Stránka 2 z 8

Napsal: stř zář 21, 2005 05:37
od zigulman
Jj tak cepy uz mam vymenene.Doted nevim ktere jsou ktere,ale ted uz je to jedno.Vypadaji stejne tak je uz predelavat nebudu.Rozdil tam je celkem znatelny,uz mi nekrupe ve volantu a zda se mi ze to na silnici sedi zase o neco lip :-)
Stare cepy mam odfocene a muzu vam rict,ze ty horni byly uplne suche.
Docela by me zajimalo jak se to da namazat.Nikde na nich neni otvor nebo maznice.Nebo je to delane tak ze se maji kazde dva roky menit :-(
Vrtat se mi do nich nechce,nevim jak jsou konstrukcne vyresene at na nich neudelam vic skody jak uzitku :-/
No nic,praci cest a kulaky uz nechci v zivote videt :evil:

Napsal: stř zář 21, 2005 06:19
od Luděk Musil
zigulman píše:Jj tak cepy uz mam vymenene.Doted nevim ktere jsou ktere,ale ted uz je to jedno.Vypadaji stejne tak je uz predelavat nebudu.Rozdil tam je celkem znatelny,uz mi nekrupe ve volantu a zda se mi ze to na silnici sedi zase o neco lip :-)
Stare cepy mam odfocene a muzu vam rict,ze ty horni byly uplne suche.
Docela by me zajimalo jak se to da namazat.Nikde na nich neni otvor nebo maznice.Nebo je to delane tak ze se maji kazde dva roky menit :-(
Vrtat se mi do nich nechce,nevim jak jsou konstrukcne vyresene at na nich neudelam vic skody jak uzitku :-/
No nic,praci cest a kulaky uz nechci v zivote videt :evil:
S jedním výrobkem zn. FENOX jsem měl obzvláště "dobré" zkušenosti - a to se zadním brzdovým válečkem. Tedy ještě v 03.
Koupil jsem, protože původní propouštěl. Preventivně jsem koupil i trubku (co kdyby?) Samozřejmě při výměně jsem původní trubku ukroutil, ale to nic. Instaloval jsem nový brzdový váleček, složil kolo a řekl si: paráda, pohoda, džez. Za dva dny se mi rozsvítila brzdová kontrolka. Ten váleček FENOX (začal jsem mu říkat FENA) propouštěl ještě víc než ten původní. Vyměnil jsem v něm gumky - bylo to stejný. Tak šel do kopřiv a koupil jsem nějakou jinou značku a pak to bylo bez problémů. L.

Napsal: stř zář 21, 2005 13:47
od Křečík Barbuška
:shock: , jeden váleček značky FENOX jsem právě implantoval při mé šílené opravě brzd!

Napsal: stř zář 21, 2005 14:04
od Drobek81
Koko Loko píše::shock: , jeden váleček značky FENOX jsem právě implantoval při mé šílené opravě brzd!
:lol: :lol: ja rikal ze Te omluvime v hospe :wink:
Sorac ale kdyz si Te predstavim podle toho jak popisujes ty prihody a jak narazis do vietnamce, vynalezas lak pro slepe a pak zas ze si nejsi jistej jestli ten valecek netece...Vzdycky dostanu zachvat smichu...

Napsal: stř zář 21, 2005 15:49
od Křečík Barbuška
Drobku, to není normální, ty jsi na mě úplně vysazenej! A nauč se číst mezi řádky, já jsem nepsal o své nejistotě jestli FENOX teče či ne, jen jsem reagoval na prohlášení o jeho nespolehlivosti, mmj Fenoxácký prasce mám i ve předu a tam je také vše o.k., vím o vodní pumpě téže značky co už rok slouží v těch nejvyšších zatíženích a taky v pohodě.

Napsal: čtv bře 09, 2006 19:21
od Richard Novotný
Už jsou nějaké zkušenosti s čepy FENOX?U nás je mají po 180Kč za kus a opravdu na první pohled jsou stejné,liší se jen v typovém čísle.

Napsal: pát bře 10, 2006 06:20
od zigulman
No ma zkusenost je za temer trictvrte roku co je mam na aute asi takova.
Nikde nic neklepe,chova se to celkem klidne a hlavne kolo mi zatim neupadlo :-) Ale nevim jestli jsem jako vzorek testu vhodny bo za tu dobu jsem najel asi jen 1400Km a vetsinou muj milacek jen stoji v garazi v plnem lesku a jezdim s necim jinym.Ale snad budou OK.Mivam pri nakupech docela dost stesti na dobre kusy :oops:

Napsal: pát bře 10, 2006 08:08
od Brandy
1400 km to zatim neni moc. No ale aspon nejaka zkusenost. Je to asi dva nebo tri tydny zpatky co jsem taky namontoval Fenox (jen pro upresneni, je to beloruska znacka, nikoli ruska), tak jsem zvedavej, jak dlouho vydrzi. Jinak horni se pozna tak, ze je na nem vyrazeno pismeno B, na spodnim je pismeno H. Navic to bylo napsany na krabickach, ve kterych jsem je koupil. Azbukou - ochotny prodavac prelozil pote, co jsem se po zjisteni, ze vypadaji stejne, vratil do kramu pro vysvetleni. Ptal jsem se taky na to mazani. Prej neni treba. Proste se tyhle cepy nemazou. Nekdo tady psal, ze pouziva horni cepy i dole. K cemu je to dobry?

Napsal: pát bře 10, 2006 11:07
od Richard Novotný
Děkuji za odpovědi.Od FENOXU mám v říjnu namontované zadní válečky a hlavní spojkový válec.Zatím všechno drží,najeto 8000km.Na netu jsem zjistil,že je to fabrika v Minsku,patří němcům a na krabičkách se vychloubají certifikáty ISO 9001,QS 9000,VDA 6.1.Ať už budu věřit ,že si němci ohlídají kvalitu nebo ne,stejně mi asi nezbyde nic jiného, než do nich jít.

Napsal: pát bře 10, 2006 19:52
od Peka
Ahojte!
Hello! Én magyar vagyok,szoktam nézegetni az oldalt de nem sok mindent értek.Nem tud valaki véletlenül magyarul?
:hello2:

Napsal: pát bře 10, 2006 20:11
od Nulašestka
Brandy píše: Ptal jsem se taky na to mazani. Prej neni treba. Proste se tyhle cepy nemazou.
:lol: To ti teda poradil někdo "chytrej".Někdy si to zkus promazat abys viděl co vazelíny tam musíš nahustit než to začne lízt z toho čepu druhou stranou ven,no.A u horních,protože nemají mazničky,je velmi vhodné napatlat vazelínu pod prachovku a horem aspoň trochu do toho kuláku.Nesmí sa to ale přehnat aby ten přebytek vazelíny pak svým tlakem prachovku po nasazení neroztrhnul...Nicméně napříště jsem se už rozhodl navrtat maznice i do těch horních čepů,protože tam z výroby není snad ani špetka mazacího tuku. :evil:

Napsal: pát bře 10, 2006 22:40
od Ondra 07
No a mate nekdo zkusenost s tema cepama na Nivu?Je to k necemu?Budu ted menit cepy a jeste poradne nevim co teda nakonec nakoupit... :roll:

Napsal: sob bře 11, 2006 08:20
od Brandy
Nulašestka píše:
Brandy píše: Ptal jsem se taky na to mazani. Prej neni treba. Proste se tyhle cepy nemazou.
:lol: To ti teda poradil někdo "chytrej".Někdy si to zkus promazat abys viděl co vazelíny tam musíš nahustit než to začne lízt z toho čepu druhou stranou ven,no.A u horních,protože nemají mazničky,je velmi vhodné napatlat vazelínu pod prachovku a horem aspoň trochu do toho kuláku.Nesmí sa to ale přehnat aby ten přebytek vazelíny pak svým tlakem prachovku po nasazení neroztrhnul...Nicméně napříště jsem se už rozhodl navrtat maznice i do těch horních čepů,protože tam z výroby není snad ani špetka mazacího tuku. :evil:
No uvidime, co to udela casem. Cepy, ktery jsem pouzival doted, jsem vzdycky mazal. Tady u tech nejsou maznice, navic prachovka je docela fest pridelana. Ne ze by nesla sundat, ale je to vsechno v jednom kuse. Na rozdil od klasiky. Tak jsem se na to schvalne zeptal. No a odpoved uz znas. Tomuhle chlapkovi docela verim (narozdil od prodavacu v Krci), zatim mi vzdycky poradil dobre.

Napsal: sob bře 11, 2006 21:45
od dmatej
Brandy píše:1400 km to zatim neni moc. No ale aspon nejaka zkusenost. Je to asi dva nebo tri tydny zpatky co jsem taky namontoval Fenox (jen pro upresneni, je to beloruska znacka, nikoli ruska), tak jsem zvedavej, jak dlouho vydrzi. Jinak horni se pozna tak, ze je na nem vyrazeno pismeno B, na spodnim je pismeno H. Navic to bylo napsany na krabickach, ve kterych jsem je koupil. Azbukou - ochotny prodavac prelozil pote, co jsem se po zjisteni, ze vypadaji stejne, vratil do kramu pro vysvetleni. Ptal jsem se taky na to mazani. Prej neni treba. Proste se tyhle cepy nemazou. Nekdo tady psal, ze pouziva horni cepy i dole. K cemu je to dobry?
B jako Věrchnyj
H jako Nižnyj

Má to i logiku ;-)

Napsal: sob bře 11, 2006 21:47
od dmatej
Ondra 07 píše:No a mate nekdo zkusenost s tema cepama na Nivu?Je to k necemu?Budu ted menit cepy a jeste poradne nevim co teda nakonec nakoupit... :roll:
Měl jsem nivkovej horní na 2101 jako spodní a byl po roce OK, prošel i technickou. Ale bacha, nemusíme mluvit o stejným výrobci - je jich hafo!!!