Stránka 2 z 3

Napsal: úte čer 09, 2009 08:20
od Wolf
Teepee nic jsi nezaspal, vtipálek K-L pojmenoval Malucha právě tím kompresorem. Ale je pravda, že jistá příbuznost s některými typy kompresorů tam je - dvojválec, vzduchem chlazený :D , tak to i beru.

Napsal: úte čer 09, 2009 08:24
od Teepee
Wolf píše:K-L pojmenoval Malucha právě tím kompresorem.
Tak spojení Maluch - Kompresor slyším prvně, a fakt mi nedoklaplo. :oops: Představil jsem si opravdu Kompressor... (Podobný Honzovu Parníku :lol: )

Napsal: stř čer 10, 2009 05:10
od Wolf
Koko Loko píše:Kombajn, sporťáček, kompresor a teď toto, ty již nemáš dost? :mrgreen:
Marku můj současný sen je tady http://www.aaaauto.cz/cz/jaguar-s-type/ ... 4&&make=55 , ovšem obám se, že zůstane jenom u toho snu :cry: . U tohoto vozu bych i dokázal překousnout, že je to briketa.

Napsal: stř črc 08, 2009 06:24
od Wolf
Tak Jaguar si (zatim) dovolit nemohu, ale alespon castecne inovovat svuj vozovy park musim a tak jsem si zatim poridil neco jineho. Ani se tim moc neodklanim od Lady, vzdyt zaklady jsou v pocatcich Lady stejne.

Napsal: stř črc 08, 2009 08:40
od Saša
"Ježkovy voči" Peršink . Ať Ti dlouho slouží .

Napsal: stř črc 08, 2009 09:46
od Marek
Fiat je v posledních letech na velmi slušné úrovni. Bohužel jeho renomé mu zkazila především přelomová leta osmdesátá / devadesátá, kdy jim ty kastle hnily jako zelí. Jejich prestiž let šedesátých byla rázem tatam. Ale dnes je Fiat zpátky a to nejen v karoseriích. Jejich motory, a zejména MultiJet Common-Rail nemají chybu. Jen málokomu se povede z motoru o kubatuře 1248ccm dostat 200 Nm a 90 koní (a spotřebu pod čtyřmi litry!!!).

Ať slouží.....

Napsal: stř črc 08, 2009 10:52
od Laďuša
Saša píše:"Ježkovy voči" Peršink . ....
Ale prd, tuto je peršing: http://www.atlaslokomotiv.net/katalog/163/163-096.jpg

Napsal: stř črc 08, 2009 14:39
od Saša
O té lokotce to vím , ta tu "přezdívku" dostala dle rakety krátkého doletu tedy v tomhle případě dojezdu .
Co znám lidi kteří měli Fiata (Ritmo,Regata,Scudo,Doblo) o nich moc chvály nepěly . O Fiatech je známo že mají "vsteklé" motory , ale ta spolehlivost... .

Napsal: stř črc 08, 2009 16:13
od Marek
Já si právě myslím, že i ta spolehlivost už je trochu jinde než bývala před 15 lety (naštěstí).

Před pár lety se totéž říkalo o Fordech. "Fordem tam a zpátky pěšky" - to bylo oblíbené heslo. A dnes? Dnes je Ford na takové špičce (a to především po stránce motorů), že zasklí kdekterou nedávno ještě "lepší" automobilku. Jeho motory Duratorq jsou asi tím nejlepším, co po Evropě jezdí.

Napsal: stř črc 08, 2009 16:14
od MacGyver
Máme v rodině Punto z 95 páté dveře začínají kolem zámku pěkně rezatět, to je vidět asi nejvíc samozdřejmě že je rez i na jiných místech, jako lemy blatníků atd., ale přeci jenom už to má pár let. Během posledního roku 2x přestaly brzdit brzdy, tedy skoro, muselo se na to sakra šlapat a před měsícem se přehřálo, je tam jen kontrolka, která se roužne, žádnej teploměr. Příčina nebyla ani vadný termostat nebo čerpadlo, ale prasklá hlava.

Napsal: čtv črc 09, 2009 08:47
od čmelák
dnesne ford motor hlavne tie tdci stoja za silnu picu

Napsal: pon črc 20, 2009 05:07
od Wolf
MacGyver píše:Máme v rodině Punto z 95 páté dveře začínají kolem zámku pěkně rezatět ...
Tohle je naštěstí o deset let mladší. Když jsem to kupoval to mělo najeto 37tis. km a tak doufám, že to nějaký pátek vydrží. Jinak první dojmy, když jsem s tím naběhal prvních tísíc kilometrů. Byl jsem s tím ve značkovém servisu, kde mi to prohlédly s tím, že vše odpovídá stáří a najetým kilometrům, trochu si musím zvykat, že při ustálené jízdě není slyšet má oblíbená hudba (zvuk motoru), ten je slyšet jen při akceleraci, a dále také na drobné vymoženosti poslední doby, z nichž nejhorší je akustické varování nezapnutého pásu, když kousek přejízdím a myslím, že není nutné se poutat. Je to trochu gumovější než Barča, ale do zatáček to i tak fantasticky sedí. Co mne trochu trápí, že pomalu končí gumy, asi ještě původní Pirelky a tak přemýšlím, na co to přezout, jestli nemám dát zase původní ...

Napsal: pon črc 20, 2009 21:23
od Kewint
MacGyver, to nemáš pozink to punto?

Napsal: úte srp 11, 2009 08:57
od Wolf
Tak už jsem najel se Stilem čtyři tisíce km a trochu jsem ho prohnal i po českých a slovenských dálnicích. Pomalu se s ním začínám snášet a zvykat si na něj. Zatím jezdí bez problémů, proti Ladě má znatelně pružnější motor, ale musí se držet nad tři tisíce, jak jinak u víceventilu. Je ale pravdou, že v kabině se poznají větší otáčky jenom podle otáčkoměru. I na dálnicích jsem byl překvapen, že při pooteřených oknech jsem slyšel mnohdy spíše burácející motory vozů jedoucích v jiných pruzích než ten svůj. Co mne nemile překvapilo, ale nedá se nic dělat, že mi po těch čtyřech tisících ubylo na měrce asi milimetr oleje, to jsem ještě u svých strojů nezažil (ani u Malucha :!: ), budu se s tím muset smířit a občas zkontrolovat olej (i když těch 20 tisíc do výměny by to mohlo vydržet i bez doplňování :) ). Tak držte prosím palce, ať mi ten optimismus vydrží :wink:

Napsal: pon srp 17, 2009 17:56
od Puhi
Wolf píše:mi po těch čtyřech tisících ubylo na měrce asi milimetr oleje, to jsem ještě u svých strojů nezažil (ani u Malucha ), budu se s tím muset smířit a občas zkontrolovat olej (i když těch 20 tisíc do výměny by to mohlo vydržet i bez doplňování
Ako? to meníš olej po koľko km? :shock:

Inak ešte buď rád, moja sa doslova rozožrala, až keby ti po 3000 km ubudlo nad liter oleja by si čumel :mrgreen: ale čo keď jej chutí :lol: