Stránka 2 z 4

Napsal: pon čer 08, 2009 21:45
od Cory
tusim Myšo? Ale ten tu nie je

Napsal: úte čer 09, 2009 09:58
od Roman
JJ ma ho aj Myso, s rozdelovacom z Fava, so zablokovanou odstredivou regulaciou a krivka predzapalu sa modeluje iba elektronicky.....

Napsal: čtv čer 25, 2009 16:31
od txx
a jak to jede :D
a jak zablokujete odstředivou regulaci aby nešla proti jednotce

Napsal: čtv čer 25, 2009 19:50
od Croft
mimo jine k imsoftu lze pripojit dalsi cidla ktera budou upravovat predstih - teplota, podtlak ......., jediny problem je u imsoftu s otackomerem - jeste jsem se ho nejak nedonutil zacit resit

Napsal: čtv čer 25, 2009 22:54
od EMI
Croft píše:imsoftu lze pripojit dalsi cidla ktera budou upravovat predstih - teplota
to zní dobře 8) jak se to realizuje v praxi?

Napsal: pát čer 26, 2009 00:08
od Croft
EMI píše:
Croft píše:imsoftu lze pripojit dalsi cidla ktera budou upravovat predstih - teplota
to zní dobře 8) jak se to realizuje v praxi?
pripojis cidlo k jednotce a vyplnis tabulku hodnot o kolik se ma snizit nebo zvetsit predstih na zaklade hodnoty z cidla

Napsal: pát čer 26, 2009 07:25
od EMI
defakto si můžeš namodelovat jednu křivku předstihu pro studenej motor (hodně bohatou směs na sytič) a druhou na teplej motor ("normální" směs).
Moje myšlenka byla taková, že za studena bych ten přestih nějak zvětšil, protože bohatší směs hoří pomalejš a navíc studenej motor se stejně netočí do velkých obrátek (pokud má šofer rozum :D ) ... je to tak?

Napsal: pát čer 26, 2009 07:32
od Cory
a nie je to tak, ze chudobnejsia zmes hori dhsie? Preto aj podtlakova regulacia pri malom pootvoreni klapky predstih zvysuje

Napsal: pát čer 26, 2009 07:39
od EMI
Jo? já právě myslel, že je to naopak :?

Napsal: pát čer 26, 2009 07:45
od Cory
viac vzduchu=dlhsi cas horenia (kyslik podporuje horenie)...ale mozem sa mylit, iba ma to napadlo v suvislosti s podtlakovou regulaciou.

Napsal: pát čer 26, 2009 08:50
od Croft
EMI píše:defakto si můžeš namodelovat jednu křivku předstihu pro studenej motor (hodně bohatou směs na sytič) a druhou na teplej motor ("normální" směs).
Moje myšlenka byla taková, že za studena bych ten přestih nějak zvětšil, protože bohatší směs hoří pomalejš a navíc studenej motor se stejně netočí do velkých obrátek (pokud má šofer rozum :D ) ... je to tak?
No tim studenym a zahratym motorem nemusis prave zbytecne zasekat tu druhou krivku ale staci k jednotce pripojit teplotni cidlo a vyplnis tabulku korekci kde te jednotce reknes ze pokud ma motor teplotu x uprav predstich o +-y

Napsal: pát čer 26, 2009 09:40
od Laďuša
Cory píše:viac vzduchu=dlhsi cas horenia (kyslik podporuje horenie)...
No právě, ne, podpří a tak to rychlejš shoří...vždyť i kamna na uhlí/dřevo se přidušujou, aby to vydrželo dýl...

Napsal: pát čer 26, 2009 11:39
od Cory
tak potom preco pri chudobnej zmesi sa predstih posuva hore (v pripade podtlakovej regulacie) ?

toto je vycuc z jednej temy:
Marek píše:Podtlaková regulace předstihu začne pracovat při chudé směsi, protože ta hoří nesrovnatelně pomaleji.

Napsal: pát čer 26, 2009 11:58
od Laďuša
Cory, já netušim, jak pracuje motor fakt nevim, tuto jsem jenom uved kamna :mrgreen: Ale taky tam píše Marek, že chudá hoří pomalejš ;)

Napsal: pát čer 26, 2009 12:08
od Cory
to znamena ze hori dlhsie :wink: Z toho vyplyva, ze bohata hori rychlejsie