Stránka 2 z 9

Napsal: úte kvě 26, 2009 19:48
od Raduz
Volnomyšlenkář píše:
zelvotron píše:Gratuluju k vozu, asi za 45.000 km se odtamtud začne ozývat vrčení, je v ní totiž i malej vetráček. :)
Mě se tam při otočení klíčkem cosi ozve.
K čemu je tam ten teploměr??
Ono to taky je individuelní já už jedu na 92.tisíc a je zticha.
Patří to k tomu topení co si šteluješ teplotu na palubce uprostřed.

Napsal: úte kvě 26, 2009 19:58
od Maysner
Volnomyšlenkář píše:
dmatej píše:Hroty jsou kvůli středění disků a kotoučů, stejně to má i většina FIATů.

Liťáky jsou taky velmi podobné FIATu, jen rozdíl 0,5mm ve středu. Určitě se sehnat dají.
Co znamená toho půl milimetru?? Jako rozteč děr??
stredova dira

kdyz budes shanet hliniky tak roztec sroubu je 4x98, stredovou diru ma lada 58,6mm. fiaty, lancie apod maj 58,1mm. pokud mas moznost soustruhu muzes stocit naboje ci kola, pokud ne tak se to da obrousit pilnikem

Napsal: úte kvě 26, 2009 19:59
od plavec
[quote="Raduz"]Přijeď na sraz, ukážeš problémy a mi ti je vysvětlíme, řekneme ti kde co je a uvidíš že si LADU oblíbíš!!! :D[/quote
Anebo budeš ještě víc nešťastnej až Ti řeknem co Ti všechno může odejít oproti favoritu :lol:

Jinak gratuluji k novému povozu.A je to o tom, že lada je sice hůř dílensky zpracovaná(lícování dílů apod), pokud ale nemáš rád industriální dizajn tak to nebude nic pro Tebe.Rozhodně ale dřív zrezne ten favorit než Lada, mám oba povozy tak to vidím před očimaVětšinou si ji kupují lidi, kteří měli žigulíka, jsou věrní ladě.Anebo chtěj levný auto s levnými náhradními díly.A jsou ochotni ji kdeco odpustit. :wink:
Těch půl milimetru bylo myšleno středová díra.Rozteč je 4x 98 mm.

Napsal: úte kvě 26, 2009 20:04
od Raduz
plavec píše:Anebo budeš ještě víc nešťastnej až Ti řeknem co Ti všechno může odejít oproti favoritu :lol:
PESIMISTO!!!!

Napsal: úte kvě 26, 2009 20:08
od plavec
Raduz, Když vidím vše nejhůř, tak mě pak docela potěší, když to nakonec tak není a že může být ještě hůř. :wink: Beru to takle.

Napsal: úte kvě 26, 2009 23:12
od dmatej
plavec píše:Raduz, Když vidím vše nejhůř, tak mě pak docela potěší, když to nakonec tak není a že může být ještě hůř.
Geniální - smím to citovat? :lol:

Ty šrouby se dají vyměnit za jiné s obyč. nízkou hlavou, nebo je tam dokonce nedat vůbec, ale to je celkem fuj řešení, protože pak všechno drží na šroubech kola a nasadit ho tam je peklo.

Jinak auto je to celkem úsporný a živý. Uvidíš až narazíš na agresivního fabiatika - oni jim ty 75kW čtrnáctky totiž nejedou :twisted: . Uvnitř je místa málo, proto mám Kalinu, kde je místa hafo, i když se to zvenčí nezdá ;-)

S korozí je to celkem dobrý - po 10 letech sem tam flíček, to ujde. Mě na Kalině reznou stěrače :D . Vídám ale oktávky s víčkem nádrže na šrot. Takže spíš bez víčka .... :)
Za tu cenu bych si nestěžoval ...

Napsal: stř kvě 27, 2009 07:37
od zelvotron
Tak ten šroub je tam hlavně proto aby tam držel kotouč nebo buben, když se sundá kolo, vzhledem k tomu, že to auto bude nejspíš prakticky nový, tak by se to možná i stát mohlo, protože jinak je spíš problém opačnej (když to chce člověk sundat). Pevnostně to drží stejně kolový šrouby, u některejch aut je tam ten pojistnej šroubek dokonce jen jeden ;)

Víčko nádrže na octě je z plastu, ne? Ale okolo něj to někdy rezatý mají, ale rozhodně míň než desítky jinde :(

Jinak doporučoval bych, když už máš v rukou takovej zachovalej kus, ošetřit dutiny a spodek.

Napsal: stř kvě 27, 2009 08:39
od Volnomyšlenkář
zelvotron píše:Tak ten šroub je tam hlavně proto aby tam držel kotouč nebo buben, když se sundá kolo, vzhledem k tomu, že to auto bude nejspíš prakticky nový, tak by se to možná i stát mohlo, protože jinak je spíš problém opačnej (když to chce člověk sundat). Pevnostně to drží stejně kolový šrouby, u některejch aut je tam ten pojistnej šroubek dokonce jen jeden ;)

Víčko nádrže na octě je z plastu, ne? Ale okolo něj to někdy rezatý mají, ale rozhodně míň než desítky jinde :(

Jinak doporučoval bych, když už máš v rukou takovej zachovalej kus, ošetřit dutiny a spodek.
Se spodkem se počítá a dutinama taky, Jen na to teď nejsou peníze. Už jsem musel koupil poslední díl výfuku nové letní pneu-zimní časem. Někdo se musí podívat na brzdy páč když brzdím, tak mě málem vypadne volant z ruky jak se rozvibruje.
Holt když auto stojí 10 let v garáži a jezdí se s ním pojížďky(jen v létě), tak to tak dopadá.
Tudíž stále nevím, mám-li být štastný či nešťasný. :shock:

Napsal: stř kvě 27, 2009 08:48
od ger007
urob z neho ulozenku, veterana, uvidis ake budu tieto auta za par desiatok rokov vzacne, budete moct s hurikanom chodit na veteranske stretnutia a tak ... neznic ho beznym provozom sak ma len 5000km ! :lol:

Napsal: stř kvě 27, 2009 09:11
od dmatej
držel kotouč nebo buben
Ano, to jsem myslel tím "všechno" :) Díky za upřesnění ;)

Víčka u O1 jsou stoprocentně z plechu, plast myslím nereziví :D

Brzdy - asi budou orezlý, možná bude třeba je stočit. Nebo je taky možný, že zatuhl pístek, s takovýmhle nájezdem km by tě tytéž problémy potkaly s jakýmkoliv jiným autem.

Vibrace do volantu

Napsal: stř kvě 27, 2009 10:06
od plavec
Vibrace můžou způsobovat i pokřivené kotouče.Jo a ty trny co drží kotouče a bubny se nechají nahradit šroubama M8x20 a hlava se musí trochu opilovat aby byla tenčí.
Větráček v černé skříňce jsem mazal olejem na šicí stroje a taky WDčkem a pokaždé po čase začal bzučet.

Re: Vibrace do volantu

Napsal: stř kvě 27, 2009 10:14
od Volnomyšlenkář
plavec píše:Vibrace můžou způsobovat i pokřivené kotouče.Jo a ty trny co drží kotouče a bubny se nechají nahradit šroubama M8x20 a hlava se musí trochu opilovat aby byla tenčí.
Větráček v černé skříňce jsem mazal olejem na šicí stroje a taky WDčkem a pokaždé po čase začal bzučet.
To spíš tam bude něco zarezlího. Dyť se s tím skoro nebrzilo.[shadow=brown][/shadow]

Napsal: stř kvě 27, 2009 13:12
od Jelen
Tak leda zkusit mu dát "probouzecí kouř", aneb zařadit jedničku, rozjet se a stát na brzdě (ne nijak moc) a na plynu, aby to zároveň jelo. Takhle ujet dejme tomu 100m a třeba se to zlepší. U mýho auta jsem musel takto "zajet" brzdy aspoň na 200m, než si to sedlo. Ale pozor, nedržet dlouho a nechat ho odpočívat, ať se zas nevyhřeje. Tuto léčbu bych doporučoval maximálně na 20 vteřin. a pak pauza na vychladnutí.

Napsal: čtv kvě 28, 2009 21:02
od DJW
Volnomyšlenkář
Podla veku a nabehaných km to auto asi dlhsie stálo. Akékolvek závady tykajuce sa brzd, lozisiek a podobne su uplne normalne!! Na akomkolvek nejazdenom aute, aj Audi A8.. Laskavo si to treba uvedomit a nie kydat na Ladu.

A co sa tyka zlateho Favorita, mal som aj Favorit (tam odchádzalo nieco permanentne), aj Golf 4 (fajn auto, no kur..sky drahy servis) a teraz Ladu 2111.. Za tie peniaze jej nemám čo vytknúť, skôr dakujem za dobrú sluzbu bez zavaznych oprav.

Za 10000 Kc si ju mozes dat do tip top stavu, tak najprv studuj, potom si vyhrn rukavy, alebo ju predaj a kup si podobne odležanú Fabiu a uvidis - moj sused taku mal a po troch mesiacoch problemov s elektrikou bol rád ze sa jej zbavil.

My tu na fóre Ti ochotne poradíme pokial budes potrebovat. :wink:

Napsal: čtv kvě 28, 2009 21:04
od Cory
dedo ma 14 rocnu feldu, na tachometri 24tis kilometrov a uz sa museli robit zadne brzdy a menit vyfuk...