plavec píše:Raduz, Když vidím vše nejhůř, tak mě pak docela potěší, když to nakonec tak není a že může být ještě hůř.
Geniální - smím to citovat?
Ty šrouby se dají vyměnit za jiné s obyč. nízkou hlavou, nebo je tam dokonce nedat vůbec, ale to je celkem fuj řešení, protože pak všechno drží na šroubech kola a nasadit ho tam je peklo.
Jinak auto je to celkem úsporný a živý. Uvidíš až narazíš na agresivního fabiatika - oni jim ty 75kW čtrnáctky totiž nejedou
. Uvnitř je místa málo, proto mám Kalinu, kde je místa hafo, i když se to zvenčí nezdá
S korozí je to celkem dobrý - po 10 letech sem tam flíček, to ujde. Mě na Kalině reznou stěrače
. Vídám ale oktávky s víčkem nádrže na šrot. Takže spíš bez víčka ....
Za tu cenu bych si nestěžoval ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).