Stránka 2 z 2

Napsal: čtv kvě 21, 2009 04:44
od peet2101
Hurikán píše:
peet2101 píše:sem montoval navíjecí pásy a snažil sem se je namontovat tak aby se odvíjeli shora
:shock: :shock: :shock: :koko: :koko: :koko: Tak tohle ja na mě moc. Takovýhle řešení jsem ještě nikde neviděl. :shock: :roll:
:lol: :lol: :lol: :lol:
Já je vidím na každým novějším autě do kterýho sednu. Asi jsi mě špatně pochopil nemyslel sem to tak že je nahoře ta cívka s pásem, ale že je nahoře taková ta "kladka".
Já je mám tak že so odvíjejí zdola to znamená že cívka je dole z té de pás do "zámku" mezi sedadlama a pak nahoru na B sloupek kde je uchycen konec. Má to jednu nevýhodu a tou je že je obtížnější se předlonit, ale zatím mi to nijak nevadí.

Napsal: čtv kvě 21, 2009 06:39
od Teepee
Lady80 píše:Zkusím to přetlumočit šéfíkovi :D Kolik by jsi za ně event. chtěl? Předpokládám že co se týče special šroubů tak ty by se museli shánět i kdyby se tam dávalo jen obyč. pásy :?:
A oni tam pásy nejsou vůbec žádné?
Chtěl bych za ně cca desetinu ceny těch nových o kterých mluvil Wolf. Nejdřív je ale radši vyštrachám, už jsem je dlouho neměl v ruce, snad jsou tam kde si myslím.

Napsal: čtv kvě 21, 2009 09:34
od Hurikán
peet2101, :lol: Aha, tak to byla mystifikace. Já to pochopil právě tak, že máš cívku nahoře. :lol: Proto mě ta představa tak vyvrátila. :D Jenom mě není jasné, jakou to může mít výhodu. :scratch: A co jsi udělal s "kladkou", která je na pásu navlečená?

Napsal: čtv kvě 21, 2009 13:37
od peet2101
Hurikán, Jako výhodu vidím jenom to že jak si zvikneš je to pohodlnější, pro někoho by to ještě mohlo mít výhodu že je to nenápadný protože při pohledu na B sloupek není poznat že jde o navíjecí pás. Kladka na pásu vůbec nebyla (není z lady), vysvětluju si to tím že jako kladka byla použita část sedadla (je to tak řešený u některých cabrio a tuším že i např. BMW E36 to tak má)