Stránka 2 z 5

Napsal: stř kvě 20, 2009 06:53
od Saša
Ten starší . 12ti pólovou jinak způsob komunikace je stejný až na soft.

Napsal: stř kvě 20, 2009 07:17
od Trevor
Kabel sa da spravit za par korun a soft je v podstate zadara. Uz som to tu raz daval. Necakaj vsak ziadne zazraky je to iba trial.

Ak ti to kolise na volnobeh tak moze byt problem vselikde. Mne to robilo tiez a ked ti mam pravdu povedat vobec sa mi to nepodarilo odstranit. S klapkou problem nebyva. Pokial si nepohol ten stelovaci srob co asi nie tak tam problem nehladaj. Tu sa strieka benzin na klapku takze ta je vzdy cista :D Na diagnostike vidiet percentualne natocenie klapky a na volnobeh by mala byt 0. Ak tam samozrejme bude 0,xx percenta tak to nie je chyba. Castym problemom kolisania volnobehu byva zadrbany krokovy motorcek. Ten by som na tvojom mieste pozrel ako prvy. Take mensie howto ako to vycistit najdes na http://www.kadett.cz/technika/k_motorek.htm
Problem moze byt ale aj v sutave zapalovania alebo v benzinovej sustave.

Napsal: stř kvě 20, 2009 08:46
od TomasK10
Krokový motorek volnoběhu je vyčištěný.Našel jsem ten diagnost.kabel.

Napsal: stř kvě 20, 2009 09:41
od TomasK10
Akorát tenhle kabel má deseti pinovou zástrčku,lada má A-kostra G- plus a teď tam je B a M teď nevím který je ten datový?A co znamená ten poslední

Napsal: stř kvě 20, 2009 10:55
od Saša
Tady je popis zásuvky LADA : G je +12V
Pokud by to fungovalo mohu vyrobit . Převodníku MAX232 mám víc než je 1.7í v klubu .

Napsal: stř kvě 20, 2009 11:44
od TomasK10
Skočím do obchodu pro součástky a převodník udělám.Mám doma řídíci jednotku z Opla, je stejná jako je v ladě, připojím napájecí napětí a měl bych sní teoreticky komunikovat??

Napsal: stř kvě 20, 2009 13:20
od TomasK10
v našem obchůdku nemají převodník max232 ani NPN tranzistory,musím zajet ado EZK

Napsal: čtv kvě 28, 2009 12:23
od TomasK10
Převodník už mám postavený, nemohl by mi někdo poradit jaký mám použít software??

Napsal: čtv kvě 28, 2009 17:20
od TomasK10
Stáhl jsem program OP-Com je to pro Oply od roku 92 až 2007, ale nevím s tím převodníkem asi to nebude fungovat

Napsal: pát kvě 29, 2009 07:08
od Patrac
Drobek Luděk a Pátrač zakoupili dohormady originál diagnostiku TECh-1 přímo pro motory 1700i Lada. :wink: momentálně je na ní ale poškozen kabel na srazu bude.A pokud elektronický mág Saša opraví namístě kabel tak bude v provozu.
krom toho mám i převodník postavený od Trevora - funkční

Napsal: pát kvě 29, 2009 08:36
od TomasK10
Já bych rád přijel ale jsem na nemocenské :( A z jakým programem ti to funguje? Ja vím že tu byl na foru někde návod na kabel,i se softwarem ale nemůžu to najít

Napsal: pon čer 01, 2009 06:18
od Patrac
TomasK10 píše:Já bych rád přijel ale jsem na nemocenské :( A z jakým programem ti to funguje? Ja vím že tu byl na foru někde návod na kabel,i se softwarem ale nemůžu to najít
Program Efi Live diagnostický kabel dělal Trevor.
Nejde úplně vše ale základní parametry je možno načíst
u TECH-1 jde načíst vše na co si defakto vzpomeneš je to originál mašinka na motory 1700i

Napsal: pon čer 01, 2009 09:23
od Luděk Musil
Kabel se bohužel nepodařilo zprovoznit. Přístroj jsem předal elektronickému mágu Sašovi a ten udělá co bude v jeho silách. L.

Napsal: pon čer 01, 2009 10:15
od Saša
Ano mám ho u sebe . Před chvílí jsem podrobně kontroloval zásuvku diadnostiky 1.7i a zástrčku (výměný mezikus) přístroje LADA Scan (TECH - 1)
S největší pravděpodobností není vadný ani kabel , ale jedná se o jinou redukci (stejná 12 ti pólová zásuvka ale pro jiné vozidlo) kde jsou jinak vyvedeny vodiče . Nemá někdo fotku zásuvky OBD u SAMARY nebo řady 110 ? (kde jsou vidět obsazené piny)
Diadnostický "kufřík" není totiž kompletní . Zavolám do Mnělníku (servis a centrální sklad CS auto LADA) a dohodnu kontrolu .
TECH - 1 je univerzální diagnostický přístroj (výrobek OTC- USA) .

Napsal: pon čer 01, 2009 13:32
od zelvotron