Stránka 2 z 3
Napsal: pon kvě 18, 2009 07:13
od EMI
Mirek999 píše:Podle me bude mit mozna radne utesneny rozdelovac,kabely a svicky,aby nedoslo k nejakemu zkratu
a i tak to nebude fungovat, sám vim, že na problémy se zapalováním stačí už opravdu hustá podzimní šumavská mlha, takže nedejbože opravdová voda
Jelen píše:alternátor půjde na 80% do kytek
to je ještě optimistická předpověď, přikláněl bych se k % daleko většímu
tarquin píše:Do vyfuku by nemelo natect kdyz se drzi plnej
stačí volnoběh - odzkoušeno, teoreticky by to i chcípnout mohlo, pokud by byla výška hladiny tak, aby se to potrubím nedostalo do hlavy, takže dejme tomu do půlky bloku ale to už píšu teoretický bludy
Malda píše:ale nachcije ti do dutin, Majo je tusim zadelaval
to bych nedělal: nateče, vyteče a jedeme dál (nikdy to 100% neutěsníš a voda tam pak dělá neplechu a naopak ven už se jí moc nechce
Napsal: pon kvě 18, 2009 09:26
od Malda
Nevim covece kudy vytejka voda z prahu
Napsal: pon kvě 18, 2009 11:22
od čmelák
tam dole jako su tie zhnite diery
Napsal: pon kvě 18, 2009 13:18
od Majo
vsetko zle
Alternator bez problemu zvlada brodenie v cistej vode dokonca aj dlhodobo. Skodi mu blato a najma piesok.
Rozdelovac staci zaigelitovat proti ostreku a neliezt do vody hlbsej ako po jeho osku. Inducka takisto musi byt nad hladinou, ostrek vacsinou zvlada. U MPIcka odskusane - inducka i sviecky pod vodou, motor ide uplne normalne. Samozrejme kvalitne kable s dlhymi izolatormi, nie nejake cervene ruske pošuky.
Jak sa voda dostane do sania je koniec, v najhorsom pripade sa moze aj ohnut ojnica(voda nie je stlacitelna)....
A najdolezitejsia vec - do dutin voda natecie vzdy - je dolezite len aby mala kadial aj vytiect. Interier je trochu ina zalezitost. Tam treba urobit vsetko pre to aby tam netieklo(co samozrejme celkom nejde, takze susit-susit-susit)
Napsal: pon kvě 18, 2009 13:25
od irut
Mě chcípnul žigul při pořádným slejváku a do teď nevím proč, druhej den už šel nastartovat.
Napsal: pon kvě 18, 2009 13:26
od Majo
rozdelovacu skutocne staci vlhko a uz su s nim problemy....
Napsal: pon kvě 18, 2009 13:28
od Cory
bezkontaktu to hadam az tak nevadi
Napsal: pon kvě 18, 2009 13:28
od irut
Co sním
Dám ho do pytlíčku
Napsal: pon kvě 18, 2009 13:30
od Saša
Cory píše:bezkontaktu to hadam az tak nevadi
Nejde o kladívka , ale o víčko , to nesmí navlhnout !
Napsal: pon kvě 18, 2009 14:54
od mayo456
parkrat sa mi stalo ze ked som len umyval Ladu tak motor nechcel startovat. vyfukalo sa veko rozdelovaca a rozdelovac a uz to slapalo
Napsal: pon kvě 18, 2009 16:08
od jakke
To my sme snašim byli jednou v automyčce a když sme měli odjet s pásu tak sme nemohli nastartovat jako když se někam dostala voda
ale pak už to bylo v pohodě když sme to projeli
Napsal: pon kvě 18, 2009 17:20
od zigo2103
..
Napsal: pon kvě 18, 2009 19:04
od Teepee
Jen jsem si vzpoměl na JAWA 23, když jsem to umyl, nešlo to, vždycky. A vždycky stačilo sundat víčko zapalování a vysušit tu vodu (utřít hadrem) co byla dole v karteru pod zapalováním. Je to divný, já vím.
Proto bych na brodění hlavně chránil ten rozdělovač, cívku, s alternátorem se toho až tak moc udělat nedá (i když někde jsem nějakou úprav zahlídl) a pak by se vidělo.
Ovšem já bych se do brodění prostě nehrnul, voda do auta nepatří, když jsem párkrát nechával mejt motor, měl jsem sice radost z výsledku, ale ten proces nevypadal moc přívětivě.
Napsal: pon kvě 18, 2009 19:12
od peet2101
Myslím že existuje i vodotěsnej alternátor, ale pochybuju že na ladu
.
Jinak teoreticky kdyby se vyřešila cívka, baterka, ten alternátor a sání, tak bys mohl klidně až po střechu. Ovšem bude bod kdy tlak vody přetlačí tlak výfuku a taky řidič by to nemusel moc dlouho vydržet, ale tak hluboko se snad nechystáš.
Napsal: pon kvě 18, 2009 19:21
od Maysner
jakke píše:To my sme snašim byli jednou v automyčce a když sme měli odjet s pásu tak sme nemohli nastartovat jako když se někam dostala voda
ale pak už to bylo v pohodě když sme to projeli
zajimave. icko jsem po jakymkoli myti motoru nastartoval a odjelo. a to i s mokrym papirovym filtrem zkrz orezanej filtrbox