Stránka 2 z 4

Napsal: stř kvě 13, 2009 21:16
od Maysner
vymontuj z prevodovky tu cast nahonu co ti kouka ven, a montujes na ni lanko, a spocitej zuby. jde to ven i na aute. drzi to jedna matka na 10ku klic

Napsal: stř kvě 13, 2009 21:25
od Křečík Barbuška
Tutaj, dole máš bližší info o počtu zubů http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=6060 .

Napsal: čtv kvě 14, 2009 06:58
od Marek
Jestli potřebuješ vyčistit vnitřek soukolí difu, osobně bych ho vzal WAPkou s pořádně horkou vodou. S tím by neměl být problém, pokud ho hned po vysušení namontuješ a naplníš olejem.

Napsal: čtv kvě 14, 2009 10:22
od Saša
To Yelow01 . S tím utahovacím momentem po výmněně gufera bude asi problém . Je tam rozpěrná trubka která se utahováním mačká a tím vymezuje vůli v ložisku . Pokud se to přežene , není návratu . Jedině novou .

Napsal: čtv kvě 14, 2009 10:40
od Marek
A naopak - pokud se dotáhne málo, zpravidla prosakuje olej a ložiska nemají potřebné předpětí, čímž jsou volná a odejdou taky (i když asi ne tak rychle jako v opačném případě).

Napsal: čtv kvě 14, 2009 16:06
od Yellow01
Dobře a když bych teď znova odpojil kardan a přetáhnul to správným momentem, tak to zachráním? Od výměny gufera jsem najel tak max. 80 km. Momentový klíč mám doma, ale neznám hodnotu. Ví to prosím vás někdo? Díky

Napsal: čtv kvě 14, 2009 16:25
od Křečík Barbuška
V "Jak na to" to popisují jaksi šalamounsky, pošlu ti to na mail, třeba tomu porozumíš lépe.

Napsal: čtv kvě 14, 2009 16:29
od Yellow01
Ok, díky kouknu na to. Já jsem četl, že se musí nějakým přípravkem zjistil nějakej odpor pastorku proti povolení nebo tak nějak a podle zjištěný hodnoty se má potom dotahovat. Jenže jsem z toho byl volaký zmatený, tak jsem to normálně povolil a pak dotáhnul.

Napsal: čtv kvě 14, 2009 16:43
od Majo
Luděk Musil píše:
Marek píše: ... . Nikdo z nás to tu neumí, nikdo z nás na to nemá přípravky a nikdo z nás s tím pravděpodobně ani nemá sebemenší zkušenosti. ...
Tvrdá, leč pravdivá slova. L.
Nie tak celkom.
Suhlasim, ze to tu nikto neumi, ani na to nemame pripravky, ale skusenosti mame habadej. Ja som uz robil minimalne 10 diferakov, Vik2 minimalne nejak podobne. U Nivy je to nutnost najma pri montazi uzavierky. Lenze u Nivy sa nehrame na nejaku zivotnost alebo hucanie......

Napsal: čtv kvě 14, 2009 16:49
od Marosqo
Marek píše:Jestli potřebuješ vyčistit vnitřek soukolí difu, osobně bych ho vzal WAPkou s pořádně horkou vodou. S tím by neměl být problém, pokud ho hned po vysušení namontuješ a naplníš olejem.
Nebude lepsi tzv cistic na brzdy v spreji ? Stoji to smiesnych 150sk a secko to povoli a hned to potom schne...

Napsal: čtv kvě 14, 2009 19:08
od Saša
Yellow01 píše:Dobře a když bych teď znova odpojil kardan a přetáhnul to správným momentem, tak to zachráním?
Pokud Jsi to přehnal tak ne .
Saša píše:Je tam rozpěrná trubka která se utahováním mačká a tím vymezuje vůli v ložisku . Pokud se to přežene , není návratu . Jedině novou .

Napsal: čtv kvě 14, 2009 19:14
od Ivo
Když to přetáhneš, tak se to bude točit ztuha a navíc by to mělo vydávat zvuky, jakoby setrvačník, zvyšující se podle otáček.

Napsal: čtv kvě 14, 2009 20:31
od Yellow01
Zkusím se na to podívat a přetáhnout to podle momentů co mi poslal Koko-Loko. Pokud momenťák bude přeskakovat i nad maximálním utahovacím momentem, tak budu muset zkusit objednat tu vymezovací součástku.

Napsal: pát kvě 15, 2009 07:14
od Marek
Přesný moment nikde uveden není, protože se musí měřit jakési předpětí či co a teprve dle toho určit moment.

Já mám vyzkoušeno, že optimální moment utažení matice na přírubě pastorku je 120 Nm.

Napsal: pon čer 08, 2009 09:30
od Marek89
Maysner píše:vymontuj z prevodovky tu cast nahonu co ti kouka ven, a montujes na ni lanko, a spocitej zuby. jde to ven i na aute. drzi to jedna matka na 10ku klic
S týmto mám problém. Nechce to ísť celé vonku. Vytiahnem to skoro celé. Ostáva mi už len časť kde sú zuby a to je v prevodovke a ďalej to nejde. Na 4q prevodovke je náhon pre 4,1:1, čiže origo difik v aute mohol byť 4,1:1 či to nemusí platiť ?