Stránka 2 z 50

Napsal: stř bře 09, 2005 08:17
od Luděk Musil
Zatím podle toho, co jsem slyšel, tak ŘJ má i nějakou paměť a dokáže na počítač dát výpis závad ŘJ a možná i jednotlivých čidel. L.

Napsal: stř bře 09, 2005 08:30
od Wolf
expa píše:.. tam ti akurat tak podla mojich skusenosti povie, ze ci je samotna RJ ok, alebo vstrekovac ... pochybujem, ze ma pamat aj na zvysne cidla a ci vie rozoznat proste ze ano ... tak ten snimac mi nejde a som v nudzovom ..
To mas o RJ GM moc nizke mineni, neumi sice zastavit motor pri prosvihle prohlidce jako BMW, ale zavady cidel zaznamenava a rozezna. Ostatne na to nepotrebuji pocitac, to mi povi blikaci kod, ale s pocitacem se toho da udelat mnohem vic. W.

Napsal: stř bře 09, 2005 08:42
od expa
Wolfe .. prave preto som sa nechcel hadat bo viem ze je to opel system ... fiat system ala stary Bosh az do roku 91 bol tak sprosty i pri MPi, ze dovi dopo.

Ja som sa uplne o lada SPi moc nezaujimal po pravde, bo je to SPi ... skor sa snazim vykoumat ake MPi by tam slo prispusobit .. to by byla mnohem vacsi prca :)

Napsal: stř bře 09, 2005 08:48
od Myso
zeby MPi z poslednych modelov Lada Niva?
alebo:
http://www.zsiguli.hu/tuning/tuning_hen ... _i_en.html

Napsal: stř bře 09, 2005 08:49
od Wolf
expa píše:Wolfe .. prave preto som sa nechcel hadat bo viem ze je to opel system ... fiat system ala stary Bosh az do roku 91 bol tak sprosty i pri MPi, ze dovi dopo.

Ja som sa uplne o lada SPi moc nezaujimal po pravde, bo je to SPi ... skor sa snazim vykoumat ake MPi by tam slo prispusobit .. to by byla mnohem vacsi prca :)
To nemusis prizpusobovat, u soucasnych Niv je vicebod jiz standartem. Ale pokud vim, tak Opel pouzival bezne RJ Jetronic od Bosche, v letech 91 jeste s rozdelovacem. W.

Napsal: stř bře 09, 2005 08:50
od Wolf
Myso píše:zeby MPi z poslednych modelov Lada Niva?
alebo:
http://www.zsiguli.hu/tuning/tuning_hen ... _i_en.html
Ted jsi mi nahral Myso, presne to jsem mel na mysli, diky. W.

Napsal: stř bře 09, 2005 11:58
od Jelda
Ten blikaci kod se da nekde zjistit, nebo ho nekdo mate? A kde to blika?

Napsal: stř bře 09, 2005 12:02
od Wolf
Blika ta kontrolka RJ, ale to je na delsi povidani, tak na srazu. W.

Napsal: čtv bře 10, 2005 17:30
od VaSek
07 je nejvypecenejsi ze vsech :cheers: Brutalni tah motoru Vas zatlaci do sedacek, kdykoliv jen zavadite o plynovy pedal. Diky skvelemu podvozku temer neregistrujete nerovnosti vozovky. Moderne vyresene zaveseni kol pak zajistuje vynikajici stabilitu a jistou pri projizdeni zatacek i ostrejsim tempem. Sportovne ladenemu podvozku pak sekunduji brzdy, nevadnouci ani po opakovanem brzdeni v dalnicim provozu. Vsichni majitele potvrdi, ze je to vynikajici a spolehlivy vuz s nizkou spotrebou. Vozy jiz od prvnich rocniku vyroby vynikaji skvelou ochranou proti korozi a tak i po 20 letech provozu vypadaji stale jako nove. Podle statistik TUV patri 2107 k nejmene poruchovym vozum ve sve kategorii. Jejich majitele tak ani neznaji slovo porucha. K prednostem klasickeho sedanu patri objemny a dobre pristupny zavazadlovy prostor s nizkou nakladaci hranou. Damy pak jiste pri parkovani oceni i pres absenci posilovace lehky chod volantu a male ovladaci sily pedalu. :toothy8:

Myslim ze trochu sebekritiky neuskodi .. :wav:

Napsal: sob bře 12, 2005 18:22
od radek mb
Ta recenze je z nějaký brožury nebo manuálu?Vzhledem k tomu,že mám 07 z roku 88´,tak je tam několik nepřesností :? .Ale je to doooost dobrá kára 8) a nedám na ni dopustit :evil: .Když mi někdo povídá o tom,že bych to měl vyměnit,např. za Š120,musim se ho zeptat,jestli mu na hlavu nespadla cihla nebo spíš panel. :shock: :shock: :shock: Jedna z mála věcí,která mě štve je absence 5qualtu. :cry:

Napsal: úte bře 29, 2005 06:01
od Pája
Ještě že tam to vaše vstřikování nemám. Kdybych si měl vybrat mezi dvěma dvojitejma horizontálníma Weberama a vstřikováním, tak je pro mě jasná volba karbec. Vždyť ta mechanika je tak krásná věc kluci...

Blikaci kod

Napsal: úte bře 29, 2005 12:22
od Pato
No neviem, neviem.
Mne to jedneho dna len tak rosvietilo kontrolku CHECK ENGINE :angry6: (trvale bez blikania) A uz som si myslel ze som v pííííííííííííííííííííííííí. Tak som v pohode dosiel domov a v noci pod lampou som robil experimenty. :sleepy2: NAstartujem - nic. Pridam plyn -rozsvieti sa a nezhasne. Vypnem motor, nastartujem - zase nic. Pridam plyn - zase svieti. Tak som si povedal ze rusky kabel od americkeho rozozna aj slepy. :glasses1: hrabem sa v motore - a odpadol kabel z cidla teploty nasavaneho vzduchu - strcil som ho nazad a vsetko fici... :thumbleft:
Na mojej 1,7i mam cca 120kkm, bracho mal na svojej cca 250kkm a motor ide ako hodinky bez najmensej poruchy (s pravidelnym servisom samozrejme) :wav:

Re: Blikaci kod

Napsal: úte bře 29, 2005 12:39
od Luděk Musil
Pato píše: ...hrabem sa v motore - a odpadol kabel z cidla teploty nasavaneho vzduchu - strcil som ho nazad a vsetko fici... ......
To samý!!! Když jsem poprvní napínal řetěz a seřizoval ventily, tak jsem sundal filterbox a při zpětné montáži jsem na to čidlo zapomněl. A pokaždý, když jsem nastartoval, tak C-E zhasl a během 10 sec. se znova rozsvítil. Na závadu jsem přišel až po třech dnech, po nasazení konektoru už nezasvítil. L.

Re: Blikaci kod

Napsal: stř bře 30, 2005 09:07
od Wolf
Luděk Musil píše:To samý!!! Když jsem poprvní napínal řetěz a seřizoval ventily, tak jsem sundal filterbox a při zpětné montáži jsem na to čidlo zapomněl. A pokaždý, když jsem nastartoval, tak C-E zhasl a během 10 sec. se znova rozsvítil. Na závadu jsem přišel až po třech dnech, po nasazení konektoru už nezasvítil. L.
To se mi stalo kdysi taky, ujel jsem s tim asi 300m, pak mi doslo o co jde. W.

Programky strikacku

Napsal: ned dub 03, 2005 15:46
od Pat
Nazdarek panove zdravim vsechny.
pokud mate nekdo prenosny PC a ten "standartni kabel tak ja bych mohl dodat diagnosticky software na nase EFI jednotky.Je to sice jen nejaky orezany reklamni,ale myslim,ze by to mohlo byt zajimave.Pak mam originalni GM,ale jeste pro MS-DOS.
Zdar vsem Pat