Stránka 2 z 9

Napsal: stř kvě 06, 2009 07:02
od Marek
ger007 píše:teraz nefim nerobili sa do golfou tie 1,8T aj s medzichladicom myslim ze to malo neak 190 -200 (?) koni nefim pytam sa ?
Každé turbo má dnes mezichladič, takže i motor 110kW.

Jinak motory 1,8T se dělají ve výkonu 110kW a 132kW a v Golfu IV jsou oba dva tyto motory.




červ píše:Parametry a vice informací o autě : 1,6 16v benzin rok vyroby 11.2002. najeto 144444 cena 135 000kč první majitel servizka nehavarované velice zachovalé kotouče i vzadu dvd přehravač super radio senzory loketní opěrky klima centrál nové tlumiče baterka rozvody brzdy lité kola 205/55/16 střesní nosič zimáky pořizovací cena byla skoro 700 000kč
Motor 1,6/16V je to nejhorší, co v Golfu může být!!! Předepsané palivo 98 - 100 oktanů, maximum točivého momentu až na 4500 rpm a pod 4000 rpm nejede!!! Budeš nešťastnej jak šafářův dvoreček. Najezdil jsem s tímhle motorem služebně dost kilometrů na to, abych tohle mohl bezpečně a fundovaně tvrdit.
Tenhle motor se musí držet trvale nad 4000 otáčkami, jinak Ti nakope řiť i Felicie. A žere to i trávu u cesty (nedostal jsem to na dálky pod devět litrů a couračky těžce přes deset, a to měl najeto méně než ten Tvůj), navíc nutnost používání paliva 98 oktanů je ekonomická sebevražba.

Napsal: stř kvě 06, 2009 08:14
od zelvotron
Sem mu nechtěl kazit radost, nicméně tohle už sem slyšel víckrát o tom motoru, (tak sem rád, že to napsal někdo jinej :) ). No schválně jsem zvědavej jakou s tím bude mít zkušenost. No po ticu to bude pokrok tak jak tak, takže myslím, že zklamnej nebude. Tedy oktanovej nárok 98 pro celkem obyčejnou šestnáctiventilovou 1,6ku je celkem úlet, ale u vw se nedivím ničemu :)

Napsal: stř kvě 06, 2009 08:16
od Marek
zelvotron píše:Tedy oktanovej nárok 98 pro celkem obyčejnou šestnáctiventilovou 1,6ku je celkem úlet
Má kompresní poměr 11,6:1.

Když si k tomu přičteš čtyřventilovou technologii, střechovitý spalovací prostor se svíčkou uprostřed, podčtvercovou konstrukci a krátké sací potrubí, je naprosto jasné, že tenhle motor je točák a v běžných otáčkách prostě nepojede. A k tomu dva rozvodové řemeny, čtyři kladky - to bude peněz..............


On tenhle motor vychází koncepčně ze stejného základu jako motory 1,4/16V. Jak známo motor 1,4/16V 74kW ve Fabii se při jízdě chová úplně stejně jako tento motor - 98 oktanů a točit, točit, točit.

Napsal: stř kvě 06, 2009 08:48
od Atex
Marek píše:1,4/16V 74kW ve Fabii
no jak jsem s tou fabii jezdil tak mi pripadalo ze v malych otackach je to totalne zhnile, no a kdyz sem se konecne dostal do tech vysokych tak se mi zdalo zas ze to nejede :-D nevim no :-P Jo jinak spotreba s prazdnym autem z Prahy do Ostravy po dalnici mi vysla na 8,8l/100km. Fabie mela najeto 13 000km.

Napsal: stř kvě 06, 2009 10:48
od Marek
Atex píše:
Marek píše:1,4/16V 74kW ve Fabii
no jak jsem s tou fabii jezdil tak mi pripadalo ze v malych otackach je to totalne zhnile, no a kdyz sem se konecne dostal do tech vysokych tak se mi zdalo zas ze to nejede :-D nevim no :-P Jo jinak spotreba s prazdnym autem z Prahy do Ostravy po dalnici mi vysla na 8,8l/100km. Fabie mela najeto 13 000km.
A stejně tak je to u tohoto motoru v Golfu.
Mnohem lepší volba u Golfu IV je motor 1,6/8V 74kW. Ten jede mnohem příjemněji.

Napsal: stř kvě 06, 2009 11:40
od zelvotron
Jo s tím se nejezdilo špatně (v octávce), sice to pocitově jelo asi jako ladovka a bralo to 10 - 11 litrů, ale s klimatizací a v kolonách (Fabka kombi 1,4 OHV při stejným režimu brala o litr víc :mrgreen: ) ale celkově pro normální jízdu asi nejvhodnější motor z nabídky.

Napsal: stř kvě 06, 2009 12:01
od Yellow01
Atex píše:
Yellow01 píše:Ale v Seaťácký Cupře to mělo 225 kobyl.
no ted byla nejaka Cupra dieselova na sprintech, no jako dost sem nechapal, trosku jina kategorie, toho jsem se bal
Jsou 2 verze - 150 a 160 PS, k tomu hodíš chiptuning a jsi na 180 :D

Napsal: stř kvě 06, 2009 12:32
od Marek
Naftové motory jsou trochu jiná kategorie. Znám lidi, co po úpravách jsou schopni dostat z klasické jedna-devítky i přes 165kW (225 koní) a krouťák skoro 500 Nm.

Napsal: stř kvě 06, 2009 14:48
od Atex
Marek píše:Naftové motory jsou trochu jiná kategorie. Znám lidi, co po úpravách jsou schopni dostat z klasické jedna-devítky i přes 165kW (225 koní) a krouťák skoro 500 Nm.

no tak to musel byt nekdo z tvych znamych, protoze to uz nebylo normalni co to auto delalo :-D

Napsal: stř kvě 06, 2009 15:49
od Marek
Atex píše:no tak to musel byt nekdo z tvych znamych, protoze to uz nebylo normalni co to auto delalo :-D
http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... up=1#typ29

Napsal: stř kvě 06, 2009 16:07
od Štěpán
For Marek:
Sice tak trochu mimo mísu, ale šlo by něco podobnýho udělat na mé Xantii? Je to 1.9TD. Ted mě akorát napadá asi použití vstřikovačů z 2.1TD (80kW) a odladit turbo, případně čerpadlo vzít taky z 2.1TD. Jakej na to názor máš Marku ty? Jaká by byla nejvhodnější cesta za příznivý peníz? Nejde mi o to udělat z 66kW hned 150kW. Spíše to zvednout tak na 75 až 80kW s ohledem na životnost motorů.

Napsal: stř kvě 06, 2009 16:10
od Puhi
Si myslím že životnosť pôjde úmerne dole so zvyšovaním výkonu :roll: Takže každý koník niečo vezme... Ale ďalej sa vám tu nemiešam :)

Napsal: stř kvě 06, 2009 22:36
od červ
Marek píše:Motor 1,6/16V je to nejhorší, co v Golfu může být!!! Předepsané palivo 98 - 100 oktanů, maximum točivého momentu až na 4500 rpm a pod 4000 rpm nejede!!! Budeš nešťastnej jak šafářův dvoreček. Najezdil jsem s tímhle motorem služebně dost kilometrů na to, abych tohle mohl bezpečně a fundovaně tvrdit.
Tenhle motor se musí držet trvale nad 4000 otáčkami, jinak Ti nakope řiť i Felicie. A žere to i trávu u cesty (nedostal jsem to na dálky pod devět litrů a couračky těžce přes deset, a to měl najeto méně než ten Tvůj), navíc nutnost používání paliva 98 oktanů je ekonomická sebevražba.
nejhorší neni a točit to taky nemusíš kdy nechceš a 98 na to já kašlu spotřebu teprve zjistim a hlavně s touto výbavou a jak je zachovalé mi to nevadí že bude papat 8 l

a rozvody budu řešit až za 95 000 km takže na ne ušetřim kdy píšeš že jsou drahé pokud mysliš že 6000 je dost tak to jo mě to nepříjde kdy to dělaš jednou na 120 000km

Napsal: stř kvě 06, 2009 22:54
od Little Red Riding Hood
Marek píše:http://race.dieselpower.c...4&setup=1#typ29
jo od nich bylo k vidělí auto třeba na olomouckémtuningu jestli si dobře pamatuji.. to lupo černe.. taková rychlá dýmovnice.. :P

Napsal: stř kvě 06, 2009 23:25
od Atex
Little Red Riding Hood píše:
Marek píše:http://race.dieselpower.c...4&setup=1#typ29
jo od nich bylo k vidělí auto třeba na olomouckémtuningu jestli si dobře pamatuji.. to lupo černe.. taková rychlá dýmovnice.. :P

Jj videl jsem nekolikrat v akci, podrobnejsi info: