Stránka 2 z 9
Napsal: sob kvě 02, 2009 11:56
od rosta
krásná 05 a jak píšeš tak ten pomocnej čep řízení-mám doma je sice použitej ale bez vůle a jinak pěkný autí- slint......a že na něm je trocha práce-no a,
jinak by to ani nebylo ono
Napsal: úte kvě 05, 2009 22:58
od Veverka
Ten výfuk stojí ale 400kč ane 2000 nebo jo
?----
Předpokládám že jsi zneužil zdejšího inzerátu
?Je to krásná,hodně zleštěná 2105,posílám kondolence,škoda že tyhle krabice jsou trocha obyčejné(04+05)
.Také bych raději provozoval sedan,i když osud mi přinesl kombi a už bych neměnil.
Napsal: stř kvě 06, 2009 13:07
od Nulašestka
Veverka píše:Předpokládám že jsi zneužil zdejšího inzerátu
Ano, nevyužil, protože pro to opravdu nepojedu 150km někam a 150 zpátky. V krámě ten aušus , co jsem nevzal, vyjde na něco okolo 600Kč.
Veverka píše:hodně zleštěná
Nestačím se divit.
Už jsem psal, naleštěný to vůbec není.
Leštění bude až po nástřiku spodku a dutin a jen doufám, že se to nějak stihne do srazu.
Zase se na tom něco poudělalo, především už tolik nevrže interiér a už nemám při přejezdu každý díry pocit, že se mi za hlavou bortí regál plnej plastů.
Pomohlo až namazat všechno u zadní sedačky a toho prasečího plastovýho plata pod zadním oknem natvrdo vazelínou (
myslete si o tom co chcete, ale funguje to)....
Jsou dočištěný obě zadní světla (debilní "moderní" elektrika - opět zlatá kulatá řada) + osvětlení SPZ, vyčištěnej a promazanej motorek ostřikovačů (i tak hlučnej až hrůza) + opravený zavírání schránky u spolujezdce (jen dotažení toho šroubku, co drží osvětlení tý schránky, stálo za to). Celej interiér už je dočištěnej, trochu pomohly čistící ubrousky a cockpit spray.
Napsal: stř kvě 06, 2009 15:47
od Veverka
Inzerátem jsem myslel celé auto které jsem tady v inzerci asi viděl,ne výfuk.
Napsal: stř kvě 06, 2009 16:09
od Nulašestka
Jó sorry, nedorozumění.
Napsal: stř kvě 06, 2009 16:14
od Křečík Barbuška
No vidím, že na tom máš samé namáhavé opravy
, bude více detailních fotek? Třebas i motoru, podlahy ... .
Napsal: stř kvě 06, 2009 16:59
od Veverka
Mě se omlouvat přece nemusíš,ale zajímá mě teda cena toho výfuku.Ukaž foto interiéru(nejen palubky),třeba zadního plata atd.
Napsal: stř kvě 06, 2009 20:21
od Nulašestka
Pořádný fotky zatím žádný nemám, v motorovým prostoru je ještě trochu bordel a podlaha je...bez koroze
(a pak že všechno zhnije
).
Ostatně, stejně na tom není nic k vidění. Interiér je hnusnej, protože je černej - pro Laďušu - černej = mdlej, nevzhlednej, ošklivej.
Bohužel jsem nestihl zkonfiskovat béžovej interiér z pětký známých (dali ji sešrotovat moc rychle
). Ale zase je to původní.
Nedalo mi to a s potlačenou slzou v oku jsem to všechno zacvakal, tudíž je z toho odedneška historické vozidlo.
Napsal: stř kvě 06, 2009 20:24
od Laďuša
Nulašestka píše:Interiér je hnusnej, protože je černej - pro Laďušu - černej = mdlej, nevzhlednej, ošklivej.
Ale prd, černej interiér je elegantní. Tento efekt je mocně zvýrazněn např. chromovýma linkama a nebo červenýma sedadlama, což je dokonalá sexy kombinace
I když jestli je v nulapětce obyč intoš bez dizajnových prvků a navíc ty tapecy jestli jsou takový ty hnusný, pak máš recht, to je hnus, ale to už nezachrání žádná barva
Napsal: čtv kvě 07, 2009 07:37
od Křečík Barbuška
Nulašestka píše: ... podlaha je...bez koroze ...
Nevěřím, koroze je mocná
.
Napsal: čtv kvě 07, 2009 17:55
od Hurikán
Mno, pěkná pětečka. Skoro jakoby té mé z oka vypadla. Jestli to nebude náhodou tím, že jsou to pokrevní sestry.
Jen bych si dovolil lehounce rýpnout. Jelikož usuzuju na rv 1984, tak mě k tomu z pohledu originality moc nepasují velká íčková zrcátka. Podle mě se jedná o úpravu předchozím majitelem. To ovšem nijak nesnižuje celkově velmi pěkný vzhled auta.
Na odlišnost jízdního stylu oproti "vysokozdvihovým" motorům si brzo zvykneš. Chce se to nebát točit pěkně vysoko. Nemyslím tím přetáčet, ale oproti jízdě s 15kou nebo 16kou musíš udržovat otáčky v průměru min. o 1500 někdy až 2000 výš. Potom se auto odmění docela ucházející dynamikou a příznivou spotřebou.
Napsal: čtv kvě 07, 2009 18:12
od Laďuša
Takže jezdit trvale na skoro 5000?
Neni to ňák moc?
Napsal: čtv kvě 07, 2009 18:21
od Hurikán
Ne. Ale jelikož s 15ctkou jezdím zpravidla v rozsahu 1500 až 3800 otáček, tak u 13ctistovky to bude dle mého předchozího příspěvku v rozsahu necelých 3000 až 6000. Samozřejmě se to nedá brát doslova a jen čistě matematicky. Ale v zásadě (u mě) rozsah pracovních otáček motorů jednotlivých kubatur odpovídá tomu, co jsem napsal.
Napsal: čtv kvě 07, 2009 18:28
od Laďuša
Jasný, ale prostě u 1500 já jezdim normálně kolem 3500, představa, že mezi vesnicema to drtim skoro 5000 a vlastně jedu sotva 100km/č, na mě nepůsobí zrovna tak, že by to měla bejt přednost
Napsal: čtv kvě 07, 2009 19:19
od Hurikán
Však já netvrdím, že je to přednost. Já tvrdím, že je to pro 13náctku zdravý jízdní styl.
Kdo jezdí(il) jen s vysokozdvihovými motory, to hned tak nepochopí. Je to ale tak.
Dost už ale OT.