Stránka 2 z 4

Napsal: pon zář 12, 2005 16:54
od Míra151
dej 5 a musíš to vyzkoušet do kopce.Pokud to bude slabší a nebude se tomu moc chtít tak pomalu přidej o stupeń
Pokud to můžu poradit udělej si rysku v nynější poloza na rozdělovač a pak na nově seštelovaný.vrátit to můžeš vždy a nemusíš mít strach že to už nepojede
Všem Žigulákům zdar a dík za kritiku

Napsal: pon zář 12, 2005 17:09
od Pool
Míra151 píše:i se svíčkou na seřízení karburátoru
Co to je? To neznám... můžeš to nějak popsat prosím Tě... :wink: ??

Napsal: pon zář 12, 2005 17:32
od Pája
To je dost dobrá věc, kde se to dá sehnat Míro?

Napsal: pon zář 12, 2005 18:36
od Majo
Marek píše:To, zda má rozdělovač podtlakovou regulaci či ne, nemá absolutně žádný vliv, proto nechápu onen dotaz, Majo - zrovna Ty???!!!
tonmi píše:Ale já mám na to stroboskop.
Marku, ja som totiz predpokladal, ze tonmi stroboskop nema a teda to bude nastavovat na vypnutom motore na iskru. A teda 3-5 stupnov pri rozdelovaci s podtlakom, respektive 5-7 stupnov pri rozdelovaci bez podtlaku. Spravne?
Som nevedel, jak je tu uz kazdy vybaveny :D

Napsal: pon zář 12, 2005 20:56
od Míra151
Prodám stroboskop i svíčku na seřízení směsi za 800 oboje dohromady,nebo tak nějak však jsme lidi
S motorama pomalu končím a dělám hlavně plechy a barvu.
Předvedu v chodu

Napsal: úte zář 13, 2005 05:24
od Drobek81
Míra151 píše:Prodám stroboskop i svíčku na seřízení směsi za 800 oboje dohromady,nebo tak nějak však jsme lidi
S motorama pomalu končím a dělám hlavně plechy a barvu.
Předvedu v chodu
Pokud je jeste k mani tak bych to bral, ale je potreba predvest(vysvetlit) jak se s tou svickou zachazi :shock:

Napsal: úte zář 13, 2005 05:39
od Wolf
Majo píše:Marku, ja som totiz predpokladal, ze tonmi stroboskop nema a teda to bude nastavovat na vypnutom motore na iskru. A teda 3-5 stupnov pri rozdelovaci s podtlakom, respektive 5-7 stupnov pri rozdelovaci bez podtlaku. Spravne?
Som nevedel, jak je tu uz kazdy vybaveny :D
:shock: Majo a k tomu rozdilu v nastaveni jsi jak prisel? Vzdyt podtlak, pokud je vyuzivan, pusobi jenom v extremu, t.j. v tahu pod plynem. W.

Napsal: úte zář 13, 2005 06:29
od Míra151
Tak se proto stav.Z Brna je to 28km a půl hodinky jízdy

Napsal: úte zář 13, 2005 07:06
od Luděk Musil
Míra151 píše:Tak se proto stav.Z Brna je to 28km a půl hodinky jízdy
Hehe, může mi někdo z Vás (tedy konkrétně Drobek a Mira) vysvětlit, o co se tu jedná?
Pozn.: bydlím ve Vyškově, dělám v Brně, jezdím denně. L.

Napsal: úte zář 13, 2005 07:16
od Wolf
Ludku, jestli jsem to dobre pochopil, tak se jedna o tu pruhledovou svicku, co jsme ji tu pred casem take diskutovali. Je to moc dobra vec na serizovani bohatosti smesi, ale Tobe by moc nepomohla, lambda Ti to pohlida :D . W.

Napsal: úte zář 13, 2005 07:19
od Míra151
Jde o stroboskop kterým se ladí motor,teda předstih při nastartovaném autě a když přidáš plyn tak ti podtlaková regulace mění stupeń předstihu
To vše kontroluješ tímto způsobem jestli je to tak jak to má bejt
Svíčka na bohatost je svíčka, která je uprostřed díravá ucpaná tlustým sklem a hledíš do válce jak to hoří
podle toho ubereš nebo přidáš bohatost aby byla akorát a nebralo to tolik a zase , no chápeš né
Obojí je vyrobeno v CCCP

Napsal: úte zář 13, 2005 07:29
od Míra151

Napsal: úte zář 13, 2005 07:29
od Drobek81
Ludo to neni vubec spatnej napad, mohl bys to pro me udelat?Vzit to do prace a ja bych se za Tebou stavil...

To Mira151: OK, jestli se domluvim s Ludou tak to vyzvedne jinak se pro to otocim...

Napsal: úte zář 13, 2005 07:47
od Luděk Musil
Já vím, o co se jedná v případě "průhledné" svíčky i stroboskopu.

Mě šlo čistě o dopravu inkriminovaného nářadí mezi Vyškov - Brno.

To Mira151: Jo a jen tak mimochodem: ve středu jdeme ve Vyškově s Dusinem na pivko do Sportbaru na Hybešce. L.

Napsal: úte zář 13, 2005 08:13
od Míra151
Stroboskop
je přístroj pro kontrolu a nastavení spalovacích motorů na optimální parametry v tzv. dynamickém režimu, neboli za chodu motoru. Pro odevzdání maximálního výkonu při vysoké účinnosti spalovacího motoru je velmi důležité zapálit směs paliva přesně v daný okamžik. Nastavujeme takzvaný předstih. Dojde- li k pozdnímu zapálení, až za horní úvratí, tlak výbuchu se nevyužije pro přenos na píst. Tlak odezní do výfukového potrubí přes již otvírající se výfukové ventily které, trpí, pokud směs ještě hoří. Pokud nastane opačný stav, kdy je směs zapálena předčasně, tlak výbuchu tlačí píst proti směru jeho práce. Oba tyto stavy mají podstatný vliv na spotřebu, výkon a opotřebení motoru. U benzinového zážehového motoru bereme informaci o zapálení směsi zpravidla z kabelu od svíčky 1. válce.