Stránka 2 z 4
Napsal: ned dub 26, 2009 21:35
od jeremimo
Marosqo píše:Aaaa srubovatelny ram vam nieco hovorii ?Stare sutazne skodovky mali niektore take ...
Pripadne pred STK sup s nim von
koki no jasne kamos to ma v 130 lrku,no replike.
Napsal: ned dub 26, 2009 21:50
od čmelák
daj toho dej LR silno ma to zaujima
Napsal: úte dub 28, 2009 08:18
od Luděk Musil
Pozn. moderátora: téma jsem rozdělil (na prosbu jednoho z vášnivých diskutérů, Čmelo sorry ale právě jsem Tě práskl) - takže pranici o gumy a úpravy máte v Poklábosmej. Zde prosím jen vážně. L.
Napsal: úte dub 28, 2009 08:31
od Ondra 07
K tomu rezani do kastle, NEBLBNETE!!! Nevymyslejte pic**ny jak odlehcit auto o tri kila aby to lip tahlo. Na to zapomente, pokud je vam zivot mily. Ono se nerika nadarmo samonosne karoserii samonosna, vyztuhy jsou vymysleny lidma co tomu rozumi, myslim ze je neprechcijete svyma moudrama
Cest ke kyzenemu zrychleni je nekolik. Bud muzete opravdu vyrezat vsechny vyztuhy, dat plastova okna, veci z laminatu a mate kastli na sprinty. Ale jen blazen by se s tim vydal do provozu, kde by byl jako vajicko mezi kameny. To uz pak rovnou bych doporucil na kazdym kole nechat jen dva srouby, jsou tezky... Bezpecnejsi cesta je zvysit vykon at uz bud upravou nebo vymenou motoru a casti pohone soustavy. Pri vykonu pres 150Hp by byl dobry ram, nejlepe svareny, aby se auto nekroutilo. To pak muzete opet vyrezat vyztuhy a ruzne pic**ny. jak uz nekdo psal, zigul neni zadny bezpecnostni zazrak, ma sice plus varenych blatniku, ale i tak na silnici jezdi pevnejsi a novejsi souperi, (treba Peugot 309 SXi), to je pry pila jak blazen... Vyrezanim zadny Y vzpery za sedackama docilete toho ze se kasna bude v zatackach kroutit. A co se tyce bezpecnosti, to uz si rovnou dejte na volant proti hlave 200 hrebik a jezdete bez pasu...
Napsal: stř dub 29, 2009 08:18
od Lada Rider
ja by som dal celu kasnu najlepsie prec lebo moc vazi a vypustil by som aj vzduch z pneumatik ten je tiez tazky
Napsal: stř dub 29, 2009 10:55
od Saša
Lada Rider píše:ja by som dal celu kasnu najlepsie prec lebo moc vazi
Asi bys byl překvapen jak je samotná kastle lehká .
Napsal: stř dub 29, 2009 15:08
od Lada Rider
Saša, vtipkujem
Napsal: sob říj 31, 2009 18:27
od drobcek9215
ja uvažujem tiež nad odlahcenim ale len light! sedacky von namiesto bocnych skiel mam pripravene plexi ako mavaju vfts.
Napsal: sob říj 31, 2009 20:35
od Marosqo
drobcek9215 píše:ja uvažujem tiež nad odlahcenim ale len light! sedacky von namiesto bocnych skiel mam pripravene plexi ako mavaju vfts.
A vela trpezlivosti pri lupani izolacii naterov a prkotin ktore netreba
Uvidis ,ze naplnis nejedno vedierko
Napsal: sob říj 31, 2009 20:57
od Maysner
sundat natery z kabiny je prace na chvilku, z podvozku to trva dyl. ale behem dvou dnu je to hotovy. kdyz je auto zdravy a nemusi se varit. kdo by chtel stavet zavodak moje 04 je na prodej. vnitrek je hotovej, a spodek z asi 70% taky. zaklad je naprosto zdravej
Napsal: stř lis 04, 2009 11:50
od Marosqo
Velakrat auto vyzera zdrave ,dokym sa neda secka guma dole
(vid moj pripad a pak sa muselo varit)
Napsal: pát lis 06, 2009 11:11
od Peter- Slovensk
Tak mna sa to netýka, serdžo je zdravý, takmer ako z mototechny, len kus obitý
Napsal: ned srp 22, 2010 21:02
od amiricas
Asi tak! už jsem doma taky rozebral žigula na díly a tu kasli jsme ve dvou naložily v poho na káru za auto takže lehká je až až nehledě na to že už takhle to má nahovno deformační zóny a kroutí se to jako sviň, takže jetli to chceš trošku odlehčit, tak se vyser na sedačky, rezervu, obložení dveří...atd. prostě zbytečnosti, ale na kasli nesahej!
Napsal: pon srp 23, 2010 14:07
od Freedom
když už jste u tohoto tématu, kolik vlastně odlehčíte autu tím že vyřežete výztuhy které Vás očividně nějak chrání?? a nahradíte je zas jinejma trubkama z kterejch splácáte rám co zas něco váží??? neni ve finále ten rozdíl váhy jen několika zanedbatelnech kilogramů??? nevyznam se v tom, každej chce odlehčovat, ale nakonec tam šoupne konstrukci od motorovýho prostoru přez kabinu až do kufrovýho, to přece taky něco váží ne???takže ve finále si ulehčíte jen tím že ste vyndali sedačky a tapeci ze dveří, navíc kolik takovej rám stojí?? neni lepší tu částku investovat radši do výkonu motoru??? Když mi tohle někdo nějak polopatě vysvětlí tak možná uvěřim i já tomu že bych začal vytrhávat věci z auta
Napsal: pon srp 23, 2010 16:59
od peet2101
Freedom, Ona ta klec je o hodně pevnější než výstuhy v kastli, takže pokud uděláš NA ZÁVODNÍM AUTĚ pořádnej rám, můžeš celkem pokojně vyřezat několik výztuh (například ve dveřích).