Stránka 2 z 2
Napsal: sob zář 19, 2009 18:12
od ladadriv3r
dej pruchozí zadní tlumič...
jaq si to mylsel ze pruchozní?...akoze ziaden abo jaq?...
Napsal: sob zář 19, 2009 18:23
od peet2101
Napsal: sob zář 19, 2009 18:47
od ladadriv3r
no povodne som thaq cel stredny tlmic,ale....citaj vyssie...thaq asi to thaq urobim s poslednym tlmicom...
...dam tam dajaku ruru len..
:D:D
Napsal: sob zář 19, 2009 22:47
od Little Red Riding Hood
pruchozí je ten kterej nemá bludiště, to znamena že je v něm rovná trubka s dirkama, v podstatě stejně vypada první tlumič...
Napsal: ned zář 20, 2009 12:47
od Marosqo
ja som vyrezal stred (nahradil holou rurou) lebo zhnil a novy som nekupoval lebo bude madar...zadny je seria...rozdiel ziaden ,akurat zadny vyfuk poprdava ked dostane ,ako keby to dusilo motor
Napsal: ned zář 20, 2009 13:31
od ladadriv3r
ja som vyrezal stred (nahradil holou rurou) lebo zhnil a novy som nekupoval lebo bude madar...zadny je seria...rozdiel ziaden ,akurat zadny vyfuk poprdava ked dostane ,ako keby to dusilo motor
thaq aspon wem ze uz nebudem vyrezavat stred....dikes...
Napsal: stř zář 23, 2009 17:25
od _Pool_
Na výkon je podle mě nejlepší jen samostatná trubka správné délky od svodů. Vyzkoušeno v praxi
Kdybych měl dělat výfuk na Ladu, tak se snažím co nejrovněji natáhnout trubku až do zádi vozu a tam umístím nějaký absorber, aby při projíždění ulice nepraskala okna na okolních domech. Nakonec tak je vlastně popsána i ta "složitější úprava" na první straně.