Stránka 2 z 4
Napsal: pon dub 20, 2009 09:43
od Stanley__001x
Taky jsem toho nevěděl mnoho o karburátorch, zapalování pro mne bylo jako jedna velká neznámá. Když sem se rochal do našeho kombíka, tak jsem i bez zkušeností podle tůmy složil karbec, seřídil zapalování... Dělal jsem to sice asi pětkrát déle než to dělám dnes, ale nakonec se povedlo.
Každý musí nějak začínat, ale někdy je lepší trochu dedukovat než rovnou plácat.
Díky za odpovědi
Napsal: úte dub 21, 2009 18:29
od Veverka
Závada byla odstraněna,dnes jsem na polygonu projel 2 až na 92km/h (a že bylo dnes teplo a sucho).Filtry byly čisté(bodejt,pár měsíců staré),prostě jsem klepnul svíčky.
Marku,kdybych tam jel,tvých služeb,konkrétně pouze obyčejná kontrola soustavy bych v Hradišti tak i tak zneužil,ale jedu pouze do trnavy-Mnichovo je opravdu těžká dálka,kterou si jen tak s vozem nechci skrz ceny PHM dovolit.
Kdybych se o nic nezajímal moc bych se nenaučil,ale kotle bych opravdu sám nemontoval.
Ale chápu tvé obavy typu "neser se toho",co dneska nejen vohnouti a "drsní votuneři" s auty dělají tak z toho bych blil

(pak to po nich ještě kupovat).Mimochodem mám možnost využít souseda důchodce s takovou leštěnou 04,takže tak.
Těch 92 je snad už dost,nemám votuzený vrak a 2 netočím přes padesát.
Napsal: úte dub 21, 2009 18:34
od Křečík Barbuška
Veverka píše: ... dnes jsem na polygonu projel 2 až na 92km/h ...
To je velice dobrý výsledek, lepší už je snad jen JmJ. Hlavně, že jsi na závadu přišel.
Veverka píše: ... ale jedu pouze do trnavy ...
Výborně, Trnava mi snad neunikne, tak můžeme porovnat naše "dvojčátka"

.
Napsal: úte dub 21, 2009 18:47
od Cory
Koko Loko píše:lepší už je snad jen JmJ
Ja som tam mal 100ku

Napsal: úte dub 21, 2009 19:16
od JmJ
Cory píše:Koko Loko píše:lepší už je snad jen JmJ
Ja som tam mal 100ku

ja taky (dle budiku)

) s drobkem na palube, ktery chudak tresitl oci a pomalu mu to i zily trhalo

)
jaky si mel diferak?

Napsal: úte dub 21, 2009 20:04
od Cory
diferak 4,3, otacky niekde pri 8

kamarat chcel vyskocit z auta
Napsal: úte dub 21, 2009 20:57
od Pája
To se máte všichni čim chlubit. Kdyby to mělo aspoň malinkatej smysl si takhle mrvit motor.

Napsal: úte dub 21, 2009 20:59
od Cory
no malo, obehoval som jedneho blba

Takto vytoceny motor som mal raz, mozno 2-krat, takze nevidim problem a raz za cas vyhant pavukov treba.
Napsal: úte dub 21, 2009 21:23
od Veverka
Pája píše:To se máte všichni čim chlubit. Kdyby to mělo aspoň malinkatej smysl si takhle mrvit motor.

No mrvení,párkrát za to za tepla snad nic neudělá.JmJ to prý celkem "mrví" pořád.
Už to ale dělat nebudu,šlo o test ted kdyz mám nové gumy atd.,který ukázal závadu,kterou jsem odstranil.Na 2 akorát zrychluji do 45-50!
Můj VAZ není závodák,když už to opravdu bude třeba(přeci jenom nebývá) tak na 2 do "povolených 60-70.Slibuji že ne více!
Při jízdě nespěchám,jezdím 75-80 samozřejmě na 4.
Napsal: stř dub 22, 2009 06:03
od JmJ
Cory píše:diferak 4,3, otacky niekde pri 8

kamarat chcel vyskocit z auta
souhlasi ve vsech bodech

Napsal: stř dub 22, 2009 15:32
od Veverka
Párkrát provedené vytočení snad motor nepoškodí,nebo jo?
Napsal: stř dub 22, 2009 17:08
od jakke
Veverka píše:Párkrát provedené vytočení snad motor nepoškodí,nebo jo?
podle toho v jakym je stavu

Napsal: čtv dub 23, 2009 15:47
od Marek
jakke píše:Veverka píše:Párkrát provedené vytočení snad motor nepoškodí,nebo jo?
podle toho v jakym je stavu

A rovněž dost podstatně záleží na tom, zda je správně seřízen.
Napsal: čtv dub 23, 2009 17:26
od Cory
no zvycajne ak nie je dobre nastaveny, tak sa do takych otacok ani nedostane
Napsal: čtv dub 23, 2009 17:47
od Veverka
Marek píše:jakke píše:Veverka píše:Párkrát provedené vytočení snad motor nepoškodí,nebo jo?
podle toho v jakym je stavu

A rovněž dost podstatně záleží na tom, zda je správně seřízen.
Ale no tak

znělo to jako rýpnutí do mě.Snad se mu nic nestalo.