Nepracuje ve vysokých otáčkách
Moderátor: Moderátoři
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
Taky jsem toho nevěděl mnoho o karburátorch, zapalování pro mne bylo jako jedna velká neznámá. Když sem se rochal do našeho kombíka, tak jsem i bez zkušeností podle tůmy složil karbec, seřídil zapalování... Dělal jsem to sice asi pětkrát déle než to dělám dnes, ale nakonec se povedlo.
Každý musí nějak začínat, ale někdy je lepší trochu dedukovat než rovnou plácat.
Každý musí nějak začínat, ale někdy je lepší trochu dedukovat než rovnou plácat.
Naposledy upravil(a) Stanley__001x dne stř dub 22, 2009 19:57, celkem upraveno 1 x.
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Díky za odpovědi
Závada byla odstraněna,dnes jsem na polygonu projel 2 až na 92km/h (a že bylo dnes teplo a sucho).Filtry byly čisté(bodejt,pár měsíců staré),prostě jsem klepnul svíčky.
Marku,kdybych tam jel,tvých služeb,konkrétně pouze obyčejná kontrola soustavy bych v Hradišti tak i tak zneužil,ale jedu pouze do trnavy-Mnichovo je opravdu těžká dálka,kterou si jen tak s vozem nechci skrz ceny PHM dovolit.
Kdybych se o nic nezajímal moc bych se nenaučil,ale kotle bych opravdu sám nemontoval.
Ale chápu tvé obavy typu "neser se toho",co dneska nejen vohnouti a "drsní votuneři" s auty dělají tak z toho bych blil
(pak to po nich ještě kupovat).Mimochodem mám možnost využít souseda důchodce s takovou leštěnou 04,takže tak.
Těch 92 je snad už dost,nemám votuzený vrak a 2 netočím přes padesát.
Marku,kdybych tam jel,tvých služeb,konkrétně pouze obyčejná kontrola soustavy bych v Hradišti tak i tak zneužil,ale jedu pouze do trnavy-Mnichovo je opravdu těžká dálka,kterou si jen tak s vozem nechci skrz ceny PHM dovolit.
Kdybych se o nic nezajímal moc bych se nenaučil,ale kotle bych opravdu sám nemontoval.
Ale chápu tvé obavy typu "neser se toho",co dneska nejen vohnouti a "drsní votuneři" s auty dělají tak z toho bych blil

Těch 92 je snad už dost,nemám votuzený vrak a 2 netočím přes padesát.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11066
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
To je velice dobrý výsledek, lepší už je snad jen JmJ. Hlavně, že jsi na závadu přišel.Veverka píše: ... dnes jsem na polygonu projel 2 až na 92km/h ...
Výborně, Trnava mi snad neunikne, tak můžeme porovnat naše "dvojčátka"Veverka píše: ... ale jedu pouze do trnavy ...

Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
no malo, obehoval som jedneho blba
Takto vytoceny motor som mal raz, mozno 2-krat, takze nevidim problem a raz za cas vyhant pavukov treba.

Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
No mrvení,párkrát za to za tepla snad nic neudělá.JmJ to prý celkem "mrví" pořád.Pája píše:To se máte všichni čim chlubit. Kdyby to mělo aspoň malinkatej smysl si takhle mrvit motor.
Už to ale dělat nebudu,šlo o test ted kdyz mám nové gumy atd.,který ukázal závadu,kterou jsem odstranil.Na 2 akorát zrychluji do 45-50!
Můj VAZ není závodák,když už to opravdu bude třeba(přeci jenom nebývá) tak na 2 do "povolených 60-70.Slibuji že ne více!
Při jízdě nespěchám,jezdím 75-80 samozřejmě na 4.