Stránka 2 z 2
Napsal: sob dub 11, 2009 20:31
od Křečík Barbuška
Třeba má vliv výška bloku, na sedmičce mi to tak ladně jako na čtverce nešlo, ale i tak jsem nic násilně naklánět nebo snad dokonce povolovat nemusel.
Napsal: sob dub 11, 2009 20:33
od Maysner
Koko Loko píše:Třeba má vliv výška bloku, na sedmičce mi to tak ladně jako na čtverce nešlo, ale i tak jsem nic násilně naklánět nebo snad povolovat nemusel.
z nizkyho motoru jsem vyfuk pomahal sundavat jen jednou. kdyz sme menili tommelovi motor. pak uz jen z 1500, 1600 a 1700. nekdy vypadal sam nekdy se mu muselo vice ci mene pomoci
Napsal: sob dub 11, 2009 20:35
od Křečík Barbuška
Taky záleží na tom jak to v Tatarstánu vykovali
.
Napsal: stř dub 15, 2009 09:29
od Teepee
Ivo píše:Teepee píše:Pokud Ti na autě nezáleží nadzvedni to pajcrem shora zaraženým mezi hřídel pomocné páky řízení a agregát.
Nezlob se na mě, ale to co jsi napsal, je blbost. Na všech autech co jsem měl, mi záleželo, ale nikdy jsem kvůli sundání výfuku nepovoloval motor ze silenbloků. Nevidím důvod, abych kvůli jednomu dílu, rozebíral půl auta, když to jde udělat jednoduše.
Nesmíš zapomínat, kdo se původně ptal. Nemyslím si, že ACIbuk má k autům takovej opatrovatelskej přístup jako my.
Měnil jsem první díl výfuku na Modrém LADovi a taky na Hnědém LADovi. Na Modrém jsem oním způsobem zapáčil, ono se tomu ale vůbec nic nestalo, navíc v tu chvíli už bylo jasno, že to auto dojezdí STK a konec.
Na Hnědém byl první díl tak ohnutý, že do něj narážela pomocná páka (její matice) řízení, a já rozhodně nejsem z těch, kteří nejdříve jednají a pak si drbou hlavu.
Ukázka kolik je místa na vysunutí u Hnědého LADY:
http://lada1600.rajce.idnes.cz/Hnedy_LADA/#IMG_2320.JPG
http://lada1600.rajce.idnes.cz/Hnedy_LADA/#IMG_2909.JPG
Jak moc byl první díl odrbanej:
http://lada1600.rajce.idnes.cz/Hnedy_LADA/#IMG_3811.JPG
http://lada1600.rajce.idnes.cz/Hnedy_LADA/#IMG_3812.JPG
Napsal: stř dub 15, 2009 15:50
od Ivo
Taky nepatřím k těm, co nejdřív jednají a teprve potom přemýšlí, ale to už mám odzkoušené a vím že to tak jde. A řekněme si to na rovinu, při přesnosti ND, může být jakýkoliv postum montáže, nebo demontáže individuální. Někomu ten výfuk spadne sám, jinému stačí, když si trochu pomůže něčím pevnějším a dalšímu pomůže už jenom přizvednutí motoru. Pak je tu ještě jedna skupina a těm nepomůže nic.
Acimu jsme tu napsali několik způsobů, jak na to, tak si bude muset vybrat ten správný.
Napsal: stř dub 15, 2009 18:38
od Acibuk
Aci si vybral ten správný, zvedl auto 30cm nad zem, pak povolil silentblok a zvedl motor. Celé to dělal právě proto, aby nepodřel motorový prostor tyčí.