Stránka 2 z 10
Napsal: čtv dub 02, 2009 17:24
od Veverka
Michal.2103 píše:No co já vim tak modely z let 1995 nebo dokonce 1998 už měly EURO II i katalizátor. Jestli mi to za to stojí? No to je otázka. Narovinu řečeno dnešní nový auta se mi zrovna moc nelíbí. Jako něco by se našlo to určitě. Nebo i Kalina by potěšila, ale klasika je klasika
Pravda dnes auta už jen tak koupit nové a do 5 let prodat,podle mě to za těch 150tis. rublů rozhodně stojí když člověk chce.
Však se podívejte na majitele prémiových vozů-ti utratí víc za amortizaci jen v den koupě a 2 roky po záruce pryč!
Napsal: čtv dub 02, 2009 17:27
od Veverka
FOMA píše:Veverka píše:Zajímal jsem o to všechno,zjistil jsem tohle:
-Lada CZ to sice nedoveze.
-2107 se dělá bez přestávky od 1982,2105 1979-1997 a pak asi 2002-doted.
-Výrabět se budou dle ředitele AvtoVAZu minimálně do 2013,spíše prý do 2018!To není překlep!
-oba plní EURO3
Přihlásit to není problém!
Jestli chceš jako já dovézt tento povoz,tak stačí ho akorátkoupit a přijet.
Pokud vím tak 2107 a 2104 skončila homologace v roce 1999 jako celku a ne kvůli EURO3,stejně tak jako Samarám v 2000.
jaká homologace a kde?
Re: Nová 2107 z UA?
Napsal: čtv dub 02, 2009 17:29
od Veverka
FOMA píše:No kdyby jsi chtěl novou 2107 popř.2104 tak se montují i na ukrajině ve městě Lutsk(severně od Lvova).Určitě to sem dovést jde ale ne legálně.
Nejjednoduší by bylo asi jet na UA se starou 2107(s vrakem)s tím,že jej tam necháš a využít doklady s SPZ a dát je na tu novou.No není to čisté a nesměli by tě moc lustrovat celníci...
Nicméně nová 2107 s CZ-SK SPZ by asi trkla kdekoho zejména na UA straně
Nějak legálně by to asi taky šlo-např jako,že do sbírky apd.ale to by jsi musel zaplatit různé poplatky clo apd.a to by jsi se dostal asi na cenu zakladu Kaliny..no a to si nejsem jistý jestli by jsi tu 2107 tak moc chtěl když za stejné peníze by jsi mohl mít podstatně modernější auto a bez starostí
Víš něco o té produkci z Lucku?
Opravdu stačí pouze dovézt/nechat dovézt a prostě přihlásit.
Napsal: čtv dub 02, 2009 17:34
od Michal.2103
Michael 4x4 píše:tak určite bude rozumnejšie, kúpiť tú 07 z toho bazáru, ako tu trepať novú....a aj lacnejšie a jednoduchšie...a kvalita tých nových všeobecne nie je také ako tých ešte sovietskych
inak ak ťa to povzbudí, tak ja som kedysi pred rokmi rozmýšľal veľmi podobne, ibaže ja som chcel doviesť novú 2106....no a skončil som u nove Nivy....
A co nová Niva? Má stejnej motor jako ty předešlé? A jak jsi s ní spokojenej?
Napsal: čtv dub 02, 2009 17:40
od Michal.2103
noo zkusim zapátrat... ale asi to vidim černě. Logickyvzato pokud by to šlo tak novejch Ladovek by tu asi jezdilo víc...
Zatim mám na to čas... moc peněz nemám, ale napadla mě myšlenka koupit novou. Jo přiznám je to něco mezi rozmarem a extravagancí na dnešní dobu.
Tak chtěl jsem vědět jestli se dělají, takže jak tak koukám tak dělají
ale nemám možnost frčet do Ruska pro novou
Zkrátka uvidíme. Zkusim zapátrat...časem
Re: Nová 2107 z UA?
Napsal: čtv dub 02, 2009 17:48
od FOMA
Víš něco o té produkci z Lucku?
Opravdu stačí pouze dovézt/nechat dovézt a prostě přihlásit.[/quote]
O produkci v Lucku vím jen to,že se tam Lady montují,vozí se tam kastle,nápravy apd,všechno zvlášt.
Nevím jestli kastle a nápravy se vozí z RU,to asi ne ale když jsem byl na UA tak jsem od Kieva jel za dvěma kamiony co vezly holé kastle 2107 až do Lucku.
Co se kvality produkce týče tak nevím.
Myslíš ,že opravdu stačí pouze koupit a přivést a zde to normálně přihlásit?Tak jednoduché to nebude...vem si:
-jasně Ladu tam koupíš sedneš do ní a jedeš..
-ale jsi na hranicich a zde musíš vyplnit formality poněvadž vezeš zboží za 120 tis.czk takže clu se jistě nevyhneš
-vezeš automobil-nový
-přivezeš jej domů..ale co ted,vždyt on je r.v 2009 a Lada 2107 s rv 2009 nemá platnou homologaci již od 1999 pro provoz na pozemních komunikacích v ČR!!
takže si myslím,že rozhodně ti ji nikdo zde legálně nepřihlásí.
Napsal: čtv dub 02, 2009 17:50
od Veverka
Příští týden se na to vše ještě podívám.
Napsal: čtv dub 02, 2009 17:53
od Laďuša
Puhi píše: euro 2 to má, robia sa 1.5 a 1.6 mpi
Přímo v ABTOBA3Y se ale dělají jenom 1600ky a ty mají euro 3
Jak je to s Iževskem či Lutskem a kdo ví, kde všude se to eště dělá
, ovšem netušim
Michael 4x4 píše:...a kvalita tých nových všeobecne nie je také ako tých ešte sovietskych
Kvalita nových sice možná neni taková, ale upřímně už takřka 10 let s tim nemáme zkušenosti. Takže bych to až tak nezatracoval.
Napsal: čtv dub 02, 2009 18:45
od Michael 4x4
ako písal Foma na predošlel strane, s novou Ladou cez hranicu bez povšimnutia neprejdeš, neexistuje, ťažko povedať či je to v tomto prípade plus alebo mínus, ja som musel dokonca jedného UA colníka povoziť ...pár metrov.... a už asi každý ma tam pozná podľa auta aspoň z videnia
s jedným som sa pekne dlho zakecal....
Michal.2103.: Motor je tam 1,7i mpi, 59.50Kw, 4-bodové vstrekovanie BOSH....o tom motore tu toho nájdeš kopu. Ja som s tým spokojný, síce ju mám len 7 mesiacov, ale motoru, ani Nive celkovo nemám čo vytknúť. Teda pár vecí by sa dalo ešte zlepšiť, ale to sú fakt prkotiny, napr. chcelo by to väčšie späťáky, nejako odhlučniť tie plasty v interéry......fakt prkotiny.... ale ako nech s k tomu vyjadria aj iný, ja som mladý nenáročný motorista
Teda zatiaľ jediná drobná závada bol uvolnený klinový remen pri cca 2500km, ja to pripisujem tomu že si motor ešte v zábehu sadal, oprava - dotiahnutie 1 šruby.
Laďuša.: ja ich terajšiu výrobu vôbec nezatracujem, inak by som asi nešiel do novej nivy, ale ako tak priebežne čítam toto fórum, tak som získal dojem ako keby terajšie ruské diely nestáli za nič v porovnaní s tým sovietskými...
Napsal: čtv dub 02, 2009 19:10
od Štěpán
Já bych o možnosti, jak přivézt nové auto věděl.
Koupit tady starej vrak s papírama ( 2104 , 05 nebo 07 ), zajet s tím na UA, tam koupit nový auto. Převařit číslo karosérie, přehodit motor ( kvůli číslu - pokud bude v techničáku ) a nahodit SPZ. Starej vrak nechat na UA a prodat ho na díly a s novým autem před tím, než se pojede přes hranice pořádně vyřádit v bahně a napatlat motor a podvozkový díly nějakým sajrajtem ( aby to vypadalo používaně ). Na hranicích ti nikdo nebude koukat na číslo karosérie na autě. Jediný na co se podívaj je číslo SPZ a barva a typ vozů. V ČR se to pak ani nebude muset registrovat, protože to auto bude oficiálně starý 20 let.
Napsal: čtv dub 02, 2009 19:38
od FOMA
No vždyt to jsem i já tak myslel,ale od té doby co se u nás motory evidovat nemusí(tedy není to povinné)tak nemusíš přehazovat ani motor
Prostě by jsi se autem povozil trochu v bahně,trochu v prachu..no a bylo by to.
Je fakt,že kontrolovat čísla kastle jen tak ti na hranicích nikdo nebude,jen jde o to aby to auto nebudilo dojem nového ale prostě kdyžtak,tak jen udržovaného.(a to my umíme
)..
Ovšem otázka zůstává kdo by tohle dobrodružství za minimálně 125tis.czk chtěl absolvovat...a mít doma ,,veterána,,byt s MPI
Zdali by nebylo lepší došetřit nějaký ten zlaták a jít do ofic.new Lady..
Co se týče kvality současně vyráběných,,krabic,,pravděpodobně se bude v jednotlivých závodech lišit..,vždyt se dělají hned v několika zemích!!!Ukrajina,Kazachstán,Čečensko-Groznyj,Rusko,Egypt apd...)Ale že by Lady konkrétně z Lucku byly nekvalitní..no nevím-nepřipadaly mě tak.
Napsal: čtv dub 02, 2009 19:40
od Puhi
Laďuša, Tam v predajni kde sme boli mali iba 15ky a tie mali vraj euro 2, o 16kach sme sa neinformovali akurat vieme od predavača že sa robia aj 1.6... toľko info rovno z ua
Napsal: čtv dub 02, 2009 20:43
od Veverka
Počkej až to začneme montovat tady na Moravě.
Víš něco o továrnách v Egyptě a v Kazachstánu?
Mercedesy 07 se dělají možná i v Novočerkassku.
Re: Nová 2107 z UA?
Napsal: pát dub 03, 2009 09:13
od Michal.2103
FOMA píše:Víš něco o té produkci z Lucku?
Opravdu stačí pouze dovézt/nechat dovézt a prostě přihlásit.
O produkci v Lucku vím jen to,že se tam Lady montují,vozí se tam kastle,nápravy apd,všechno zvlášt.
Nevím jestli kastle a nápravy se vozí z RU,to asi ne ale když jsem byl na UA tak jsem od Kieva jel za dvěma kamiony co vezly holé kastle 2107 až do Lucku.
Co se kvality produkce týče tak nevím.
Myslíš ,že opravdu stačí pouze koupit a přivést a zde to normálně přihlásit?Tak jednoduché to nebude...vem si:
-jasně Ladu tam koupíš sedneš do ní a jedeš..
-ale jsi na hranicich a zde musíš vyplnit formality poněvadž vezeš zboží za 120 tis.czk takže clu se jistě nevyhneš
-vezeš automobil-nový
-přivezeš jej domů..ale co ted,vždyt on je r.v 2009 a Lada 2107 s rv 2009 nemá platnou homologaci již od 1999 pro provoz na pozemních komunikacích v ČR!!
takže si myslím,že rozhodně ti ji nikdo zde legálně nepřihlásí.[/quote]
No tak auto za 120 000,- je paráda ale jak vyřešit to přihlášení?... Já nevim jak by to šlo udělat, aby LADY dostaly homologaci v ČR. Ani nevim kdo to schvaluje a co je tomu potřeba.
Napsal: pát dub 03, 2009 09:14
od Michal.2103
Veverka píše:Příští týden se na to vše ještě podívám.
Dej vědět co jsi zjistil