Stránka 2 z 3
Napsal: pát říj 09, 2009 14:55
od Patrac
Jo ale to je pro novou řadu
ta pro 2104 a spol není nastavitelné výškově
a koukám nejde namontovat do 01,02,03,06
Napsal: pát říj 09, 2009 15:00
od Laďuša
Patrac píše:koukám nejde namontovat do 01,02,03,06
Protože to jsou auta pro pořádný chlapy! A baby tiež

Napsal: pát říj 09, 2009 15:07
od miro263
Patrac píše:a koukám nejde namontovat do 01,02,03,06
Bolo by pozriet katalogove cista, aky je tam rozdiel teda okrem tyce riadenia.
Podla mna, ak je EPS ( riadiaca jednotka) modul v tom tam musi ist nejako narvat!
Otazka je, ci to ma nejake dorazy, Teda ci to moze byt pouzite aj na iny prevod riadenia.
Cena pre kalinu je 3729 Hriven na tejto stranke http://www.decort.kiev.ua/unit/steering
Napsal: pát říj 09, 2009 15:12
od Saša
Dopasování je už jen o zručnosti . Ta cena ale určitě bude přesahovat dnešní prodejní ceny našich aut . Viděl bych to spíš na návštěvu vrakoviště a koukat kde je el. servo .
Napsal: pát říj 09, 2009 15:25
od Trevor

vidim ze niektori si nedaju stale pokoj. Na druhej strane trevor uz servo v 07 ma takze
Nejake to videjko z ranneho stadia
http://www.edisk.sk/stahni/20075/V28050 ... 1.7MB.html
Napsal: pát říj 09, 2009 15:35
od miro263
Trevor, daj to na uloz.to alebo na youtube, nejako to nejde stiahnut
Este si dovolim podotkut, ze ak sa niekto rozhodnete narvat el. servo tak bach na "vedlajsie" ucinky.
V dobach ked som chcel kupit kalinu som zbehal cele lkforum.ru a tam sa pisalo, ze kalina do rv.2006 (nepamatam si uz presny mesiac) mala zaujimavu vlastnost a to:
Pocas jazdy sa sama rozhodla, ze zabocit do prava, teda servo si to zaumienilo. Bolo aj zopar nehod. Je to dost neprijemne ked ides a auto sa zamo rozhodne ze ide odbocit

Napsal: pát říj 09, 2009 15:45
od peet2101
Napsal: pát říj 09, 2009 17:57
od ger007
trevor a henten elektromotor s tym remenom to mas namiesto tej 1,5i ?
Napsal: pát říj 09, 2009 18:27
od Trevor
Neviem co mate s netom alebo s pocitacom ale mne to odtial ide stiahnut v pohode pouzvam firefox.
Gern ty si bud robis picu alebo si si splietol herak so sodou bikarbonou
Napsal: pát říj 09, 2009 19:37
od Maysner
Cory píše:tak na to sa opytam, to ma zaujima
sup sup. plus ty moje veci

Napsal: pát říj 09, 2009 19:50
od Jelen
Trevor, to vypadá perfektně, z čeho to je? Dá se to sehnat? Jakej má odpor to čerpadlo?
Napsal: sob říj 10, 2009 09:12
od Petr HC
miro263 píše: Este si dovolim podotkut, ze ak sa niekto rozhodnete narvat el. servo tak bach na "vedlajsie" ucinky. Je to dost neprijemne ked ides a auto sa zamo rozhodne ....
Asi jsem "staromódní", ale všechny tyhle "blbinky" jsou potencionálním zdrojem poruch ( v tomto případě fatálních) a dobrým kšeftem pro autoopravny.
Co auto udělá v kterémkoli okamžiku, o tom musí podle mne rozhodnout jen a jen řidič. Navíc šnekové řízení spolu s velkým volantem u krabice jde poměrně lehce (proti řadě 110).
I řada leteckých nehod je zaviněna selháním serv (ale tam je to o jiných hmotách a silách).
Napsal: sob říj 10, 2009 17:06
od Dusan
pjekny....a bude to este lada ked skoncis ?
Napsal: sob říj 10, 2009 17:35
od Trevor
Jelen píše:Trevor, to vypadá perfektně, z čeho to je? Dá se to sehnat? Jakej má odpor to čerpadlo?
Domcek riadenia je zo suzuky vitara. Zohnat to nie je problem

Co sa tyka odporu cerpadla tak ked neotacas volantom je v podstate minimalny a mozno ziadny. Skusal som to na 2,2kw el. motore stym ze cerpadlo malo okolo 4000rpm a pri otacani volantom to motoru nijako neprekazalo. Na druhu stranu auto je dost vybrakovane takze .....
Inak co sa tyka toho ze ci to bude este lada tak stym namna prosim nechodte.
PS: sucastny stav

Napsal: pon říj 12, 2009 10:57
od Patrac
Dost o hubu asi bych si netroufal svařovat kardan řízení....
Právě řeším hydraulický posilovač z Lady nivy. Pokud klapne doprava tak by to bylo super. Bohužel zatím to moc s dopravou nevychází
