Stránka 2 z 2

Napsal: úte kvě 05, 2009 19:29
od peet2101
nwm přesně jak to tam vipadá ale pokud to není nikde v ohybu tak bych to omotal azbestovím hadříkem a okolo udělal širokou obímku z tenkýho plechu, chvilku to vydrží a pak se to udělá nějak pořádně

Napsal: stř kvě 06, 2009 14:54
od Křečík Barbuška
Ivo píše: To že použiješ těsnící pastu neznamená, že ty díly od sebe už nerozděláš. Půjde to rozdělat stejně dobře, možná i líp. Takže kup těsnící pastu a hurá do toho.
Jen nekupuj takovou oranžovou, značku dodám později, ta "kopne" tak rychle, že to nestihneš ani složit :x .

Jo, Berner se to jmenuje, tutaj jsem se vyplakával :D http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=7569&start=0

Napsal: ned kvě 10, 2009 19:52
od wlken
Dík všem za rady,použil jsem pastu a pohoda.-) byl tam ještě menší problém v tom že střední díl měl ve vnitřním průměru nezačištěný šev,takže to ani těsnit nemohlo,ale všechno se spravilo :-)

Napsal: stř kvě 27, 2009 01:24
od Honza 21061
Trochu pozdě, ale pro uklidnění dodám, že já mám "tuningový" zvuk výfuku už od doby jeho výměny za originál třítlumičový. Jsou to rezonance mezi prvním (zhášeč plamene) a druhým tlumičem. To už dneska málokdo zná, protože co já vím, drtivá většina Žigulů má třítlumič (1500 a 1600) po výměně logicky shnilého výfuku, nahrazen dvoutlumičem ze slabších motorizací a ten neduní. Je to normální jev.
Na výkonu se to nijak neprojeví, přepážky jsou v pořádku, jenom to zní jako když je v tom díra, ale má to pěkný dravý zvuk, nejlépe při rychlém ubrání plynu v neutrálu. :twisted: