Stránka 2 z 2

Napsal: ned bře 08, 2009 22:25
od Martin-MTX
no ty kravo :D neco podobnyho by se mi urcite libilo - teda pokud bych to tam vsechno narval :D

Napsal: pon bře 09, 2009 18:09
od rosta
Cory píše:z 1,6koveho bloku 2,0 nespravis :P, maximalne 1,9, ale ked sa pozru na blok, tak tam bude 2106, cize 1,6. Mam ti zohnat kluku? :mrgreen:
ale spravíš-len vyvrtat blok až do vody a vložit vložky válců o větším průměru- ten dvoulitr se používal v rallye. ty vole ono něco podobnýho ještě dneska existuje -koukám že to má mechanickej vstřik a uplně jinou hlavu s rozdělovačem na vačce-co je to za formuli-formule EASTER ? a koukám že to má špajzku ze škodule jen otočenou vzhůru nohama :shock: :shock:teď jsem si všiml-výroba RAF to byla za totáče závodní stáj-jezdily okruhy a vrchy a kastli dělali v aeru vodochody-původní karoserie byla hrozně neaerodynamická asi jako letící cihla.mám doma knihu-premiéry nadšení- tam je tento stroj popsanej, jen v tmavě červené barvě :twisted:

Napsal: pon bře 09, 2009 18:43
od Cory
No dobre :P Ak ideme az do takych rozmerov, tak mozeme spravit aj 16-ventil :P

Napsal: pon bře 09, 2009 20:21
od Závodník
Žádná formule - sportovní prototyp Metalex MTX 2-03. Motor má původní Ladáckou hlavu! samozřejmě upravenou. Ty jsi myslel Mihalíkovo Aero - to existuje taky. Moje "placka" vypadá dnes takto takhle. S tou aerodynamikou na tom tak zle nebude.

Napsal: pon bře 09, 2009 21:11
od Pája
Závodník píše:Žádná formule - sportovní prototyp Metalex MTX 2-03. Motor má původní Ladáckou hlavu! samozřejmě upravenou. Ty jsi myslel Mihalíkovo Aero - to existuje taky. Moje "placka" vypadá dnes takto takhle. S tou aerodynamikou na tom tak zle nebude.
Jé nebudeš ty náhodou ten týpek, od kterýho sem koupil tu okudlanou klikovku v obchodě se zeleninou? :lol:

Napsal: úte bře 10, 2009 09:24
od Luděk Musil
Hoši, nechci Vám kazit radost.
Poraďte mi, kam mám tento topic přesunout, nebo jak ho rozdělit ... co s ním, abych Vás nemusel "odměňovat". L.

Napsal: úte bře 10, 2009 10:16
od Martin-MTX
ja uz sem si zvyknul, ze moje topicy koncej smazany :D

[ Komentář přidal: Luděk Musil: út březen 10, 2009 10:49 ]
Tak jsem to nějak rozdělil, ale nabudúce ... :axe: .... prosím o čistotu témat. L.

Napsal: úte bře 10, 2009 11:27
od Maniac
jj tak sem měl 16tku, převrtanou na80x80 a ani sem ji nestačil zajed a náhoda tomu dala a mám dvoulitra, vím že je hodně špatně sehnatelnej,ale než s toho tahat těch 160koní a ujed na to pár kilometrů protože životnost jde rapidně dolů tak radši sehnat ten silnější. A vrtat 16tku s 15tky, není dobrej nápad,může se stát že bud praskne válec nebo se tlakem bude rotahovat a a přisávat olej a zdeformuje se pořp zadře.

Je to jen můj názor. jinak možnosti jsou neomezené.

Napsal: úte bře 10, 2009 17:08
od Majo
definuj slovne spojenie "spatne zohnatelny dvojliter" :|

Napsal: úte bře 10, 2009 19:10
od rosta
Závodník píše:Žádná formule - sportovní prototyp Metalex MTX 2-03. Motor má původní Ladáckou hlavu! samozřejmě upravenou. Ty jsi myslel Mihalíkovo Aero - to existuje taky. Moje "placka" vypadá dnes takto takhle. S tou aerodynamikou na tom tak zle nebude.
ano ano tak to bude ono.jen ta kastle-2-03 byla jiná a mělo to původně motor typu 21011 ale je to nádherný stroj ! v jednom z těchto spiderů byl zabudován bájný jednorožec-šestnáctiventil od metalexu o objemu 2 litry vybavený vstřikováním a výkonem 200 koní

Napsal: stř bře 11, 2009 07:15
od Luděk Musil
rosta píše:... byl zabudován bájný jednorožec-šestnáctiventil od metalexu o objemu 2 litry ...
Jen abych uvedl na správnou míru:
bájný jednorožec není tento 16-ventil ale Lada-Wankel ve zdejších zeměpisných šířkách.
Ale to je mimo tuto diskusi - takže pokračujte v tématu. L.

Napsal: stř bře 11, 2009 14:34
od Little Red Riding Hood
Majo píše:definuj slovne spojenie "spatne zohnatelny dvojliter" :|
tak je to z argenty bo jak se to přesně menuje a hlavní co je tak to má opačnou hlavu než třeba kroma delta spol, to znamená že nemusíš nikde nikam řezat motor sedne líp...