Napsal: úte bře 10, 2009 15:35
Díky všem za pochvalu autíčka
Pravostranné řízení mi v ČR na klasické RZ nepřihlásí, ovšem na veteránské RZ ano. Takže no problem
Kontrolka HAZARD - když chceš jet jako prase a využít maximálního výkonu motoru, přepneš si čudlík na hazard. Potom je do motoru přidáno něco jako Nitro po staru, motor vystřelí jako raketa a člověk pak nestíhá pomalu ani řadit .... Samozřejmě si dělám prdel. Hazard signalizuje výstražné blinkry
Jestli s tímto autíčkem dorazím někdy na schůzi nevím. Přecejen ho nechat stát někde před hospodou bych měl asi strach. Nicméně na jarní brněnský sraz dojedu na 99%
Yellow01 píše: A to ti normálně u nás přihlásí auto s pravostraným řízením?
Pravostranné řízení mi v ČR na klasické RZ nepřihlásí, ovšem na veteránské RZ ano. Takže no problem
Laďuša píše: A kontrolka hazard upozorňuje, když už fakt jedeš jako prase?
Kontrolka HAZARD - když chceš jet jako prase a využít maximálního výkonu motoru, přepneš si čudlík na hazard. Potom je do motoru přidáno něco jako Nitro po staru, motor vystřelí jako raketa a člověk pak nestíhá pomalu ani řadit .... Samozřejmě si dělám prdel. Hazard signalizuje výstražné blinkry
ger007 píše: dufam ze sa volakedy dojdes pochlapit na schodzu
Jestli s tímto autíčkem dorazím někdy na schůzi nevím. Přecejen ho nechat stát někde před hospodou bych měl asi strach. Nicméně na jarní brněnský sraz dojedu na 99%
Marku, myslíš že bys u Strombergu zvládnul poštelovat sytič? Respektive zeptám se: je normální že je u dvou karburátorů sytič zapojen pouze na jednom? Na druhém karbu mi část sytiče úplně chybí. Zbytek je seřízen velice hezky, autí jelo za krásných 8,3l/100KmMarek píše: A Strombergy byly svého času nejlepší karburátory (osazovaly je i Mercedesy).