Při 90 a normálních rozjezdech (toho nejsem skoro schopen, jedině když je silný provoz a kolony) tak jezdím kolem 5,5.
Když je provoz řídký a mám chuť jezdit 90 (a to obvykle kopec nekopec, po zpomalení zastavení následuje ostřejší zrychlení na 90) mám kolem 6,5.
Dálnice - varianta 1 - 6,7
Dálnice - varianta 2 - 7,3
Dálnice - varianta spěchám 160 - 9.
Dálnice - jedu na doraz - 11. - háček je v tom, že i když jedu "na doraz", příp. předjíždějící kamiony, kolony atp. dobržďuju jen motorem, počkám si a nic nehrotím, neb to stejně nemá smysl. Pak zase zrychlím jak můžu. O tom, že je výsledek lepší než se na někoho věčně lepit svědčí i to, že se leckdy stává, že několikrát takhle předjedu třeba SuperB, který to hrotí - dojede kolonu, zpomalí na 90, já dobržďuju motorem plynule, kamion se zařadí, já mám za SuperB už 130 zatímco on se snaží zrychlit z 90 - a musí pouštět - obvykle i ty, co jsou za mnou
Jezdím teď víc se služební fábií HTP 51kW - s tou jezdím předpisově a praktikuju to ale naprosto stejně
- spotřeba je ale při 130 osmilitrová
. Nejede to, ale zvuk to má jak porsche
Město obvykle kolem 6-8 včetně prahy.
P.S.: najeto mám 66 tisíc a destičky stále původní - kromě jedné, byla pískací.