Stránka 2 z 3

Napsal: pát úno 20, 2009 14:45
od Marek
Ode mě jsi seriozní odpověď dostal již výše, ta připomínka s dieselem je spíš rejp pod žebra :-D.

Jinak každý systém má svá PRO i PROTI - nikdy není nic ideální. Benzin má spoustu "much", stejně tak nafta, o LPG ani nemluvím.

Napsal: pon úno 23, 2009 05:50
od Wolf
Vašátor píše:Konečně rada, kterou jsem potřeboval slyšet. :!: Wolfe díky :wink:
Nemáš zač, kabrioleťaci vetšinou také po část roku nejezdí.

Napsal: pon úno 23, 2009 14:27
od Vašátor
Marek píše: Ode mě jsi seriozní odpověď dostal již výše
Marku, samozřejmě že dostal :wink: . Nebylo to myšleno na tebe. Ovšem víceméně jsi mi neřekl nic nového, za to Wolf udeřil hřebíček na hlavičku - aditiva do benzínu, která můj problém řeší :)

Napsal: úte úno 24, 2009 12:41
od Teepee
Když se to může stát, tak já si je asi taky koupím, ale je to divný, zatím jsem neměl jediný problém. Vašku, dělá Ti to i Oranžáda?

Napsal: úte úno 24, 2009 22:42
od Vašátor
Oranžáda mi to nedělá - ani po 5ti měsících stání. Jedná se o auta co máme v práci. Jak dlouho v nich už benzín je, nikdo netuší. Ty který alespoň jednou za rok vyjedou na dlouho projížďku jsou v pohodě. Jenže některý čekají na vyšperkování, částečné GO či jen uvedení do provozu. Bohužel práce moc, takže se to nestíhá všechno držet v kondici.
Aditiva jsou dobrej nápad. Postupně asi udělám výměnu veškerého benzínu a ihned přidám aditiva :). Ovšem kdy to bude nikdo neví ... teď dávám dohromady Škodu Octavii - combi a čeká na mě klasická Octavie, Tatra 603, Š Felicia a do tý doby už bude nejspíš po laku i Š1202 v policejních barvách.

Napsal: stř úno 25, 2009 07:26
od Teepee
Vašku a nesvěřil by ses nám, co to znamená u vás v práci? Pracuješ ve firmě která renovuje veterány?

Napsal: stř úno 25, 2009 22:47
od Vašátor
Ale jo, klidně svěřil :). Dělám pro chlapíka, který vlastní autobazar a hotýlek s restaurací, pod kterou jsou hodně velký podzemní garáže. Chlapík je celkem blázen do veteránů, má jich ... ehm asi 25Ks + 6Ks motorek. No a já se mu o ně starám, dělám tam i "kompletní" renovace. Respektive rozebrat auto, pošle se na vyvaření, potom na lak a já to potom sám dávám dohromady. Takže nějaký díly zrenovovat, ve skladu je kupa nových dílů, něco jen rozdělat a vyčistit, no a všechno to opět složit aby z toho bylo zase auto :)
Pár fotek mám třeba tutoj: http://www.ladaauto.wz.cz/nika/nika.html . Třeba jak tam vidíš Octavii Combi, tak nyní je už po laku a částečně nastrojená :). Jak budu mít chvilku času, hodím fotky někam na net. Mám jich celkem dost.

Napsal: stř úno 25, 2009 22:58
od Jakub Metelka
To ja paráda řekni šéfovy že má moje velké uznání.Ty auta jsou všechny na SPZ?


Takhle já si přestavuju ráj :wink:

Napsal: stř úno 25, 2009 23:06
od Vašátor
Většina plně pojízdných veteránů je na SPZ v depozitu ;-)

Napsal: stř úno 25, 2009 23:10
od Jakub Metelka
JJ je to paráda :oops:

Tvůj šéf má z Vazů je tu 2101 nebo ještě něco?

Napsal: čtv úno 26, 2009 07:14
od Teepee
Hmm, to je krásný, taková práce by se mi líbila. :roll:

Napsal: čtv úno 26, 2009 07:33
od Pája
Někdy je lepší nemít svou práci zároveň jako hobby. Co bys dělal o víkendu? To samý, co celej tejden?

Napsal: čtv úno 26, 2009 08:10
od Wolf
To je opravdu krásná prace :wink: . Do té DKWky bych měl někde mít převodovku, ale skleróza je strašná věc ... :oops:

Napsal: čtv úno 26, 2009 09:10
od Petr HC
Vašátor píše: .... Třeba jak tam vidíš Octavii Combi
Mám na ni řadu věcí - neúplný motor - bez dynama a starteru(hlava po GO), nové přední sklo, lišty okolo střechy,silentbloky do per,řadící vidličky a nějaké drobnosti.

Napsal: sob úno 28, 2009 12:35
od Vašátor
Petře, dík za nabídku, ale máme tam na Škodovky tohoto typu dílů plný sklad. 3 kompletní motory, asi 8 převodovek, 5 rozvodovek ... no dílů až hrůza :). Navíc motor na této Octavii šlape velice hezky, takže se dělat ani nebude.

Pájo, něco na tom bude. Ovšem to je na každém z nás, jak se s tím poperem :wink: Já tam mám režim velice volný, volno si můžu udělat kdy chci, takže když třeba v týdnu dostanu chuť někam vyrazit, či dělat pro změnu na svém, není problém. Zatím tam nejsem oficiálně, byla to moje práce při studiu. Nyní řeším co dál, platově bych rád šel výše, takže uvidím kam mě to nakonec zanese...