Stránka 2 z 3

Napsal: sob úno 21, 2009 12:01
od HoluboSup
2Hurikán: Mušíš si na nákup přizvat schopného senzibila 8)

Filtry se v mannu kontrolují opravdu důkladně. Na každém stanovišti se nyvíc vyvěšují případné reklamace a rady jak se jim vyhnout. Jiné filtry bych teď už nekoupil.

Napsal: sob úno 21, 2009 21:03
od dmatej
HA! DÍKY!

Fram mám na Laděně a po každém startu strašně klepe - asi 2 vteřiny. Mhm ... ok, takže se přesuneme k Mannu.

Ještě se zeptám kvůli Kalině - ale asi až jindy ... páč teď nevím označení ... prostě budu potřebovat ekvivalent pro FRAM od Mannu ...

Napsal: sob úno 21, 2009 21:52
od Michal Pokorný

Napsal: sob úno 21, 2009 22:27
od Hurikán
Problém s propouštěním zpětného ventilu jsem měl jen jednou na nějakém pro mě neznačkovém filtru "západní" provenience. Jinak celou dobu jezdím na různých ruských a absolutně bez problémů. Faktem ale je, že pro lepší pocit ze značky jsem na Jahodu koupil Champion. Přeci jen když je v ní Mobil, tak ať to spolu ladí. 8)

Napsal: ned úno 22, 2009 14:56
od Laďuša
Vidíš, já tam mam ňákej ruskej a beztak to steče :)

Napsal: čtv úno 26, 2009 11:06
od Wolf
Michal Pokorný píše:...Tedy nedalo mi to a zašel jsem se podívat na svoje skromné filtrové zásoby. Tak na dvou je nápis MADE IN GERMANY a na jednom MADE IN ISRAEL 8)
Mně se jednou dostal do ruky Mann a ten měl uvedenou výrobu tuším JAR, tak jsem svému dodavateli řekl, ať pro mne nic jiného než Německo nebere.

Napsal: čtv úno 26, 2009 14:13
od Mirek999
Mann uz je na aute a spokojenost.Sice drazsi,ale kontrolka zhasne uz pri startu auta.Minuly filtr jsem tam taky mel Mann,ale byl takovej velikej,tenhle je sirokej,ale nizkej.Aspon tam je vic mista.

Napsal: pon dub 06, 2009 14:49
od Teepee
Začínám z těch filtrů trochu šedivět.
Katalog FRAM nabízí pro LADA1600: PH2863-1
Nakupuji na benzínce FRAM PH2857A protože na krabičce je uvedeno LADA2101, LADA NIVA :shock:

Koukám na MANN a uvádějí W1126
Dám W1126 v CrossReference na FRAMu http://www.sogefifiltration.com a vypadne na mě PH2843.
Dám použití filtru PH2843 a dostanu se na auto Fiat X 1/9 1.3 (05/73 - 12/79)
Dám do CrossReference na MANNu http://www.mann-hummel.com filtr FRAM PH2863-1 a vypadne na mě nikoli W1126, ale W 914/2 nebo W 714/2
Pak tam zkusím dát FRAM PH2857A a sláva vypadne na mě asi deset typů včetně W 714/2.
Takže pak můžu udělat závěr že PH2857A a PH2863-1 jdou oba použít, protože oba mají ekvivalent W 714/2...
Ale proč když hledám podle typu motoru na mě vypadne jen jeden?
Nekonečná úvaha, proto se ptám:
Jak vybírat Olejový Filtr?

Já vím, stačilo by to tolik neřešit, osobně se s použitím koupeného PH2857A spokojím, ale rád bych v tom měl jasno.

Napsal: pon dub 06, 2009 23:25
od Nemo
Proč? Protože většina výrobců filtrů netuší, co to asi může být, ta LADA1600.
Prostě v nějakém starším katalogu vyčetli max. délku a průměr, plus závit, a nějak si ten svůj výtvor označili.
Důležité je, aby to mělo chlopeň(zpětnou klapku) a vešlo se to tam. Čím větší, tím líp. :P

Napsal: pon kvě 04, 2009 13:08
od Saša
Včera - asi po měsíci letěl nový olejový filtr do popelnice byl to nějaký malý od AQ . Každý start a víc než dvě vteřiny klepání bez tlaku . Koupil jsem velký od BOSCH a je po klepání . Za měsíc v tom malém uplně skrabatěla ta gumová membrána .

tlak oleja

Napsal: čtv kvě 07, 2009 13:33
od jeremimo
chcem sa opytat aky ma mat 1500 motor tlak oleja???motor je retazovy rozvod.
volnobeh mam kusok od nuly a ,ked to vytocim do tych 4000ot. tak je kusok pred 4.
je to dobry tlak ,alebo slabota?

Napsal: čtv kvě 07, 2009 13:37
od Jelen
Záleží čím to měříš, pokud originál budíkem, tak tomu nevěř. Ale dejme tomu, že je to ještě normální tlak. Záleží ještě jestli na teplym, nebo studenym motoru. Na studenym by to byla bída.

Napsal: pát kvě 08, 2009 17:21
od jeremimo
Jelen píše:Záleží čím to měříš, pokud originál budíkem, tak tomu nevěř. Ale dejme tomu, že je to ještě normální tlak. Záleží ještě jestli na teplym, nebo studenym motoru. Na studenym by to byla bída.
nedalo mi a bol som sa popytat na nato.chlapik mi povedal ,ze STAVEBNE STROJE netlacia olej viac ako 4.no a ked olejove cerpadlo tlaci nad 4,1 az 4,2 tak sa dala a ked viac moze pretlacit tesnenie pod hlavou a ,ked nie to tak si olej najde uz inu cestu ako von

Napsal: pát kvě 08, 2009 17:43
od Cory
bla bla bla... mne to bezne tlaci do 6, podla budika.Na starom motore maximalne 4 pri studenom motore a vysokych otackach. V cerpadle je taky pretlakovy ventil, ktory pri urcitom tlaku prepusti.

Lada je tiez stavebny stroj, ale ma iny motor.

Dedov 50 rocny zetor s motorom po generalke za studena pri vysokych otackach vytlaci 9 aj nieco.

Napsal: pát kvě 08, 2009 17:49
od Jelen
jeremimo, nejsou stavebne stroje neco ine nez zigul?