Stránka 2 z 12

Napsal: úte srp 04, 2009 15:40
od Michael 4x4

Napsal: úte srp 04, 2009 16:53
od Veverka
Hádal bych že ano.Viděl jsem ji ze silnice myslím u hospody na trase Kostolná-Nemšová v nějaké vesnici (jen si vzpomenout),měl jsem i fotoaparát ale jakmile jsem viděl Slovenské SPZ tak jsem si řekl že to už není rarita a jel jsem dál :P .

Napsal: úte srp 04, 2009 18:37
od Cooper
No jo, je dělší o 20 cm......To už taky ale hovno vyjede ne? Mám známého, dělá v lese. Za svou kariéru měl zatím tři auta....Ladu Nivu, Toyotu Helix nebo tak něják, takový pick-up (taková dlouhá potvora 2,7 litrů)a teď má funglovku Micubiši L200 (podobné jak Toyota). Všecky 3 auta jsem řídil. Sám hajný po zkušenostech říká že nejlepší do terénu byla určitě Niva.....a to díky tomu, že je krátká. Propetl se v pohodě mezi stromy i s vozíkem, dokázalo to vyjet neuvěřitelné kopce kde jezdí lakatoše a sváží dřevo. Jediná nevýhoda že je, že Niva nemá posilovač řízení. Ty dlouhé krávy jsou na prd, hned to zůstane viset někde na břichu. Jednou u Toyoty utrhl náboj kola a oprava byla 40 000,-. Vždycky jak s ním jedu do lesa "na houby" tak vzpomíná na Nivu, jak všecko vyhopsala a všude se vlezla. Akorát se dycky směje jak uvíznul někde v blátě, že byl akorát zpocený z točení volantem :D

Myslím že tahle dlouhá pětidvéřovka ztratí veškeré výhody Nivy....

[ Komentář přidal: Majo: st srpen 05, 2009 19:30 ]
kazda poriadna niva posilovac riadenia ma :P

Napsal: úte srp 04, 2009 19:23
od Maysner
20cm neni zas tolik, a kdyz se to zvedne bude mit vetsi prujezdnost jak serie, neni nad kratkou ale kdo potrebuje vice mista. lepsi jak niva s laminatovou boudou, ta ma rozvor stejnej ale delsi zadni previs. ta ma velkou nevyhodu :roll:

Napsal: čtv srp 06, 2009 08:26
od vik2
Kazdej zkusenej offroudak ti rekne ze delsi auto je do terenu lepsi. Ted nemluvim o propletani mezi stromama. ale o čelních, bocních a sikmych naklonech. Delsi auto je proste stabilnejsi!!!

Jinak servo je na Nivu s IFS proste nutnost! Jinak je to fakt utrpeni!

Ja osobne bych tu delsi bral,,, nemel bych takove problemy s kardanama pri zvednuti a krizeni. delsi o 20cm je pohoda!

Statistická otázečka, kolik ste ochotní zaplatiti na 5dveřov

Napsal: ned led 24, 2010 21:36
od Gom_18
Ahoj,
kolik byste dali za 5dveřovou nivu, v podstatě novou s najetými 2000km.
je o 50cm delší než klasika, převis na rozdíl od speciálu stejný. akorát je ještě o myslím 200kg těžší. Samozřejmě s českýma papirama.
_Co vy na to?

Napsal: ned led 24, 2010 21:40
od Jelen
Ahoj, tak do 300 000. Ale to už nebude moc do terénu, jako normální Niva, ne? Už jen kvůli tomu, že má nápravy dál od sebe, tak tam nebude ten úhel průjezdu přes kopec takovej... Ale ošklivý to není. Je to jiný, zvláštní, ale ne ošklivý :)

Napsal: ned led 24, 2010 21:44
od Gom_18
jo, tak relativně, narozdíl od speciálu má stejné převisy tedy i nájezdové uhly, s přejezdovým uhlem to bude horší.. ale jinak je to pravě jak krátka nivka.
skus konkrétnější číslo

Napsal: ned led 24, 2010 21:55
od Jelen
Nájezdový budou stejný, to je stejný, přejezdový jsem myslel. To číslo je konkrétní, asi by byl strop 300 000. Samozřejmě píšu čistě hypoteticky, protože na to stejně nemám, ale kdybych měl, tak bych nabídl nejvíc asi právě těch 300 tkč. I když na druhou stranu, někdo by dal určitě víc, protože je to celkem rarita na našich silnicích a na stránkách lady jsem o ní neviděl ani zmínku.

Napsal: ned led 24, 2010 22:02
od Gom_18
No ja se přiznám ja se pro ni chystám do Moskvy

Napsal: ned led 24, 2010 22:03
od Laďuša
http://lada-auto.ru/cgi-bin/models.pl?m ... branch=tth :P

K nam se to nevozí. Ale stejně si myslim, že jsi myslel CS AutoLadu :mrgreen:

Napsal: ned led 24, 2010 22:06
od Gom_18
Laďuša píše: http://lada-auto.ru/cgi-b...5087&branch=tth

K nam se to nevozí. Ale stejně si myslim, že jsi myslel CS AutoLadu
_________________
taky sem ho tak pochopil

Napsal: ned led 24, 2010 22:06
od Maysner
bral bych ji spis s origo motorem 1.8. pokud ho tedy nemontovali kokoti jen do cheviny :roll:

Napsal: ned led 24, 2010 22:11
od Jelen
Jo, myslel jsem CS Autoladu :-P

Napsal: ned led 24, 2010 22:17
od Laďuša
Maysner píše:bral bych ji spis s origo motorem 1.8. pokud ho tedy nemontovali kokoti jen do cheviny
Hm, na VAZovských stránkach je jenom 1700, tak nevim. Jinak ceny tam jsou přes 290 tisíc rublů.