Stránka 2 z 3
Re: elektrické schéma VAZ 21214 Niva
Napsal: sob bře 31, 2012 13:06
od ethalon
Ahoj všici!
Mám problém s palubní deskou na Nivce 1,7i, r.v. 2004.
Nerozsvěcují se mi kontrolky od mazání, paliva, ruční brzdy a dobíjení. Tím pádem se ani nenabudí altik a nedobíjí.
Máte někdo schéma el. soustavy? Odkazy, které jsem tu našel se mi nezobrazují.
Díky!
Re: elektrické schéma VAZ 21214 Niva
Napsal: sob bře 31, 2012 13:43
od Cory
vyzera to na poistku..skontroloval si?
Re: elektrické schéma VAZ 21214 Niva
Napsal: ned dub 01, 2012 16:51
od ethalon
Pojistky jsem kontroloval 127x...
I kontakty na nich. Leda bych je ještě zkusil preventivně povyměňovat.
Momentálně se mi nerozsvítí kontrolky dobíjení, mazání, nízké hladiny paliva a ruční brzdy. Ostatní kontrolky fungují. Funguje i osvětlení palubovky a budíky.
Zkoušeli jsme i prozvánět budící kabel k altíku. Ten se tváří jako nepoškozený. A tak mě to všecko mate...
Nemáte někdo schéma el. soustavy Nivy 1.7i, r.v. 2004?
Alespoň kabelů kolem spínačky a plubovky, když ne celé. Stále se mi ho nedaří nikde najít.
Díky.
Re: elektrické schéma VAZ 21214 Niva
Napsal: ned dub 01, 2012 19:54
od Cory
Nech sa páči:
http://www.autoprospect.ru/vaz/21213-ni ... 21213.html
Pozeram sa na to. Malo by to byť poistka č.2. Pristroje su napajane oranzovym kablikom (PIN č.2 na konektore na strane tachometra) - treba premerať, či tam ide šťava. Zdá sa, že oranžový káblik ide aj do druheho konektora (PIN č.4) - taktiež premerať. Podla schemy by mal byť za poistkovkou nejaký uzol, kde sa káblik vetví (neviem akym sposobom je to spravene, tiež potenciálny zdroj chyby). Na tuto poistku by mali byť napojené spiatočkové svetlá...svietia?
Re: elektrické schéma VAZ 21214 Niva
Napsal: pon dub 02, 2012 14:15
od ethalon
Tak světla zpátečky jsem po dobu závady nekontroloval. Přitáhli mě s vybitou baterkou před barák a tohle mě ani nenapadlo.
Jinak moc díky a hned měřit!
Re: elektrické schéma VAZ 21214 Niva
Napsal: pon dub 02, 2012 16:27
od Cory
tak to premeraj a daj vediet
Re: elektrické schéma VAZ 21214 Niva
Napsal: stř dub 04, 2012 08:05
od ethalon
Tož podle mechanika, který s tím zápasil, byl poškození tišťák na přístrojové desce.
Už to vše, kromě kontrolky blinkrů, funguje, dobíjí, svítí ...
Po týdnu bez Nivky se docela raduju!:-D
Jinak ještě jednou díky za schéma, pomohlo!
Re: elektrické schéma VAZ 21214 Niva
Napsal: stř dub 04, 2012 20:07
od Cory
Aj ten tišťak som mal na mysli, ale asi som ho sem nenapisal
Re: elektrické schéma VAZ 21214 Niva
Napsal: úte srp 26, 2014 08:10
od Jan Vaníček
Zdravím, chtěl jsem se zeptat, kudy vede svazek od předu k zadním světlům. Potřebuji napojit blikání od centrálu a toto se mi jeví jako nejschůdnější. Budu to dělat švárovi a auto Budu mít k dispozici jen omezený čas. Napojení proudu bude v klidu, koukal jsem, že i rok 2013 má pojistkovku jako má 06. Díky. Honza
Re: elektrické schéma VAZ 21214 Niva
Napsal: úte srp 26, 2014 11:30
od Petr HC
řešil bych to takto: (Si diody 5A bez chlazení)
Re: elektrické schéma VAZ 21214 Niva
Napsal: úte srp 26, 2014 19:19
od Jan Vaníček
Díky Petře, přesně takto to bude napojeno, kabeláž centrálu je již naštěstí takto připravena (stejné jsem dával do své 06), ale od Nivařů mě zajímá, kudy vede svazek dozadu - jestli vlevo jako u klasiky po podlaze, nebo vpravo jako u 05 (pravda, pojistkovka je vpravo), případně stropem? Honza
Re: elektrické schéma VAZ 21214 Niva
Napsal: úte srp 26, 2014 19:37
od Luděk Ondrůch
Vlevo po straně řidiče.
Re: elektrické schéma VAZ 21214 Niva
Napsal: úte srp 26, 2014 19:49
od martas
Sedím-li za volamtem mám svazek kabelů vlevo, vedou po podlaze a nad blatníkem k levému světlu tam se dělí a jde k pravému světlu...
Re: elektrické schéma VAZ 21214 Niva
Napsal: stř srp 27, 2014 06:10
od Jan Vaníček
Díky, to je ta lepší varianta. Nebyl jsem si jistý kvůli kabeláži pro ŘJ motoru, která je vlevo. H
Re: elektrické schéma VAZ 21214 Niva
Napsal: úte čer 11, 2024 21:11
od téměř
Dobrý den přátelé, prosím vás potřeboval bych schéma zapojení OBD2 zásuvky, bohužel nikde nenacházím......
Nebo aspoň nasměrovat. Velice děkuji. 21214 MPI