Stránka 2 z 4

Napsal: ned úno 08, 2009 13:21
od Pája
rosta píše:a není jednodušší vyměnit karb za přetlakový typ třeba z renaultu 5 turbo? :?:
Všude se jich válej hromady...

Napsal: ned úno 08, 2009 13:31
od HoluboSup
Saša píše: změnit jehlový ventil páč původní zvýšený tlak neudrží
Jejda, to mě nenapadlo... Jak to vyřešit?
rosta píše:a není jednodušší vyměnit karb za přetlakový typ třeba z renaultu 5 turbo? :?:
Ne, Renaul 5 turbo bylo malosériově vyráběný závodní auto, narozdíl od běžného R5 má motor vzadu a je o dost širší. Navíc se jich většina vyrobila se vstřikováním. Těžko takový auto někde seženeš, o dílech ani nemluvím.
V každé diskusi na téma turbo+karbec se nakonec všichni shodnou, že nejlepší bude sehnat přetlakovej karbec z rencka, ale nikdy jsem neslyšel o někom kdo by to tak nakonec opravdu udělal :roll:

Teďka jsem něco našel http://www.inzercenet.cz/inzerat/prodej ... bo-9710282

Napsal: ned úno 08, 2009 13:53
od Petanek2101
Pája píše:
rosta píše:a není jednodušší vyměnit karb za přetlakový typ třeba z renaultu 5 turbo? :?:
Všude se jich válej hromady...
ted jsem to chtel napsat :lol:

Napsal: ned úno 08, 2009 14:20
od Pája
HoluboSup píše:
Saša píše: změnit jehlový ventil páč původní zvýšený tlak neudrží
Jejda, to mě nenapadlo... Jak to vyřešit?
Nejdřív si změř, kolik ti tlačí origo čerpadlo, jestli bude vůbec potřeba zvedat tlak. Já si myslim, že nebude. Pokud to teda nechceš nafukovat k prasknutí hned na první pokus.

Napsal: ned úno 08, 2009 15:15
od HoluboSup
25 kPa...

Napsal: ned úno 08, 2009 15:54
od Pája
Hmm, tak jestli dobře počítám, tak to nestačí ani na čtvrt baru tlaku turba. No nic, tak zvýšit. A zkusit, co vydrží origo ventil.

Napsal: ned úno 08, 2009 17:54
od Trevor
:D je vzdy dobre sledovat tieto diskusie o turbe s karburatorom. Stale sa tu spomina pretlakovy karburator z R5 ktory nikdy nikto v zivote nevidel a mozno ani v skutocnosti neexistuje je to len mytus :lol: :P

Kazdy tu hlada sposob ako sa to neda. Dorabat turbo na atmosfericky motor je v pripade ze to clovek nemysli naozaj ale naozaj vazne dobra picovina. Hodte tam cely motor z niecoho a bude klud. Alebo ked uz teda davat turbo tak tam proste hodte icko z nejakeho turbo benzinaku a bude to daleko lepsie ako vase karburatory na ktore aj tak nezozenete potrebne veci aby ste to aspon ako tak naladili. Icko vam dnes nacipuje kazdy lamer aj odbrzdi a vysledok bude uzastny :P

Napsal: ned úno 08, 2009 18:15
od Puhi
tak vidíš, aj ty tu píšeš že sa to nedá :lol: a jebačka s iným motorom, prípadne s ičkom a turbom na lada motor je podľa mňa robota čo sa = vyrobeniu nového karbcu z kopy železa za pomoci vŕtačky a sekáča, takže... :mrgreen:
podľa mňa sa to musí dať, len sa ešte nenašiel ten šialenec ktorý by sa s tým naťahoval cez klasiku,tému som založil aby sa pomaličky hľadala možnosť ako to urobiť, ktorá zrejme existuje, a sranie tu o tom že tam nadrb pretlakáč z fuega abo renaultu, kt. je málo je rada na hovno, to je asi tak, že ak by ti praskla poloos tak by som ti napísal že rovno kúp nové auto :wink: Jednoducho treba si overiť čo sa overiť dá a potom to nahodiť a už len experimentovať, vychytávať muchy atď :roll:

Napsal: ned úno 08, 2009 22:39
od Saša
Škoda že nemám dílnu , Udělal bych to do nějakého "šrotu" pro ukázku že to chodí . Montáž turba pod karbec je ověřená věc . Znám víc lidí co mají takhle upravený motor v letadle a chodí to bez problémů . Prakticky se nic nemusí nastavovat jen udělat nové svody a část výfuku .

Napsal: ned úno 08, 2009 22:42
od Puhi
hmm, Saša, teoreticky ani tie zvody by sa nemuseli robiť nie? :scratch: od turba rúra a príruba rovno na klasické zvody... alebo trepem? :roll:

Napsal: ned úno 08, 2009 22:54
od Saša
Aby to "nějak" vypadalo tak jo

Napsal: ned úno 08, 2009 23:01
od Puhi
tak potom viac-menej "len" ten výfukový diel, hmm, a niesu tam pri tom systéme potom nejaké "zádrhele?" napríklad či sa nedostane benzín do oleja cez turbo keďže v turbe je už vzduch spolu s benzínom?

Napsal: ned úno 08, 2009 23:10
od Saša
Puhi píše: niesu tam pri tom systéme potom nejaké "zádrhele?" napríklad či sa nedostane benzín do oleja cez turbo keďže v turbe je už vzduch spolu s benzínom?
No kdybys trochu zapřemejšlel tak zjistíž že to není možné , protože olej je pod větším tlakem v ložisku turba než tlak vzduchu okolo .

Napsal: ned úno 08, 2009 23:14
od Cory
Dalej by som poradil zvysit tlak oleja podlozenim redukcneho ventilu...neviem ako sa da vyriest vystup oleja z motora pre turbo, mna napadla ta rozdvojka na meranie tlaku oleja.

Napsal: ned úno 08, 2009 23:19
od Saša
Cory píše:neviem ako sa da vyriest vystup oleja z motora pre turbo
Mezikusem blok/filtr oleje z 1.3 (05 řemen) .
Cory píše:Dalej by som poradil zvysit tlak oleja podlozenim redukcneho ventilu
Myslíš že 4 bar je málo ?