Stránka 2 z 15

Napsal: stř úno 04, 2009 21:26
od Cory
ja mam 2 babetty a simsona (70ccm)

Napsal: čtv úno 05, 2009 15:34
od Saša
1 x babeta (jednorychlostní) se specielní úpravou . Místo dekompresoru elektrický chcípák (dříve vypínač světla) a páčka ovládání dekompresoru využita na ovládání spojky aby to z kopce jelo rychlej .

Napsal: čtv úno 05, 2009 20:45
od EMI
Saša, máš doma vůbec něco, co si nevylepšil? :D :wink:

Napsal: čtv úno 05, 2009 20:57
od Puhi
možno žiarovku v lustri :scratch: :)

Napsal: ned úno 08, 2009 21:34
od radek mb
Já měl samosebou fichtla,pak ČZ 125,typ 476,skvělý stroj,na kterém jsem najezdil něco k 10 tisícům km.Bohužel je dead :cry: Asi rok jsem měl půjčenou Jawu 350,typ 634,taky dobrej povoz.
Pokud budou finance,plánuji si splnit jeden ze svých snů a pořídit si po dlouhých 11ti letech opět jednostopý stroj.Mám už vybráno,bude to Suzuki 500 GS E.Motorka je to vcelku lehká,nic brutálně silného,zkrátka pro mne jak dělaná.

Napsal: pát úno 27, 2009 16:12
od Petr HC
Takto jsme cestovali na dovolenou na Balaton v roce 1964 . Jawa 250 typ 353 s Velorexem (takže to nebylo tak úplně jednou stopou). V sajdě manželka s dvouletým synkem, na zadním sedadle a nosiči stan, spacáky,deky, nafukovací matrace, v sajdě za opěradlem a pod nohami vše ostatní pro kempování. V pozadí zřícenina hradu Pannohalma u Gyoru. Jo ,to byla romantika.
P.S. Omlouvám se za špatnou kvalitu fotky .

Napsal: pát úno 27, 2009 16:33
od Jelen
Petr HC, krásná mašina. :thumbup: Zdá se mi to, nebo má chromovanej kaslík?

Napsal: pát úno 27, 2009 16:40
od Petr HC
Po škole jsem nastoupil do Tesly Liberec, kterou asi po měsící "spláchla" povodeň. Pak jsme asi rok střídali provozy a také galvanizovnu. Takže co šlo nachromovat, je chromované a ostatní kadmiované. Dodnes lituji, že jsem ji prodal.
A tady je Jawička v plné kráse.

Napsal: pát úno 27, 2009 16:51
od Jelen
Ty chromované kaslíky jsem někde viděl, na nějaký mašině. Tak možná jsou to ty tvoje, nebo měl někdo stejný nápad.

Napsal: pát úno 27, 2009 17:34
od Marcel
Jelen píše:Ty chromované kaslíky jsem někde viděl, na nějaký mašině. Tak možná jsou to ty tvoje, nebo měl někdo stejný nápad.

Někde se to tady taky válelo, za dob naších moto úletů :wink:

Napsal: pát úno 27, 2009 22:27
od Teepee
Jestli mě pamět neklame tak chromované kastlíky se dávali na chopper 350/639/1.
Jinak Petře, klobouk dolů, i když. Mně děda kdysi vykládal jak s tou Sportkou stěhoval v sajdě matrace na hauzbót, nebo můj otec, jak ze stavebnin táhli přes město roxory na stavbu (spolujezdec v sajdě je držel a jiskry lítaly, táhli je po zemi, nebo už nevím co vezl a sajda odpružená gumovou kostkou byla po naložení odpružená gumovou destičkou). Sportka je z r 1970 a do roku asi 1975, kdy si děda koupil 1100MB prostě vozila asi kdeco všechno.
Takže dnes obdivuhodné a exotické výkony byly tehdy asi samozřejmostí.

Napsal: pát úno 27, 2009 22:59
od Kopr
Jó pionýrské léta prosté jakéhokoliv shonu :wink:

Napsal: úte bře 03, 2009 09:32
od gogo
Kopr píše:Jó pionýrské léta prosté jakéhokoliv shonu :wink:
....hej, krasna to doba, postavenie stanu pol dna :lol: , ale nebolo sa kam ponahlat. Inak obdivujem Petra, ja si pamatam ze stan, trubky, varic, madrace a kufor na Wartburgu bol plny, zahradka bola na dovolenky samozrejmost :D

k tej jednej stope: mal som Pioniera 21, Mustanga 23 v kapotazi :twisted: , a 350-634 panecku, to bol zvuk tvamtadada

Napsal: stř bře 04, 2009 10:02
od Chester
gogo píše:Mustanga 23 v kapotazi
:shock: to si nějak nedovedu představit

Napsal: stř bře 04, 2009 13:54
od gogo
...no asi som sa zle vyjadril, ako zaklad bol mustang.
skusim popis, fotka bohuzial neni. Predna vidla bola z niecoho vacsieho, rovnako velke predne svetlo (v porovnani s tym originalom co vyzeralo jak hlava ÍTyho). mal som vtedy 15 r. tak som sa na tom vyblaznil. Kapotaz bola vlastnej vyroby. Zdvihnuty zadok, sedlo na mieru (som si myslel vtedy :) ) Robeny vyfuk - vazil snad 20 kilov a lepsie to tahalo bez neho ako s nim :twisted: Biele kolesa, ostatne cierne + chromy. Proste taky bastard motorka. ...... vtedy v kat.do 50 ccm nebolo moc na vyber.

ked som mal 17 tak som to radsej predal a kupil si prve auto F-600D.