mi přijde jako poněkud zvláštní tvrzení, když jsi se v jiným topicu hrozně pohoršoval nad tím, že chtěl někdo za šestnáctku sto tisíc.lionol píše:Všechno je na prodej, je to otázka ceny.
Konec žigulíků v Čechách, na Moravě a ve Slezsku
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
Když to čtu tak bych se zasmál, protože v severních Čechách už tyhle auta neexistujou několik let (ta tvoje českolipská trojka je právě ta výjimka co potvrzuje pravidlo). A tohle:
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
u nas v mikulasi uz zigulaky ani nevidno az na jednu cervenu 03 v top stave co ma daky dedko, ja som sa tiez rozhodol uchovat, preto som sa nakoniec rozhodol aj pre povodny lak cez leto a dam aj plechace nazad iba dobre gumy na ne. a to ze je znizene a spraveny motor to je uz ok to bude tak vlk v rouse berancim
a lionole tvoje auta su fakt pekne
a lionole tvoje auta su fakt pekne
СЕКТОР ГАЗА парты
No jistě, ale 100 tkč je snad přece jenom poněkud přes čáru, nemyslíš? 50 tkč za parádní Ladu dám rád, ale víc už to nemá smysl.Nulašestka píše:mi přijde jako poněkud zvláštní tvrzení, když jsi se v jiným topicu hrozně pohoršoval nad tím, že chtěl někdo za šestnáctku sto tisíc.
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
Já bych svou 01 taky nedal až ji nebudu moct uživit tak pujde zadarmo někam do muzea nebo k někomu kdo se o ni dobře postará je to pro mě srdeční záležitost a ne záležitost peněz (dal sem za ni prvnímu majteli 1500Kč a dostal k tomu sadu nových letních gum a kufr plnej ND).
Co se týče vraků sem na jednu stranu rád že zmizí z cest auta co dělají značce ostudu, ale na druhou stranu začnou taky mizet dárci orgánů.
Co se týče vraků sem na jednu stranu rád že zmizí z cest auta co dělají značce ostudu, ale na druhou stranu začnou taky mizet dárci orgánů.
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
JJ chlapi bude to jak v anglii a irsku všude nove auta a mi budeme met uznavane veterany i mezi ostatnima
Lada (2101) Rasputin II http://www.stream.cz/video/320564-burnout-lada-2101
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
Ekovýpalné je o úhlu pohledu, já jsem ač se to může zdát divný pro. Ze silnic zmyzí do pár let starý pekáče. Ano když budu chtít starý auto tak si ho koupím i s těma deseti tisíci. Když je nechci dát tak si za dvacet třicet tisíc koupím nějakou plechovku z E 2 a dam jenom trojku ke kupní ceně. Všechny starý auta, tak nějak dvacet let a starší, potřebujou neúměrnou péči oproti novějším autům. Není moc lidí který by právě tu péči věnovali, proto jsem pro aby ty kdo se nestaraj to zahodili a nekupovali si další starej vrak, ale koupili si nějaký novší auto který bude míň náchylný než starý. Aby se starý auto udrželo v provozu, musí se do něj nalejt prachy, za který by bylo už auto bez eko výpalného.
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Stanley - mylně vycházíš z předpokladu, že desetiletá felda potřebuje menší údržbu než žigul. Jednu mají rodiče, péči nevěnují pokud to jezdí. Mám nutkání se do toho vložit, na druhou stranu jaksi vždycky když jsem se o něco začal doma starat, jakákoliv porucha byla na mě.
Možná než nuceně vyhazovat auta a uměle je zdražovat o 10 tisíc by bylo lepší třeba jim zkrátit STK na rok. Emise by se platily ne podle normy v techničáku, ale podle naměřených emisí.
Možná než nuceně vyhazovat auta a uměle je zdražovat o 10 tisíc by bylo lepší třeba jim zkrátit STK na rok. Emise by se platily ne podle normy v techničáku, ale podle naměřených emisí.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
-
- Příspěvky: 124
- Registrován: ned led 18, 2009 19:27
- Bydliště: Bohdíkov 44
- Kontaktovat uživatele:
tady by jedna byla http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6102110lionol píše:50 tkč za parádní Ladu dám rád
Už je tam druhej měsíc. Za tu dobu šla o 1000 dolů tak snad to nebude vadit.
A ještě jedna http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6920401
Každá má něco do sebe. Ta tmavozelená má dobrou kombinaci interiér, exteriér, ale je nejvíc opotřebovaná, má přes 100 tkm a je z Prahy. Pražáci jsou pověstní tím, že auta nešetří. Sedačky jsou docela prosezené, auta je celé takové rozviklané, má spoustu šrámů (protržený tapec PP sedadla na zadní stěně opěradla, prasklou stropovici, natrženou palubní desku - sice jenom asi 5 mm, ale je to tam, prasklou loketní opěru na LP dveřích aj.). Z tohoto pohledu je nejvíc jetá. Jinak souhlas, dobrý rok, výr. č. 107729, ale péče slabá. Taková holka z velkoměsta, lehce ošuntělá, ale zachovalá.Sid píše:Mne sa najviac páči tá tmavozelená 2103 s červeným interiérom. A je to aj vytúžený ročník. Keby to šlo si ju naklonujem.
Opakem je ta červená z r. 1978. Při koupi měla 21498 km, v podstatě nezajeté auto. Všechno jde krásně ztuha, motor není skoro slyšet, vevnitř nádherně voní takovou tou typickou žiguláckou vůní - směs koženky a textilu. Má nádherně čistý kufr a vůbec všechno. Orgasmem je stav tapecu dveří. Nikde ani škrábaneček, nádherná tmavě hnědá napnutá kůže. Bohužel s tímto autem nerad jezdím, protože se o něj furt bojím, aby mi do toho nějaký debil někde nenabořil. Taky mi požitek z jízdy kazí přibývající kilometry na tachometru. Je nejlepší, ale jezdí nejmíň. Princezka, luxusní, noblesní, ale raději se nedotýkat.
Ta světlezelená, to je nakonec moje milka na ježdění. Výborně zachovalá, ale má 68 tkm, takže už má něco na kontě, perfektně zajetá, a přitom už o ní nemám takovou obavu. Nejlepší motor, jednoznačně, přede jako kočka. Holka do nepohody, s takovou jde člověk vždycky rád na rande a do postele
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
Přidal jsem zase nové fotky na www.lionol.rajce.net. No a protože rajče funguje jak funguje, budu příště vytvářet generické odkazy, abych nemusel pořád přemazávat alba. Přišel jsem tím o všechny popisky fotek, tak snad se obejdete bez komentářů.
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978