Stránka 2 z 2
Napsal: pát led 23, 2009 08:28
od Majo
a co takto teoria:
Benzin sa dostava do oleja cez prasknutu membranu palivoveho cerpadla.
A voda do valcov a do oleja natiekla iba pri samotnom skladani hlavy...
Napsal: pát led 23, 2009 09:07
od Cory
to by ale nevysvetlovalo ubytok kvapaliny, ibaze by neunikala do motora ale mimo.
přičina zjištěna
Napsal: pát led 23, 2009 20:36
od glociik
Tak sem to složil vše jak sem mel nastartuju necham běžet no a po nejake dobe opět olej jak mliko.tak jsme přemyšleli špekulovali.no sundal sem ventilovy viko abych viděl na hlavu pak sem vzal pistoli od kompresoru strčil ji do přepadovyho hrdla na chladiči a pomali tlakoval a čekal jestli se me nekde objevi voda najednou byla tam
.sundal sem vahadla aby bylo lepši videt a je tam prasklina pomale přes celou hlavu.takže ted misto motoru musim sehnat hlavu
a nebo ji nechat zavařit ale je to velka prasklina tak nevim jestli to pujde.Zpusob jakym sem tu hlavu zkoušel si myslim je jednoduchy a když nekdo bude mit podobny problem muže si doma udělat takovou tlakovou zkoušku hlavy a nemusi ji nekam vozit .
Napsal: sob led 24, 2009 11:44
od Saša
glociik píše:vzal pistoli od kompresoru strčil ji do přepadovyho hrdla na chladiči a pomali tlakoval a čekal jestli se me nekde objevi voda najednou byla tam
glociik píše:Zpusob jakym sem tu hlavu zkoušel si myslim je jednoduchy a když nekdo bude mit podobny problem muže si doma udělat takovou tlakovou zkoušku hlavy a nemusi ji nekam vozit .
Za prvé trochu sláva závada je na světě . Za druhé buď rád že "neodešel" chladič .Tlak x plocha dělá divy .
Napsal: sob led 24, 2009 19:14
od glociik
tak sem tam dal odpoledne jinou hlavu s 1500 stovky lady cely poskladal a hura jede to.jak sem psal o te zkoušce te hlavy tim tlakem zapomněl sem napsat že se to musi delat minimalnim tlakem aby nepraskl chladič jak tady kolega Saša podotknul.