Stránka 2 z 39
Napsal: sob led 24, 2009 19:16
od chomjak
Vzal jsem tu prví, tu modrou.
Vraník dělá různý rozměry a různý dezény, takže si tam vybere asi každej...
Ještě to tu prolezu. Určitě toho tady bude o gumách spousta. A děkuju
Napsal: sob led 24, 2009 19:23
od EL
no já teda na vraníka nedám dopustit-jezdím je na osobáku,ale pokud jde o nivu-vraník toho moc nemá-má 205 šířku a to si myslím už bude drhnout-ale třeba mě tu někdo opraví,pak dělá 175 a to mě by se asi nechtělo dát 2399,- za 175,když je můžu mít za 1600,-,ale je to věc názoru,aloe jak jsi napsal o gumách je tu toho mrak.
Napsal: ned led 25, 2009 20:27
od Borek86
Též gratuluji
Napsal: úte led 27, 2009 12:43
od Martin H.
Také gratuluju ke koupi Nivuši. Pokud můžu poradit, tak já mám na Nivě disky z Volhy 24, tzn. 14 a na nich M+S gumy 175/80x14. Používám tento rozměr na lehký terén a silnicní provoz. Má to jednu výhodu, 14-ky ráfky nejsou tak zapuštěný a na silnici je Niva sirší a dobře sedí. Do sněhu a většího terénu jsem na origo disky obul 195/65x16 Winter od Firestone a drápe se to sněhem jako blázen. Do podběhů se v pohodě vejdou. Ale třeba mají mnozí i jiné zkušenosti. Přeju hodně spokojených km.
dovoz???
Napsal: pát úno 20, 2009 14:49
od truckercech
tak měl bych dotaz ohledně možnosti dovozu nivy, jak dalece by se to finančně vyplatilo a jaké kdo má zkušenosti, jinak nemusí se jednat čistě o nivu budu rád i za tipy všeobecně k dovozu ze zahraničí (už dlouho mám zálusk na evolutiona..
:D:D)
Napsal: pát úno 20, 2009 20:46
od Majo
pokial by si mal zaujem o 1.9TD tak by sa ten dovoz vyplatil kedze sem sa normalne nevozi, je to prakticky jedina moznost. ALe mysli ze klasicku benzinovu bez nejakych specialnych poziadaviek kupis aj u nas za cenu podobnu okolitym krajinam
KOUPĚ NIVY -- DOTAZY 2
Napsal: pon bře 16, 2009 13:41
od centrum.sever
Chtěl bych si koupit Ladu Nivu a protože jsem vždy jezdil jen s obyčejným autem,tak dost dobře nevím,jak se převádí rychlostní stupně,když je tam řadících pák trochu víc.Můžu převádět rychlostní stupeň jen s jednou?A taky zda má Lada Niva ještě ruční sytič.Díky.
Napsal: pon bře 16, 2009 13:45
od Maysner
rucni sytic maji nivy do 94/95 roku. ty sou s klasickym karbecem weber nebo ozon. nejak 94/95 maji axtec s automatickym syticem, 96 a vys uz jsou strikacky( kdy se prestoupilo z SPi na MPi nevim). jedna z pak je na normalni prevodovku. tou radis jako v normalnim aute, pak tam mas jednu na redukcni prevodovku, a treti paka je uzaverka mezinapravovyho diferencialu
Napsal: stř bře 18, 2009 07:58
od vik2
Napsal: stř bře 18, 2009 08:07
od centrum.sever
Tak to je fajn.To víš.Kdo jezdí celý život golfem,feldou,nebo ventem,..tak je to řazení u offroad pro něj novinka.Díky za odpověď.Tak to bych si mohl pořídit L.Nivu.
Napsal: stř bře 18, 2009 09:02
od vik2
Esli jezdis celej zivot Golfem, Ventem tak to bude trochu drsna zmena. Niva je trochu hlucnejsi, kdeco v ni vrze, cvaka, klepe a tak....
Rozhodne te ji doporucuju, ale pocitej s tim, ze to je jina kategorie auta.
A pokud budes met moznost, jdi do LPG.
Dalsi vec, dobre vybyirej. Vetsina prodavanych aut mnoho let jezdila v terenu s minimalni udrzbou, a to se na nich podepsalo! Navic Druhovyroba nahradnich dilu ma zalostnou kvalitu.
Nejdulezitejsi meritko,,, aby byla sporadku kasle. Ostatni se opravi
Napsal: stř bře 18, 2009 09:29
od centrum.sever
Tak to moc dobré vědět.Díky.Budu si dávat dobrý pozor,nebo se podívám po něčem jiném.
Napsal: stř bře 18, 2009 12:53
od Netopýr
tady na foru se prodává nivka bez papírů za 15ku a nevypadá špatně (teda až na ty žlutý disky :cD), je to taky na severu, tak by třeba to byla správná varianta :c)
Net.
Napsal: stř bře 18, 2009 14:17
od vik2
ma par slabinek.
1. bez pairu
2. system AXTEC
3. sošácky nastrikanej podvozek
a taky vyhody:
1. motor je tichej a ma dobrej chod.
2. je videt nedavna repase podvozkovych dilu
3. super sportovni sedacky, elekticky dofukovane vaky a pod...
4. LPG
Je to 5q na 4.1 difech.
Napsal: stř bře 18, 2009 15:52
od Luděk Musil
vik2 píše:ma par slabinek.
Jako největší slabinu vidím tu první položku.
Druhá a třetí položka je víceméně snadno změnitelná. L.