Stránka 2 z 2

Napsal: pát led 09, 2009 18:39
od Puhi
tomik753753 píše:na Slovensku vysiel tzv. novy cestny zakon ktory upravuje vela noveho... ako napr. zmena rychlosti v obci zo 60km/h na 50..
Ano, tá zmena rýchlosti sa tu na fore preberala a ešte pár hovadin k tomu, ale o tuningu som nevedel, ach, nakopať ich treba, asi sa odsťahujem do Poľska :evil: :P

Napsal: pát led 09, 2009 18:39
od tomik753753
najhorsi je novy cennik pokut.. kde sa to splha az k 2000eur.. preto som otvoril tuto temu.. aby sme si viaceri uvedomili ze nieje vsetko zlato co sa blisti....

je to tak... inak ja som od Ziliny tak ak by tu bol nejaky fanusik naladeny na Ladiky z blizkeho okolia rad by som sa pustil aj do nejakej uhsej spoluprace...:-) je tu este niekto??? skym sa da pokecat o moznom znizeni podvozku?? :roll:


:shock: Tři příspěvky za sebou!? :axe: Pro příště použij funkci UPRAVIT! Pokud potřebuješ informace ohledně snižování podvozku, tak stačí hledat. Je tady toho na fóru spousta a máme i funkci hledání. Hlavně se o tom nebav zde, protože to s rozměrem pneumatik nijak nesouvisí. :wink: A.

Napsal: pát led 09, 2009 19:48
od Little Red Riding Hood
tomik753753, pročti třeb TU a taky TADY

pak se ptej dál.. :wink:


Ale ne tady! Ptát se a diskutovat můžete v odpovídajících tématech. A.

Re: Změna rozměrů kol - zápis do TP....

Napsal: pon pro 19, 2011 17:11
od Mascom
V sobotu som pisal do SlovLady ohladom rozmerov gum a rafikov na 01ku . Dnes, az necakane rychlo :D mi prisla odpoved. Na 01ku su povolene 165/80 a 175/70 a 5Jx13 . takze nic moc :D

Re: Změna rozměrů kol - zápis do TP....

Napsal: pon pro 19, 2011 21:03
od MartasBrno
Tak za předpokladu že česká lada to bude mít identické je to slabota, s oblibou nazouváme 165/70 z felicie...
Jinak ty problémy s rozměrem kola jsou asi jasný, když si uvědomíme že podvozek byl konstruován na gumy 155/80 R13 v době, kdy se šmajdalo na diagonálkách a radiální guma jak ji známe dnes, se teprve klubala na svět.
Omezení profilu souvisí s celkovým obrysem kola, které se musí vejít pod blatníky a do podběhů včetně rezervy. Na to je ta kastle dělaná. Díky bohu má rezervy, jinak by tam oproti původní konstrukci ani ty 175 nešly použít, respektive šly, ale s menší funkční rezervou.