Stránka 2 z 13

Napsal: stř úno 25, 2009 13:25
od DJW
JmJ píše:Otazkou je, kolik stoji ty svice :-).
NGK BCPR6E - po známosti 3,51€ za kus, Bežná cena je 4,82.

Napsal: stř úno 25, 2009 22:25
od žež
Já nevím jak u aut ale u motorek už se my párkrát stalo že ngk nevydržela ani 2 měsíce.
Po té zkušenosti jsem byl nucen přejít na denso. Zatím bez reklamace. V 2111 jsem měl brisky a teď jezdím na densa. Cena 360 kč za sadu (4ks). Výměnu provádím po 30 tis.km

Napsal: pon bře 02, 2009 08:48
od tavri
svíčky po cca 20000 km, následně trochu očištěno a šup s nima zpátky do motoru :P

Re: Zapalování

Napsal: sob srp 15, 2009 12:18
od Michal Novosad
FOMA píše:Tak v letošním roce ani u mě na sebe závada nenechala dlouho čekat a je to tu :evil: Při spouštění studeného motoru nechce motor naskočit ihned(jak bývalo zvykem)a musím točit déle cca 5vteřin popř. zastartuji krátce a pak napodruhé již motor naskočí většinou bez problémů no a ještě po takových startech se rozsvítí ,,check engine,, který po dalších startech již teplého motoru většinou zhasne :(
Teplý motor startuje naprosto bez problémů-chtělo by se říct -svíčky,ale ty jsou tam cca8 000km :roll: ,jinak vše o.k(volnoběh drží,motor jde do otáček apd.)
tak vážně nevím,program na diagnostiku má JmJ,ale zatím nemáme propoj kabel,tak se obracím zde na vás zdali s tímhle jste se již někdo nesetkali ? :cry:

Tak poslední tři dny mě trápí podobný problém :?
Motor na poprvé nenaskočí, většinou až na podruhé. Stává se to jak za studena, tak i při zahřátém motoru. Check engine se teda nerozsvěcuje, ale někdy mám při prvním pokusu pocit, že motor vyskočí, když to točím dýl. sem tam se stane, že trochu po nastortování cítím benzín. pak je taky vše ok. - volnoběh, otáčky...

Napsal: sob srp 15, 2009 12:57
od DJW
Kdesi na tomto fóre som čítal, že to môže byť spôsobené prívodom paliva - jeho slabým natlakovaním. Spoznáš to podľa že po opätovnom zapnutí kľúčika do polohy ACC za druhý krát rozbehne elektrické palivové čerpadlo.

Napsal: ned srp 16, 2009 20:42
od FOMA
ano tak přesně tenhle problém jsem měl a má jej tuším doposud i Petr HC,zatím jsme přišli na řešení: zapni 2x po sobě klíček respt.nech 2x natáhnout čerpadlo a startuj,po tomhle mně vždy motor naskočil ihned.
No tenhle problém mě však trápil přes zimu jak se ochladilo,nyní mi motor naskočí již na první otočení,na diagnostice jsem nebyl a vážně ani netuším v čem ta chyba spočívá. :roll: ...zatím nejblíže s hypotézou je Petr HC s tím,že ŘJ nenatlakuje (z neznámých příčin)palivo na požadovaný tlak.-proto tedy to dvojté tlakování zapínání klíčku.

Napsal: pon srp 17, 2009 10:04
od Saša
U téhle modelové řady je čidlo měřící tlak paliva před vstřikovači ?

Napsal: pon srp 17, 2009 10:50
od zelvotron
Není, tlak je automaticky udržován ventilem na centrální liště vstřikovačů přepouštějícím palivo do zpětnýho potrubí. ŘJ nemá údaje o tlaku paliva, ani jej nemůže ovlivnit (leda vypnutím pumpy).

Napsal: pon srp 17, 2009 11:05
od Saša
...zatím nejblíže s hypotézou je Petr HC s tím,že ŘJ nenatlakuje (z neznámých příčin)palivo na požadovaný tlak.-proto tedy to dvojté tlakování zapínání klíčku.
Proto ten můj dotaz . Chce to změřit čas běhu čerpadla u více vozů a dle toho usoudit jestli neběží kratší čas a tím nestačí lištu natlakovat . V parných dnech se může stát že teplý motor nenaskočí hned napoprvé , protože se teplo přeneslo z motoru do vstřikovačů a lišty kde se "uvařil" benzín a systém se zavzdušnil . Bohužel k tomu přispívá "dnešní" poviné přidávání ethanolu do benzínu , který je tím více náchylný k tvorbě bublin .
Není již třeba zanesen filtr paliva ?

Napsal: pon srp 17, 2009 16:06
od FOMA
filtrem si myslím to nebude,poněvadž mě to začalo dělat až jsem měl filtr chvíli nový,ta teorie s teplem je sice pravdivá a věrohodná-nicméně mně to nestartovalo přes zimu..v létě je vše o.k
no a čerpadlo běží taky docela dlouho,naopak když jsem v zimu načerpal-zapl.klíček více než 2x 3x tak to taky nechtělo chytit,podezříval jsem původně i imobilizér ale fakt nevím :roll:
..ted to prostě startuje jak má

Napsal: pon srp 17, 2009 21:39
od DJW
Ja to tiež vidím na nedostatočný tlak podávacieho čerpadla.
Zaujímavé info od môjho známeho (Rusa): Stáva sa, že toto čerpadlo odíde. Keďže kúpiť celé je drahé, na východe ho predávajú len čisto ako turbínku spolu s tesneniami. Vtip je v tom, že údajne sú tieto dielce u nás nezohnateľné, on ich kupoval v Charkove (údajne na najväčšom automarkete v Európe).
Výhoda je tá, že náhradná pumpička má 3,5 Bar namiesto 3 Bar orig.

Napsal: úte srp 18, 2009 19:49
od FOMA
no to zní zaujímavo,ale kde to zoženem my tu u nas.. :roll: snad na UA,a na kolik ten pajšl vyjde?čerpadlo snad stojí 5000czk

Napsal: čtv srp 20, 2009 05:52
od Luděk Musil
:idea: Ano, proč shánět spřáhlo - když musíme koupit celou lokomotivu :puke: . L.

Napsal: čtv srp 20, 2009 11:03
od Wolf
Kombíkové čerpadlo bych na vyzkoušení měl, šlapalo, ale bylo hlučnější, ale asi se to moc nevyplatí na zkoušku přehazovat

Napsal: čtv kvě 06, 2010 10:36
od tavri
Po nastartování vozidla něco křuplo ve spínačce. Po zastavení nešel vyndat klíček v (pozici P) ani opětovně nastartovat (poloha II).
Po demontáži skříňky jsem z ní vysypal ulomené otřepy a vyndal pár nepotřebných věcí a už zase funguje jak má 8) kromě blokace volantu.