Zapalování

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
DJW
Příspěvky: 587
Registrován: sob pro 20, 2008 19:54
Bydliště: takmer presny stred Europy

Příspěvek od DJW »

JmJ píše:Otazkou je, kolik stoji ty svice :-).
NGK BCPR6E - po známosti 3,51€ za kus, Bežná cena je 4,82.
Naposledy upravil(a) DJW dne ned dub 12, 2009 23:21, celkem upraveno 1 x.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
žež
Příspěvky: 214
Registrován: úte čer 17, 2008 20:39
Bydliště: Křtiny

Příspěvek od žež »

Já nevím jak u aut ale u motorek už se my párkrát stalo že ngk nevydržela ani 2 měsíce.
Po té zkušenosti jsem byl nucen přejít na denso. Zatím bez reklamace. V 2111 jsem měl brisky a teď jezdím na densa. Cena 360 kč za sadu (4ks). Výměnu provádím po 30 tis.km
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

svíčky po cca 20000 km, následně trochu očištěno a šup s nima zpátky do motoru :P
Přílohy
svicky.jpg
Dodge Avenger 2.0 VVT
Michal Novosad
Příspěvky: 71
Registrován: pát črc 31, 2009 19:23
Bydliště: Kralice na Hané

Re: Zapalování

Příspěvek od Michal Novosad »

FOMA píše:Tak v letošním roce ani u mě na sebe závada nenechala dlouho čekat a je to tu :evil: Při spouštění studeného motoru nechce motor naskočit ihned(jak bývalo zvykem)a musím točit déle cca 5vteřin popř. zastartuji krátce a pak napodruhé již motor naskočí většinou bez problémů no a ještě po takových startech se rozsvítí ,,check engine,, který po dalších startech již teplého motoru většinou zhasne :(
Teplý motor startuje naprosto bez problémů-chtělo by se říct -svíčky,ale ty jsou tam cca8 000km :roll: ,jinak vše o.k(volnoběh drží,motor jde do otáček apd.)
tak vážně nevím,program na diagnostiku má JmJ,ale zatím nemáme propoj kabel,tak se obracím zde na vás zdali s tímhle jste se již někdo nesetkali ? :cry:

Tak poslední tři dny mě trápí podobný problém :?
Motor na poprvé nenaskočí, většinou až na podruhé. Stává se to jak za studena, tak i při zahřátém motoru. Check engine se teda nerozsvěcuje, ale někdy mám při prvním pokusu pocit, že motor vyskočí, když to točím dýl. sem tam se stane, že trochu po nastortování cítím benzín. pak je taky vše ok. - volnoběh, otáčky...
Uživatelský avatar
DJW
Příspěvky: 587
Registrován: sob pro 20, 2008 19:54
Bydliště: takmer presny stred Europy

Příspěvek od DJW »

Kdesi na tomto fóre som čítal, že to môže byť spôsobené prívodom paliva - jeho slabým natlakovaním. Spoznáš to podľa že po opätovnom zapnutí kľúčika do polohy ACC za druhý krát rozbehne elektrické palivové čerpadlo.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2183
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvek od FOMA »

ano tak přesně tenhle problém jsem měl a má jej tuším doposud i Petr HC,zatím jsme přišli na řešení: zapni 2x po sobě klíček respt.nech 2x natáhnout čerpadlo a startuj,po tomhle mně vždy motor naskočil ihned.
No tenhle problém mě však trápil přes zimu jak se ochladilo,nyní mi motor naskočí již na první otočení,na diagnostice jsem nebyl a vážně ani netuším v čem ta chyba spočívá. :roll: ...zatím nejblíže s hypotézou je Petr HC s tím,že ŘJ nenatlakuje (z neznámých příčin)palivo na požadovaný tlak.-proto tedy to dvojté tlakování zapínání klíčku.
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

U téhle modelové řady je čidlo měřící tlak paliva před vstřikovači ?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Není, tlak je automaticky udržován ventilem na centrální liště vstřikovačů přepouštějícím palivo do zpětnýho potrubí. ŘJ nemá údaje o tlaku paliva, ani jej nemůže ovlivnit (leda vypnutím pumpy).
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

...zatím nejblíže s hypotézou je Petr HC s tím,že ŘJ nenatlakuje (z neznámých příčin)palivo na požadovaný tlak.-proto tedy to dvojté tlakování zapínání klíčku.
Proto ten můj dotaz . Chce to změřit čas běhu čerpadla u více vozů a dle toho usoudit jestli neběží kratší čas a tím nestačí lištu natlakovat . V parných dnech se může stát že teplý motor nenaskočí hned napoprvé , protože se teplo přeneslo z motoru do vstřikovačů a lišty kde se "uvařil" benzín a systém se zavzdušnil . Bohužel k tomu přispívá "dnešní" poviné přidávání ethanolu do benzínu , který je tím více náchylný k tvorbě bublin .
Není již třeba zanesen filtr paliva ?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2183
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvek od FOMA »

filtrem si myslím to nebude,poněvadž mě to začalo dělat až jsem měl filtr chvíli nový,ta teorie s teplem je sice pravdivá a věrohodná-nicméně mně to nestartovalo přes zimu..v létě je vše o.k
no a čerpadlo běží taky docela dlouho,naopak když jsem v zimu načerpal-zapl.klíček více než 2x 3x tak to taky nechtělo chytit,podezříval jsem původně i imobilizér ale fakt nevím :roll:
..ted to prostě startuje jak má
Uživatelský avatar
DJW
Příspěvky: 587
Registrován: sob pro 20, 2008 19:54
Bydliště: takmer presny stred Europy

Příspěvek od DJW »

Ja to tiež vidím na nedostatočný tlak podávacieho čerpadla.
Zaujímavé info od môjho známeho (Rusa): Stáva sa, že toto čerpadlo odíde. Keďže kúpiť celé je drahé, na východe ho predávajú len čisto ako turbínku spolu s tesneniami. Vtip je v tom, že údajne sú tieto dielce u nás nezohnateľné, on ich kupoval v Charkove (údajne na najväčšom automarkete v Európe).
Výhoda je tá, že náhradná pumpička má 3,5 Bar namiesto 3 Bar orig.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2183
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvek od FOMA »

no to zní zaujímavo,ale kde to zoženem my tu u nas.. :roll: snad na UA,a na kolik ten pajšl vyjde?čerpadlo snad stojí 5000czk
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10518
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

:idea: Ano, proč shánět spřáhlo - když musíme koupit celou lokomotivu :puke: . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Kombíkové čerpadlo bych na vyzkoušení měl, šlapalo, ale bylo hlučnější, ale asi se to moc nevyplatí na zkoušku přehazovat
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Po nastartování vozidla něco křuplo ve spínačce. Po zastavení nešel vyndat klíček v (pozici P) ani opětovně nastartovat (poloha II).
Po demontáži skříňky jsem z ní vysypal ulomené otřepy a vyndal pár nepotřebných věcí a už zase funguje jak má 8) kromě blokace volantu.
Přílohy
zámek spínačka.jpg
Dodge Avenger 2.0 VVT
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“