NGK BCPR6E - po známosti 3,51€ za kus, Bežná cena je 4,82.JmJ píše:Otazkou je, kolik stoji ty svice.
Zapalování
Moderátor: Moderátoři
Naposledy upravil(a) DJW dne ned dub 12, 2009 23:21, celkem upraveno 1 x.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2012 LUX (2024 - veterán)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2012 LUX (2024 - veterán)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
-
- Příspěvky: 71
- Registrován: pát črc 31, 2009 19:23
- Bydliště: Kralice na Hané
Re: Zapalování
FOMA píše:Tak v letošním roce ani u mě na sebe závada nenechala dlouho čekat a je to tuPři spouštění studeného motoru nechce motor naskočit ihned(jak bývalo zvykem)a musím točit déle cca 5vteřin popř. zastartuji krátce a pak napodruhé již motor naskočí většinou bez problémů no a ještě po takových startech se rozsvítí ,,check engine,, který po dalších startech již teplého motoru většinou zhasne
![]()
Teplý motor startuje naprosto bez problémů-chtělo by se říct -svíčky,ale ty jsou tam cca8 000km,jinak vše o.k(volnoběh drží,motor jde do otáček apd.)
tak vážně nevím,program na diagnostiku má JmJ,ale zatím nemáme propoj kabel,tak se obracím zde na vás zdali s tímhle jste se již někdo nesetkali ?
Tak poslední tři dny mě trápí podobný problém

Motor na poprvé nenaskočí, většinou až na podruhé. Stává se to jak za studena, tak i při zahřátém motoru. Check engine se teda nerozsvěcuje, ale někdy mám při prvním pokusu pocit, že motor vyskočí, když to točím dýl. sem tam se stane, že trochu po nastortování cítím benzín. pak je taky vše ok. - volnoběh, otáčky...
Kdesi na tomto fóre som čítal, že to môže byť spôsobené prívodom paliva - jeho slabým natlakovaním. Spoznáš to podľa že po opätovnom zapnutí kľúčika do polohy ACC za druhý krát rozbehne elektrické palivové čerpadlo.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2012 LUX (2024 - veterán)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2012 LUX (2024 - veterán)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
ano tak přesně tenhle problém jsem měl a má jej tuším doposud i Petr HC,zatím jsme přišli na řešení: zapni 2x po sobě klíček respt.nech 2x natáhnout čerpadlo a startuj,po tomhle mně vždy motor naskočil ihned.
No tenhle problém mě však trápil přes zimu jak se ochladilo,nyní mi motor naskočí již na první otočení,na diagnostice jsem nebyl a vážně ani netuším v čem ta chyba spočívá.
...zatím nejblíže s hypotézou je Petr HC s tím,že ŘJ nenatlakuje (z neznámých příčin)palivo na požadovaný tlak.-proto tedy to dvojté tlakování zapínání klíčku.
No tenhle problém mě však trápil přes zimu jak se ochladilo,nyní mi motor naskočí již na první otočení,na diagnostice jsem nebyl a vážně ani netuším v čem ta chyba spočívá.

U téhle modelové řady je čidlo měřící tlak paliva před vstřikovači ?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Proto ten můj dotaz . Chce to změřit čas běhu čerpadla u více vozů a dle toho usoudit jestli neběží kratší čas a tím nestačí lištu natlakovat . V parných dnech se může stát že teplý motor nenaskočí hned napoprvé , protože se teplo přeneslo z motoru do vstřikovačů a lišty kde se "uvařil" benzín a systém se zavzdušnil . Bohužel k tomu přispívá "dnešní" poviné přidávání ethanolu do benzínu , který je tím více náchylný k tvorbě bublin ....zatím nejblíže s hypotézou je Petr HC s tím,že ŘJ nenatlakuje (z neznámých příčin)palivo na požadovaný tlak.-proto tedy to dvojté tlakování zapínání klíčku.
Není již třeba zanesen filtr paliva ?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
filtrem si myslím to nebude,poněvadž mě to začalo dělat až jsem měl filtr chvíli nový,ta teorie s teplem je sice pravdivá a věrohodná-nicméně mně to nestartovalo přes zimu..v létě je vše o.k
no a čerpadlo běží taky docela dlouho,naopak když jsem v zimu načerpal-zapl.klíček více než 2x 3x tak to taky nechtělo chytit,podezříval jsem původně i imobilizér ale fakt nevím
..ted to prostě startuje jak má
no a čerpadlo běží taky docela dlouho,naopak když jsem v zimu načerpal-zapl.klíček více než 2x 3x tak to taky nechtělo chytit,podezříval jsem původně i imobilizér ale fakt nevím

..ted to prostě startuje jak má
Ja to tiež vidím na nedostatočný tlak podávacieho čerpadla.
Zaujímavé info od môjho známeho (Rusa): Stáva sa, že toto čerpadlo odíde. Keďže kúpiť celé je drahé, na východe ho predávajú len čisto ako turbínku spolu s tesneniami. Vtip je v tom, že údajne sú tieto dielce u nás nezohnateľné, on ich kupoval v Charkove (údajne na najväčšom automarkete v Európe).
Výhoda je tá, že náhradná pumpička má 3,5 Bar namiesto 3 Bar orig.
Zaujímavé info od môjho známeho (Rusa): Stáva sa, že toto čerpadlo odíde. Keďže kúpiť celé je drahé, na východe ho predávajú len čisto ako turbínku spolu s tesneniami. Vtip je v tom, že údajne sú tieto dielce u nás nezohnateľné, on ich kupoval v Charkove (údajne na najväčšom automarkete v Európe).
Výhoda je tá, že náhradná pumpička má 3,5 Bar namiesto 3 Bar orig.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2012 LUX (2024 - veterán)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2012 LUX (2024 - veterán)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10606
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele: