

Jinak pár ne moc povedených fotek z mého nového kokofoťáčku. Předpokládám, že zejména stroje řady 810 donutí MP uronit slzu

Moderátor: Moderátoři
člověče, ani neKoko Loko píše:Předpokládám, že zejména stroje řady 810 donutí MP uronit slzu
Ale copak o to, ale i tak se nedá vyloženě použít slovo líbí.Koko Loko píše:Tak pak to jo, ale neříkej, že se ti ty kostitřasy nelíbí.
A odkud je 004? Protože nedávno jsem zase okukoval odjezd R1244 (7.42 ze Smíchova, směr ČB) a přivěšovali tam nějakou "hladkou" a fírové tam na sebe halekali, že už v depu (Vršovice) nic jinýho pohyblivýho neměli a i tohle že jde je zázrak. A jám mám pořád pocit, že to byla 006. Zkusím si to pohledat.Laďuša píše:V rámci akce Diesel tour 2010 došlo dneska k dvojímu průjezdu zvláštního vlaku v čele s Bardotkou T478.1004 (751.004) skrz Klatovy.
Firma zatím tají, na které tratě by chtěla vyrazit. Podle informací deníku má však největší šanci trasa mezi Prahou a Ostravou, která patří mezi několik málo úseků, kde se vlaky uživí i bez dotací.
Do Úštěka resp. Dubičné jezdím výhradně spojem od ČD, který je vedený jako 2.třída a s čímkoliv jiným se to nemůže porovnávat ani omylemHurikán píše:Do Práglu na letiště jezdím výhradně spojem od ČSA, který je vedený jako business class a se žluťákem se nemůže porovnávat ani omylem
Hurikán píše:Vždycky volím jiného, klidně i dražšího, dopravce. Do Práglu na letiště jezdím výhradně spojem od ČSA, který je vedený jako business class a se žluťákem se nemůže porovnávat ani omylem.
Michal Pokorný píše:Do Úštěka resp. Dubičné jezdím výhradně spojem od ČD, který je vedený jako 2.třída a s čímkoliv jiným se to nemůže porovnávat ani omylem![]()