Stránka 100 z 124
Re: Fábie.
Napsal: stř črc 17, 2013 22:10
od KULICAK
Je s podivem,že na Fabii pro česky trh upadne výfuk při 60000 odjetých kilometrech !!!
Re: Fábie.
Napsal: stř črc 17, 2013 23:20
od Cory
No napriklad k tej spojke...myslim si, že na to, aby najazdil 1000000km a netravil za volantom 90% casu, musi jazdiť po dialnici, čiže tam hodi 5ku a jede. Podobne aj vyfuk, urcite vydrzi viac, ak najazdi 500km v kuse, ako ked pocas 500km prekona 50 ohriati a ochladnuti

Re: Fábie.
Napsal: čtv črc 18, 2013 05:44
od Luděk Musil
... tolik konspiračních teorií na jedný stránce ... .
Ještě mohl mít na palubních hodinách 9:99

. L.
Re: Fábie.
Napsal: pát črc 19, 2013 09:12
od Laďuša
Naplánovat si cestu tak, aby u muzea bylo akorát těch 999999, je to poslední, čemu bych na článku nevěřil. Když jezdim na kole a chci naject 33,33 km, tak taky těch pár posledních metrů obkroužim kolem baráku, dokud to tam nepadne.

Re: Fábie.
Napsal: sob črc 20, 2013 10:11
od Luky
Nechápu, proč někdo investoval balík do kompletní rekonstrukce nehezkého a ani ne příliš povedeného povozu, jen aby se mohl chlubit, že najel mega a hodlá pokračovat

Re: Fábie.
Napsal: ned črc 21, 2013 09:38
od Marek
No - otázka hezkosti či nehezkosti je jaksi založena na vkusu každého soudruha, že? Čili o tom nebudeme diskutovat.
Ten milion nenajel, je to podvod. Ale jinak si myslím, že najet milion kilometrů s takovým autem asi možné je. Neobejde se to však bez závad či nutnosti výměny mnoha komponentů na voze, především komponentů motorových.
Motory PD ve srovnání se staršími naftovými motory s rotačním čerpadlem zdaleka tolik nevydrží. Ty motory znám - jak rotačky, tak PDčka.
Re: Fábie.
Napsal: ned srp 04, 2013 12:58
od veliz
Podle mě s opravami to najet mohl. Na autě mohlo být a asi i bylo mnoho oprav. Ale najel to, protože to najet chtěl. Ostatně máme ve firmě Octavii SDI, která najela 850000km a nikdo se nesnažil najet milion. Auto pořád slouží (ikdyž jen okrajově), kdyby někdo chtěl, tak by se ten milion domlasknout dal. Pár lidí to chtělo koupit jako raritku - ale, majitel firmy neprodal.
Re: Fábie.
Napsal: pon srp 05, 2013 07:12
od Marek
Jenže pozor na to - motory SDi a TDi ve Fabii I jsou dost podstatně jiné motory. Zatímco TDi motorizace (ATD) je motor Pumpe-Duse, motor SDi (ASY) je rotačka. A že rotačky jsou motory, které v koncernu byly prakticky nesmrtelné, to se všeobecně ví. Naproti tomu motory PD právě velkou trvanlivostí a spolehlivostí nevynikají.
Kdyby v tom měl SDi-čko, řeknu klidně ANO - najel to s přehledem. Ale u TDi PD o tom lze polemizovat. Nicméně jak jsem napsal výše, s určitými obtížemi, nutnostmi oprav a výměn desítek součástí to i s tímto motorem najet lze.
Re: Fábie.
Napsal: úte srp 13, 2013 17:40
od zelvotron
Věřil bych tomu, že najel milion, dokonce bych možnáááá věřil i tomu že mu vejfuk vydržel deset let, ale že tam má původní spojku to už je i na mě moc velká pohádka...

Re: Fábie.
Napsal: úte srp 13, 2013 18:44
od Ivo
Tak zrovna o výfuk bych vůbec strach neměl. Já mám octu z 99tého a mám ho taky originál. Ale je pravda, že nemám najeto milion (doufám

). Já tomu taky moc nevěřím. Buď to najel, ale měnil víc věcí, než přiznal, nebo to má najeto přes pc.
Re: Fábie.
Napsal: stř zář 25, 2013 15:40
od veliz
Re: Fábie.
Napsal: stř zář 25, 2013 22:48
od Hurikán
To jsou zase žvásty.

Výplach mozků běží plným proudem.
Re: Fábie.
Napsal: čtv zář 26, 2013 00:10
od Marťas
Re: Fábie.
Napsal: ned říj 05, 2014 11:29
od Marek
Tak koukám, že hlasovací otázka tohoto příspěvku (která je již značně stará) nabývá na zajímavosti.
Tříválcový motor 1,0 MPi HTP, který se montuje do modelu CitiGo, bude sériově osazován i do Fabie třetí modelové řady, a to ve výkonu 55kW. O "slabším" motoru 44kW se uvažuje také, ale pravděpodobně bude v součinnosti s očesanou výbavou (něco jako kdysi bývala Fabia I Junior).
Dalším motorem, který je novinkou v této modelové verzi, je tříválcový přeplňovaný motor 1,0 TSi s dvěma výkony 70 a 81kW (maximum točivého momentu 200Nm !!!).
Krom těchto motorů by měla Fabia III mít i poměrně žádaný čtyřválcový přeplňovaný motor 1,2 TSi, ovšem na rozdíl od předchozího motoru tohoto označení je nový motor 1,2 TSi v provedení 16V s dvěma vačkami a pochopitelně s vyššími výkony.
V naftové verzi bude k mání nový tříválec 1,4 TDi CR s třemi výkonovými hodnotami 55, 66 a 77kW.
Tímto zatím nabídka motorizací končí. Ovšem lze předpokládat, že v blízké budoucnosti se jistě ještě rozšíří.
Re: Fábie.
Napsal: ned říj 05, 2014 11:45
od radek mb
Tříválec pro mne znamená dvě asociace:
1) Wartburg
2) motocykly Triumph