Stránka 100 z 124

Re: Fábie.

Napsal: stř črc 17, 2013 22:10
od KULICAK
Je s podivem,že na Fabii pro česky trh upadne výfuk při 60000 odjetých kilometrech !!!

Re: Fábie.

Napsal: stř črc 17, 2013 23:20
od Cory
No napriklad k tej spojke...myslim si, že na to, aby najazdil 1000000km a netravil za volantom 90% casu, musi jazdiť po dialnici, čiže tam hodi 5ku a jede. Podobne aj vyfuk, urcite vydrzi viac, ak najazdi 500km v kuse, ako ked pocas 500km prekona 50 ohriati a ochladnuti :wink:

Re: Fábie.

Napsal: čtv črc 18, 2013 05:44
od Luděk Musil
... tolik konspiračních teorií na jedný stránce ... .
Ještě mohl mít na palubních hodinách 9:99 :P . L.

Re: Fábie.

Napsal: pát črc 19, 2013 09:12
od Laďuša
Naplánovat si cestu tak, aby u muzea bylo akorát těch 999999, je to poslední, čemu bych na článku nevěřil. Když jezdim na kole a chci naject 33,33 km, tak taky těch pár posledních metrů obkroužim kolem baráku, dokud to tam nepadne. :P

Re: Fábie.

Napsal: sob črc 20, 2013 10:11
od Luky
Nechápu, proč někdo investoval balík do kompletní rekonstrukce nehezkého a ani ne příliš povedeného povozu, jen aby se mohl chlubit, že najel mega a hodlá pokračovat :P

Re: Fábie.

Napsal: ned črc 21, 2013 09:38
od Marek
No - otázka hezkosti či nehezkosti je jaksi založena na vkusu každého soudruha, že? Čili o tom nebudeme diskutovat.

Ten milion nenajel, je to podvod. Ale jinak si myslím, že najet milion kilometrů s takovým autem asi možné je. Neobejde se to však bez závad či nutnosti výměny mnoha komponentů na voze, především komponentů motorových.
Motory PD ve srovnání se staršími naftovými motory s rotačním čerpadlem zdaleka tolik nevydrží. Ty motory znám - jak rotačky, tak PDčka.

Re: Fábie.

Napsal: ned srp 04, 2013 12:58
od veliz
Podle mě s opravami to najet mohl. Na autě mohlo být a asi i bylo mnoho oprav. Ale najel to, protože to najet chtěl. Ostatně máme ve firmě Octavii SDI, která najela 850000km a nikdo se nesnažil najet milion. Auto pořád slouží (ikdyž jen okrajově), kdyby někdo chtěl, tak by se ten milion domlasknout dal. Pár lidí to chtělo koupit jako raritku - ale, majitel firmy neprodal.

Re: Fábie.

Napsal: pon srp 05, 2013 07:12
od Marek
Jenže pozor na to - motory SDi a TDi ve Fabii I jsou dost podstatně jiné motory. Zatímco TDi motorizace (ATD) je motor Pumpe-Duse, motor SDi (ASY) je rotačka. A že rotačky jsou motory, které v koncernu byly prakticky nesmrtelné, to se všeobecně ví. Naproti tomu motory PD právě velkou trvanlivostí a spolehlivostí nevynikají.

Kdyby v tom měl SDi-čko, řeknu klidně ANO - najel to s přehledem. Ale u TDi PD o tom lze polemizovat. Nicméně jak jsem napsal výše, s určitými obtížemi, nutnostmi oprav a výměn desítek součástí to i s tímto motorem najet lze.

Re: Fábie.

Napsal: úte srp 13, 2013 17:40
od zelvotron
Věřil bych tomu, že najel milion, dokonce bych možnáááá věřil i tomu že mu vejfuk vydržel deset let, ale že tam má původní spojku to už je i na mě moc velká pohádka... ;)

Re: Fábie.

Napsal: úte srp 13, 2013 18:44
od Ivo
Tak zrovna o výfuk bych vůbec strach neměl. Já mám octu z 99tého a mám ho taky originál. Ale je pravda, že nemám najeto milion (doufám :lol: ). Já tomu taky moc nevěřím. Buď to najel, ale měnil víc věcí, než přiznal, nebo to má najeto přes pc.

Re: Fábie.

Napsal: stř zář 25, 2013 15:40
od veliz

Re: Fábie.

Napsal: stř zář 25, 2013 22:48
od Hurikán
To jsou zase žvásty. :roll: Výplach mozků běží plným proudem.

Re: Fábie.

Napsal: čtv zář 26, 2013 00:10
od Marťas

Re: Fábie.

Napsal: ned říj 05, 2014 11:29
od Marek
Tak koukám, že hlasovací otázka tohoto příspěvku (která je již značně stará) nabývá na zajímavosti.

Tříválcový motor 1,0 MPi HTP, který se montuje do modelu CitiGo, bude sériově osazován i do Fabie třetí modelové řady, a to ve výkonu 55kW. O "slabším" motoru 44kW se uvažuje také, ale pravděpodobně bude v součinnosti s očesanou výbavou (něco jako kdysi bývala Fabia I Junior).

Dalším motorem, který je novinkou v této modelové verzi, je tříválcový přeplňovaný motor 1,0 TSi s dvěma výkony 70 a 81kW (maximum točivého momentu 200Nm !!!).

Krom těchto motorů by měla Fabia III mít i poměrně žádaný čtyřválcový přeplňovaný motor 1,2 TSi, ovšem na rozdíl od předchozího motoru tohoto označení je nový motor 1,2 TSi v provedení 16V s dvěma vačkami a pochopitelně s vyššími výkony.

V naftové verzi bude k mání nový tříválec 1,4 TDi CR s třemi výkonovými hodnotami 55, 66 a 77kW.


Tímto zatím nabídka motorizací končí. Ovšem lze předpokládat, že v blízké budoucnosti se jistě ještě rozšíří.

Re: Fábie.

Napsal: ned říj 05, 2014 11:45
od radek mb
Tříválec pro mne znamená dvě asociace:
1) Wartburg
2) motocykly Triumph