Stránka 99 z 117
Napsal: pát črc 02, 2010 14:08
od Atex
Tesneni budu mit za 800kc, srouby stoji 600kc, gufera ventilu 400, srovnani hlavy 600kc, chtel jsem i gufera na vacky, ale jedno stoji 200kc, to uz je balik ... To je uz ted. Tesneni na saci svody, vyfukove, ventilova vika ani nepocitam, tyto jsou za par korun.
Napsal: pát črc 02, 2010 15:22
od Saša
Atex píše:srovnani hlavy 600kc,
A nemá náhodou někdo "okolo" orovnávací litinovou desku . Nalepíš samolepící šmirgl , "párkrát" cikcak šoupneš , pak zabrušovací pastu a do hoďky je hotovo . Dělal jsem teď tak dvě hlavy .
Napsal: pát črc 02, 2010 16:32
od Atex
Saša, tak o tom jsem jeste ani neslysel, ale urcite se poptam, diky za info.
Napsal: pát črc 02, 2010 16:59
od radek mb
Tak tě všichni uchlácholili,ale třeba mě tohle téma vůbec nezajímá...
Napsal: pát črc 02, 2010 19:52
od Chester
radek mb píše: třeba mě tohle téma vůbec nezajímá...
ale stejně sis ho přečetl
Napsal: pát črc 02, 2010 20:00
od vintera
dřív se takhle brousilo normálně, stačilo párkrát přejet a už byly vidět ty největší nerovnosti. Když byla nerovná moc sháněl se brus, když málo, tak trpělivost, horší je to s blokem.
Napsal: sob črc 03, 2010 11:43
od Little Red Riding Hood
ja mam doma na orovnávání kus tluste MDFky a na tom nalepenej grip ze skejtu a je to fajn věc, karbece na tom rovnám různé podložky atd, dobrá to věc.. ale na hlavu mě to ještě nenapadlo použít..
Napsal: čtv črc 08, 2010 22:23
od Ondra 07
Resil jsem tema srovnani hlavy s kolegou v praci (frezar) a pry by se hlinikova hlava nemela vubec brousit, protoze pritom vznikaji supinky a vubec ten povrch neni dobrej. Nejlepsi je frezovat, musi se to rezat. Nejrovnejsi povrchy se delaji zaskrabavanim, nejaka japonka pry udela rovinu na jednu tisicinu. Ale do japonska je to daleko
Na motorce honovani delal pilnikem a taky to pak jelo...
Napsal: pát črc 09, 2010 07:57
od vintera
No, myslím, že už mnoho řemeslníků, kteří opravdu umí zaškrabávat není. A škrábat pokroucenou hlavu, nebo blok?
Napsal: pát črc 09, 2010 10:53
od Atex
Dnes nebo zitra jdu na to, tak uvidim jak bude vypadat. Spise jsem zvedav jak slozita bude vymena gufer, pripadne zabrouseni sedel...
Napsal: pát črc 09, 2010 19:01
od Ondra 07
Atex píše:Spise jsem zvedav jak slozita bude vymena gufer, pripadne zabrouseni sedel...
Stejny jako u zigula, akorat sundas dve vacky misto jedne a jsou tam hydro kyblicky na ventilech.
Napsal: sob črc 10, 2010 14:55
od Atex
Hlava je venku.... Co jsem pod ni nasel me dostalo malem do kolen.
Protoze veskera elektronika, privody a odvody jsou na hlave, demontaz me stala nehorazne nervy. Nedokazu si predstavit co semnou udela montaz...
Vsechny pisty v olejove lazni, spalovaci prostory na hlave a ventily komplet zaprasene od oleje. Ovsem Tesneni vypada v poradku. Pripada mi to, jako by ho nekdo menil a utahl hlavu jen tak od oka. Ono jim to asi nejak jezdilo, ale po vymene oleje za 10W/60 se to ukazalo. Dokud teplota oleje nestoupla alespon na 80°C, tlak se pohyboval mezi 6-8baru (po zahrati 4-6) a to uz se olej tlacil i tam kde nemel....
Fotky ke zvraceni:
Napsal: sob črc 10, 2010 18:13
od Michal2101
tak přeju pevný nervy a ať to zase brzo jezdi
Napsal: sob črc 10, 2010 20:29
od Atex
Napsal: sob črc 10, 2010 23:56
od Little Red Riding Hood
ale olej to nebralo co,,..