Stránka 99 z 342
Napsal: úte dub 27, 2010 04:49
od Michal Pokorný
No nějaké "trosky" jsou tam také k vidění
, ale já bych řekl, že vidím Házmburk, že ?
Napsal: úte dub 27, 2010 06:20
od karloslt
šálí, Trosky to nejsou (ale trosky ano)
Napsal: úte dub 27, 2010 09:55
od karloslt
Michal: jojo, náš milý Hanžburek. Ještě by mne zajímala, na které trati to je
Napsal: úte dub 27, 2010 12:51
od Michal Pokorný
No..... která to asi může být ?
Nějaké oblíbené fotomístečko, že ?
http://www.svestkovadraha.cz/fg_vinobra ... c_0501.jpg
Napsal: úte dub 27, 2010 18:24
od Laďuša
Dneska jsem byl na velice zajímavý přednášce.
http://faraday.fel.zcu.cz/wordpress/wp- ... 4_2010.pdf
Jo, to bych vydržel poslouchat celý dny. Člověk se leccos zajímavýho dověděl... Aby ne, když přednášející dělá ve Škodovce 50 let...
Napsal: úte dub 27, 2010 18:29
od Křečík Barbuška
Hm, a něco podrobnějšího by nebylo?
Napsal: úte dub 27, 2010 18:35
od Laďuša
Napsal: pon kvě 03, 2010 23:55
od Honza 21061
Laďušo, taky se setkáváš s tím, že v prvním voze za Plecháčem to při řazení šuntů silně trhá? Já s tím teď jel a dost mě to překvapilo...
Někdo tvrdí, že jsou to vadný kuple, kde je vůle, někdo zase, že je to vůlema v podélném přenosu sil, někdo zase, že je to těma šuntama, nebo sjížděním ze šuntů, tak já už nevím.
-------------------
Sice se jim nepodařilo prosadit všechnu techniku, ale ESO a Peršing jsou přesto krásné a kvalitní stroje s výborným řídicím systémem, narozdíl od šmejdů typu 810 a podobných nevlaků, na nich je určitě radost jezdit.
Napsal: čtv kvě 06, 2010 19:48
od Laďuša
Honzo, tak tutoho jsem si teda nikdy nevšim (a to u R a Sp do KT zpravidla volim první vagon). Buď teda na naší trati ani nešuntujou (jsou šunty i mezi sérioparalelem a sérií?) a nebo to byla ňáký chyba u tvýho pozorování. Schvalně, až zas pojedu v prvním voze, se na to zaměřim.
Nicméně, když se zamyslim nad tim, co to šunt je, tak se mi moc nezdá, že by to ňák mělo trhat s vlakem. Při odbuzování eště víc klesá moment motoru, ten ve vyšších rychlostech už tak neni moc velkej (u sériovýho motoru) a eště po odbuzení padne. To spíš při sjíždění z těch šuntů by to teroristicky mohlo chytnout ňákou tu sílu, třeba při jízdě do kopce.... Každopádně nevim.
Napsal: čtv kvě 06, 2010 21:56
od Raduz
Napsal: sob kvě 08, 2010 23:21
od Laďuša
rušení železničních tratí
Koukali jste někdo na Čs. filmu na snímek Zbraně pro Prahu? Pěkný to bylo a odehrávalo se to prakticky celý na kolejích. Vlak hlavních osob ved Čtyřkolák 434.2, ňáký ty pancéřový vlaky tam byly... Jo, se zájmem jsem to zhlídnul
A navíc jsem dopoledne byl v Přešticích, kam v rámci oslav osvobození zajel zvláštní vlak v čele s plzeňskou Šlechtičnou 475.111
http://ladusa.rajce.idnes.cz/Slechticna_v_Presticich/ fota zde
Napsal: čtv kvě 13, 2010 06:44
od Raduz
Napsal: sob kvě 15, 2010 14:39
od Laďuša
V rámci akce Diesel tour 2010 došlo dneska k dvojímu průjezdu zvláštního vlaku v čele s Bardotkou T478.1004 (751.004) skrz Klatovy. Podařilo se mě ho vyfotit na všech třech tratích, který přes Klatovy vedou. Na plzeňskej, horažďovickej (babinskej) i železnorudsko-domažlickej. Z šotohlediska jsem dneska spokojenej.
http://ladusa.rajce.idnes.cz/Bardotka_v ... 15.5.2010/
Napsal: sob kvě 15, 2010 16:29
od Michal Pokorný
Tak a teď k běžnému provozu. Dnes jsem spatřil projíždět přes Lovosice rychlík s otevřenými dveřmi u posledního vagónu. Vyhodnotil jsem to jako závažné pochybení vlakového doprovodu!
Laďušo, a ty se té chátry nádražácké věčně nezastávej
Na pranýř s nimi !!
A jedna pozitivnější věc. Při jízdě rychlíkem z Roudnice n.L. do Lovosic jsem navštívil WC. Nu, pravda typické kouzlo 70.let, ovšem zcela nečekaně to tam VONĚLO, na míse bylo při nejmenším zánovní, ne-li nové, "prkénko" , byl tam jak toal. papír tak i ubrousky na ruce, dokonce mýdlo a tekla TEPLÁ voda
Napsal: sob kvě 15, 2010 19:31
od Hurikán