Stránka 98 z 191
Napsal: sob bře 13, 2010 21:44
od Křečík Barbuška
Těch co mají výsledky jsou tu mračna
.
Napsal: sob bře 13, 2010 22:27
od EMI
zigul01 píše:no mám všechno v dílně víš , v zimě se toho moc nedá dělat no
na mašinách se maká zásadně před sezonou - tj v zimě
... to chce ale mít taky odpovídající zázemí
Napsal: sob bře 13, 2010 22:44
od Atex
Posteluj ventily, zkontroluj olej a rozvody .... Mimochodem, kdyz vsichni do nej tak rypete, mi to taky porad klepalo. Zkousel jsem ruzne varianty predstihu, smesi a ja nevim ceho vseho, klepalo stale. Na ventilech dej 0,10... Nezapomen tomu davat kotel az ve spravnych teplotach.... Taky nezapomen ze ten motor ma do 3500ot/min polovicni vykon... Podle tebou vlozeneho videa si kvaltoval nekde kolem 3000 ne? Plyn na podlaze ma smysl az od 3500!
Napsal: sob bře 13, 2010 22:55
od zigul01
jo se podivam na ventily
a videl si atexi to sání ?
,,, no
ja nwm kolik sem tam měl bez otackomeru to moc nepoznam zase
ale asi jo no a chybi tam to čerpadlo jeste to tam čůrá akorat
a taky to docela chlastá
Napsal: sob bře 13, 2010 23:56
od mayo456
do tych 3500 ot/min 3/4 plynu a az potom podlaha ak das uz od spodu podlahu mas bohatsiu zmes a nepôjde to tak
Motor by si mal hlavne pocut a auto citit ako reaguje ako taha resp. ako sa sprava a netreba ti ani otackomer
samozrejme otackomer ulahcuje orientaciu kolko motor toci a tak. ale s autom musis byt jedno telo a dusa aby si mu mohol dat co potrebuje a potom aj auto da tebe to co chces
Napsal: ned bře 14, 2010 00:00
od George DeLorean
mayo456 píše:s autom musis byt jedno telo a dusa aby si mu mohol dat co potrebuje a potom aj auto da tebe to co chces
Sakra krasne receno
Napsal: ned bře 14, 2010 01:07
od Veverka
Hoši proč ta kritika,při takové jízdě to zrovna moc nepojede,což docvakne i mně.Co jsem viděl tak Atexovi to jelo pekelně rychle,já sice neupravuju ale doufám že žigu01 splní pověstný plán a na jaře se bude čím chlubit.
Napsal: ned bře 14, 2010 09:07
od zigul01
podvozek se taky musí udělat , se to celý kroutí
, chybi tam to čerpadlo benz. a ty svody laděný no a pak by to melo letet jak atexoj , do srazu to chci vše stihnout
Napsal: ned bře 14, 2010 09:33
od Atex
Hlavne nezapomen na to co jsem ti psal predtim a mayo456 ted, je t i o tom jak to auto ovladas...
Napsal: ned bře 14, 2010 09:35
od EMI
kam se na tůto téma hrabe sinusoida - nejdřív testovací video, pak jak špatně to jede, pak co je třeba dodělat + chybí tam ty a ty díly a tim to je a že to příště bude, pak že to bude do srazu a zase znova
todle neni rejpání - to je jen konstatování
Napsal: ned bře 14, 2010 13:31
od Veverka
To je pravda...
Napsal: ned bře 14, 2010 15:20
od Puhi
hh, ten motor už asi zabudol čo to vlastne otáčky sú
tebe asi treba nejaký traktor
dobre dosť srandy, opýtam sa ťa jednoduchú otázku: Cítiš vôbec kedy ten motor najviac ťahá?... Zrejme nie, inak by si s tým už vedel radiť
Napsal: ned bře 14, 2010 19:21
od peet2101
Já sem si říkal kdy se tu zase něco rozjede
a už je to tu
.
zigul01, Mám dotaz, když byl motor z auta už X krát venku, nemohl si nějak očistit motorový prostor. Někdy je lepší 1Kg dolů, než 1Hp nehoru a 5Kg kentusu naplácanýho pod kapotou není dobrá věc
.
Napsal: ned bře 14, 2010 19:23
od zigul01
motor byl jenom jednou venku a to byl ten den když se měnila zvedák sem mel pučenej jenom na pár hodin , jináč venku nebyl
Napsal: ned bře 14, 2010 19:27
od peet2101
zigul01 píše:zvedák sem mel pučenej jenom na pár hodin
To je výmluva jak prase...půlka klubu měla motor venku a minimálně půlka z nich to dělala bez zvedáku. Stačí trám nebo větev nad autem, páka s třema háčkama a kus řetazu...