Stránka 98 z 120
Napsal: sob čer 18, 2011 21:04
od zelvotron
Ale kdepak, v tisícovce byl o dost jednodušší systém, ve favoritu to fungovalo v podstatě bezchybně a zvýšení spotřeby bylo minimální, mimochodem na sytič to zbytečně nejezdilo, jenom na poslední stupeň zvýšených otáček, což nešlo vypnout, jinak všechny stupně bylo možný po startu vypnout rychlým prošlápnutím plynu
Napsal: sob čer 18, 2011 21:28
od Jakub Metelka
zelvotron, na Favoritu to funguje do doby než se automatickej sytič zakousne pak jezdíš furt na sytič a nezbude ti nic jiného než to rozebrat.V jednom Favoritu ,kterého jsem likvidoval to bylo upraveno na ruční sytič a mě osobně to vyhovovalo více než ten automatickej ,kterému se nedá věřit jestli se sám odstaví a nebo ne.
Co jsem slyšel ,tak v Tisícovce se to předělávalo kvůli značné poruchovosti.
Napsal: sob čer 18, 2011 22:27
od zelvotron
No tak to se mi nestalo ani jsem o tom neslyšel, ale tak porouchat se může samozřejmě cokoliv a předpokládám pokud by to jelo pořád na sytič tak si toho každej všimne a nechá si to opravit. Mmch kamarád to měl předělaný a každou chvíli měl problémy s karbecem ap, až si to nechal předělat zpět na automat a od tý doby má pokoj.
Napsal: sob čer 18, 2011 22:34
od Jakub Metelka
zelvotron, nešlo si toho nevšimnout
,ale opravovat něco na geniálně zpracovaném karburátoru jako je ve Favoritu chce dostatek odvahy
.
Napsal: sob čer 18, 2011 22:48
od plavec
Měl jsem jeden čas taky favorita s ručním sytičem. Ale joo, nebylo to špatný, ovšem do tý doby, než jsem zjistil, že jezdím za SKUTEČNĚ 21 litrů/100km, zapoměl jsem ho pak vypnout, takže okamžitě sem to nechal předělat na automatiku a byl pokoj.
Napsal: sob čer 18, 2011 22:49
od MartasBrno
Nooo řekl bych, že favorití karbec je dost vysoko, moc lepších už nebylo. Nehledě na to, jaké chvály tu někteř pějí na AXTEC, který umí proporcionálně míchat stechiometrickou směs... Ale tak základem všeho je dobrý technický stav, samozřejmě. A znalost věci, která je často složitější, než si je člověk schopný připustit. Mám v rukách karbec 32BS, a od těch dob opravdu vývoj hoooodně poskočil.
Napsal: ned čer 19, 2011 07:36
od Jakub Metelka
MartasBrno, co se týče stránky funkčnosti ,tak možná ano ,ale když se na tu věc podívám ,tak mě svým zpracováním připomína ježka
On Favorit je auto ,které se prostě nějak extra 2x nepovedlo.Dělník dobrej ,ale jinak je to bída
.Toť můj názor na tento vůz.
Napsal: ned čer 19, 2011 09:29
od Laďuša
Jakub Metelka píše:na Favoritu to funguje do doby než se automatickej sytič zakousne pak jezdíš furt na sytič a nezbude ti nic jiného než to rozebrat.
Na Ladě funguje do doby, než se ruční sytič zakousne, pak jezdíš furt na sytič a nezbude ti nic jiného, než to rozebrat.
Tento příběh se skutečně stal, porucha může přít prakticky u čehokoliv. Nestalo se mi to teda v maximální hodnotě, protože těch 2 tisíc otáček na volnoběh si asi fakt nejde nevšimnout, ale zaboha to nemohlo projít emisema
Na spotřebu jsem žádnej vliv nezaznamenal.
Napsal: pon čer 20, 2011 17:05
od plavec
Jakub Metelka píše:On Favorit je auto ,které se prostě nějak extra 2x nepovedlo.Dělník dobrej ,ale jinak je to bída .Toť můj názor na tento vůz.
Stejnej názor mám na lady. Nejen názor, ale bohužel i vlastní zkušenosti.. Na favorita krom koroze nemůžu říct půl slova.
Napsal: pon čer 20, 2011 18:01
od Jakub Metelka
plavec, co se týče spolehlivosti ,tak též nemám námitek.Odveze se v tom prakticky cokoliv a nemusíš mít obavy ,že se zničí interiér
.Jinak jízda je v tom příšerná a o rychlé korozi některých podstatných(důležitých) částí vozu ani nemluvím
Napsal: úte čer 21, 2011 20:00
od plavec
Napsal: úte čer 21, 2011 20:19
od Jakub Metelka
plavec, ohromná sranda ,když ti pruzina proletí do kufru
.Jinak vidím ,že také likviduješ Favority jak na běžícím pásu
Napsal: úte čer 21, 2011 20:22
od plavec
Jakub Metelka píše:plavec, ohromná sranda ,když ti pruzina proletí do kufru
.Jinak vidím ,že také likviduješ Favority jak na běžícím pásu
Tohle je sousedovic, toho mýho to čeká až za dýl. Nejdřív ale jsou na pořadu dne lady, MOje fávo zatím jezdí, tak ho nechám shnít ještě víc a pak to pujde lehce naporcovat.
A forman je bojeschopný vozidlo se vší parádou
Napsal: úte čer 21, 2011 20:27
od Jakub Metelka
plavec, vidíš já už likviduju druhého
a určitě není poslední
Napsal: úte čer 21, 2011 20:31
od plavec
Jakub Metelka píše:plavec, vidíš já už likviduju druhého
a určitě není poslední
Asi se k tobě zajedu něčemu přiučit. Ono když si vezmu jak blbě jsem porcoval modrou, tak teď už bych to takhle nedělal a zvolím jinou výhodnější taktiku.