Co to je ?
Moderátor: Moderátoři
Ale kdepak, v tisícovce byl o dost jednodušší systém, ve favoritu to fungovalo v podstatě bezchybně a zvýšení spotřeby bylo minimální, mimochodem na sytič to zbytečně nejezdilo, jenom na poslední stupeň zvýšených otáček, což nešlo vypnout, jinak všechny stupně bylo možný po startu vypnout rychlým prošlápnutím plynu
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
zelvotron, na Favoritu to funguje do doby než se automatickej sytič zakousne pak jezdíš furt na sytič a nezbude ti nic jiného než to rozebrat.V jednom Favoritu ,kterého jsem likvidoval to bylo upraveno na ruční sytič a mě osobně to vyhovovalo více než ten automatickej ,kterému se nedá věřit jestli se sám odstaví a nebo ne.
Co jsem slyšel ,tak v Tisícovce se to předělávalo kvůli značné poruchovosti.
Co jsem slyšel ,tak v Tisícovce se to předělávalo kvůli značné poruchovosti.
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
No tak to se mi nestalo ani jsem o tom neslyšel, ale tak porouchat se může samozřejmě cokoliv a předpokládám pokud by to jelo pořád na sytič tak si toho každej všimne a nechá si to opravit. Mmch kamarád to měl předělaný a každou chvíli měl problémy s karbecem ap, až si to nechal předělat zpět na automat a od tý doby má pokoj.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
zelvotron, nešlo si toho nevšimnout ,ale opravovat něco na geniálně zpracovaném karburátoru jako je ve Favoritu chce dostatek odvahy .
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Měl jsem jeden čas taky favorita s ručním sytičem. Ale joo, nebylo to špatný, ovšem do tý doby, než jsem zjistil, že jezdím za SKUTEČNĚ 21 litrů/100km, zapoměl jsem ho pak vypnout, takže okamžitě sem to nechal předělat na automatiku a byl pokoj.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Nooo řekl bych, že favorití karbec je dost vysoko, moc lepších už nebylo. Nehledě na to, jaké chvály tu někteř pějí na AXTEC, který umí proporcionálně míchat stechiometrickou směs... Ale tak základem všeho je dobrý technický stav, samozřejmě. A znalost věci, která je často složitější, než si je člověk schopný připustit. Mám v rukách karbec 32BS, a od těch dob opravdu vývoj hoooodně poskočil.
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
MartasBrno, co se týče stránky funkčnosti ,tak možná ano ,ale když se na tu věc podívám ,tak mě svým zpracováním připomína ježka
On Favorit je auto ,které se prostě nějak extra 2x nepovedlo.Dělník dobrej ,ale jinak je to bída .Toť můj názor na tento vůz.
On Favorit je auto ,které se prostě nějak extra 2x nepovedlo.Dělník dobrej ,ale jinak je to bída .Toť můj názor na tento vůz.
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Na Ladě funguje do doby, než se ruční sytič zakousne, pak jezdíš furt na sytič a nezbude ti nic jiného, než to rozebrat.Jakub Metelka píše:na Favoritu to funguje do doby než se automatickej sytič zakousne pak jezdíš furt na sytič a nezbude ti nic jiného než to rozebrat.
Tento příběh se skutečně stal, porucha může přít prakticky u čehokoliv. Nestalo se mi to teda v maximální hodnotě, protože těch 2 tisíc otáček na volnoběh si asi fakt nejde nevšimnout, ale zaboha to nemohlo projít emisema Na spotřebu jsem žádnej vliv nezaznamenal.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Stejnej názor mám na lady. Nejen názor, ale bohužel i vlastní zkušenosti.. Na favorita krom koroze nemůžu říct půl slova.Jakub Metelka píše:On Favorit je auto ,které se prostě nějak extra 2x nepovedlo.Dělník dobrej ,ale jinak je to bída .Toť můj názor na tento vůz.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
plavec, co se týče spolehlivosti ,tak též nemám námitek.Odveze se v tom prakticky cokoliv a nemusíš mít obavy ,že se zničí interiér .Jinak jízda je v tom příšerná a o rychlé korozi některých podstatných(důležitých) částí vozu ani nemluvím
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Aspoň je s tim sranda. Třeba takhle: NEbo takhle:Jakub Metelka píše:o rychlé korozi některých podstatných(důležitých) částí vozu ani nemluvím
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
plavec, ohromná sranda ,když ti pruzina proletí do kufru .Jinak vidím ,že také likviduješ Favority jak na běžícím pásu
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Tohle je sousedovic, toho mýho to čeká až za dýl. Nejdřív ale jsou na pořadu dne lady, MOje fávo zatím jezdí, tak ho nechám shnít ještě víc a pak to pujde lehce naporcovat. A forman je bojeschopný vozidlo se vší parádouJakub Metelka píše:plavec, ohromná sranda ,když ti pruzina proletí do kufru .Jinak vidím ,že také likviduješ Favority jak na běžícím pásu
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
plavec, vidíš já už likviduju druhého a určitě není poslední
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Asi se k tobě zajedu něčemu přiučit. Ono když si vezmu jak blbě jsem porcoval modrou, tak teď už bych to takhle nedělal a zvolím jinou výhodnější taktiku.Jakub Metelka píše:plavec, vidíš já už likviduju druhého a určitě není poslední
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch