Co to je ?

Free pokec (aj keď Ondra 07 by to celé zmazal)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Ale kdepak, v tisícovce byl o dost jednodušší systém, ve favoritu to fungovalo v podstatě bezchybně a zvýšení spotřeby bylo minimální, mimochodem na sytič to zbytečně nejezdilo, jenom na poslední stupeň zvýšených otáček, což nešlo vypnout, jinak všechny stupně bylo možný po startu vypnout rychlým prošlápnutím plynu ;)
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jakub Metelka »

zelvotron, na Favoritu to funguje do doby než se automatickej sytič zakousne pak jezdíš furt na sytič a nezbude ti nic jiného než to rozebrat.V jednom Favoritu ,kterého jsem likvidoval to bylo upraveno na ruční sytič a mě osobně to vyhovovalo více než ten automatickej ,kterému se nedá věřit jestli se sám odstaví a nebo ne.

Co jsem slyšel ,tak v Tisícovce se to předělávalo kvůli značné poruchovosti.
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

No tak to se mi nestalo ani jsem o tom neslyšel, ale tak porouchat se může samozřejmě cokoliv a předpokládám pokud by to jelo pořád na sytič tak si toho každej všimne a nechá si to opravit. Mmch kamarád to měl předělaný a každou chvíli měl problémy s karbecem ap, až si to nechal předělat zpět na automat a od tý doby má pokoj.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jakub Metelka »

zelvotron, nešlo si toho nevšimnout :) ,ale opravovat něco na geniálně zpracovaném karburátoru jako je ve Favoritu chce dostatek odvahy :mrgreen: .
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Měl jsem jeden čas taky favorita s ručním sytičem. Ale joo, nebylo to špatný, ovšem do tý doby, než jsem zjistil, že jezdím za SKUTEČNĚ 21 litrů/100km, zapoměl jsem ho pak vypnout, takže okamžitě sem to nechal předělat na automatiku a byl pokoj. :)
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Nooo řekl bych, že favorití karbec je dost vysoko, moc lepších už nebylo. Nehledě na to, jaké chvály tu někteř pějí na AXTEC, který umí proporcionálně míchat stechiometrickou směs... Ale tak základem všeho je dobrý technický stav, samozřejmě. A znalost věci, která je často složitější, než si je člověk schopný připustit. Mám v rukách karbec 32BS, a od těch dob opravdu vývoj hoooodně poskočil.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jakub Metelka »

MartasBrno, co se týče stránky funkčnosti ,tak možná ano ,ale když se na tu věc podívám ,tak mě svým zpracováním připomína ježka :mrgreen:
On Favorit je auto ,které se prostě nějak extra 2x nepovedlo.Dělník dobrej ,ale jinak je to bída :lol: .Toť můj názor na tento vůz.
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12128
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Jakub Metelka píše:na Favoritu to funguje do doby než se automatickej sytič zakousne pak jezdíš furt na sytič a nezbude ti nic jiného než to rozebrat.
Na Ladě funguje do doby, než se ruční sytič zakousne, pak jezdíš furt na sytič a nezbude ti nic jiného, než to rozebrat.

Tento příběh se skutečně stal, porucha může přít prakticky u čehokoliv. Nestalo se mi to teda v maximální hodnotě, protože těch 2 tisíc otáček na volnoběh si asi fakt nejde nevšimnout, ale zaboha to nemohlo projít emisema :P Na spotřebu jsem žádnej vliv nezaznamenal.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Jakub Metelka píše:On Favorit je auto ,které se prostě nějak extra 2x nepovedlo.Dělník dobrej ,ale jinak je to bída .Toť můj názor na tento vůz.
Stejnej názor mám na lady. Nejen názor, ale bohužel i vlastní zkušenosti.. Na favorita krom koroze nemůžu říct půl slova.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jakub Metelka »

plavec, co se týče spolehlivosti ,tak též nemám námitek.Odveze se v tom prakticky cokoliv a nemusíš mít obavy ,že se zničí interiér :D .Jinak jízda je v tom příšerná a o rychlé korozi některých podstatných(důležitých) částí vozu ani nemluvím :lol:
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Jakub Metelka píše:o rychlé korozi některých podstatných(důležitých) částí vozu ani nemluvím
Aspoň je s tim sranda. Třeba takhle: Obrázek NEbo takhle: :mrgreen: :mrgreen: Obrázek
Obrázek
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jakub Metelka »

plavec, ohromná sranda ,když ti pruzina proletí do kufru :mrgreen: .Jinak vidím ,že také likviduješ Favority jak na běžícím pásu :)
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Jakub Metelka píše:plavec, ohromná sranda ,když ti pruzina proletí do kufru :mrgreen: .Jinak vidím ,že také likviduješ Favority jak na běžícím pásu :)
Tohle je sousedovic, toho mýho to čeká až za dýl. Nejdřív ale jsou na pořadu dne lady, MOje fávo zatím jezdí, tak ho nechám shnít ještě víc a pak to pujde lehce naporcovat. :D A forman je bojeschopný vozidlo se vší parádou :P
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jakub Metelka »

plavec, vidíš já už likviduju druhého :mrgreen: a určitě není poslední :lol:
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Jakub Metelka píše:plavec, vidíš já už likviduju druhého :mrgreen: a určitě není poslední :lol:
Asi se k tobě zajedu něčemu přiučit. Ono když si vezmu jak blbě jsem porcoval modrou, tak teď už bych to takhle nedělal a zvolím jinou výhodnější taktiku. :lol:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Odpovědět

Zpět na „Poklábosme“