Napsal: stř dub 14, 2010 14:38
Ona také někdy vázne organizace náhradní dopravy, sem tam také nějakému busu dochází nafta tak musí natankovat apod.
Občas bývá i zábava, obvzláště když řidič autobusu ani průvodčí nejsou místní a ani jeden nezná kudy se dostat po silnici ke všem zastávkám
Pokud je náhradní doprava předem připravovaná tak se dá zařídit lecos, ale pokud je to nějak neočekávaně (jako před časem u nás) tak je jasné, že asi ČD jen tak během okamžiku neseženou celou flotilu autobusů.
Potom se člověk sveze lecčíms, já jsem zažil dva extrémy. Jednou jsem si užíval luxusu zájezdového autobusu cestovní kanceláře DEZKA a podruhé byla přistavena , již z dálky nedůvěryhodně vypadající, žlutobílá Karosa ř.700 s nápisem FC JISKRA MODRÁ
Prostě musí člověk počítat s tím, že náhradní doprava je vždy nouzové řešení neprůjezdnosti trati a nějaká ta komplikace se jistě dostaví. Většinou také nevede silnice souběžně s tratí tak si autobus někdy i značně zajede, to se nedá nic dělat.
Občas bývá i zábava, obvzláště když řidič autobusu ani průvodčí nejsou místní a ani jeden nezná kudy se dostat po silnici ke všem zastávkám
Pokud je náhradní doprava předem připravovaná tak se dá zařídit lecos, ale pokud je to nějak neočekávaně (jako před časem u nás) tak je jasné, že asi ČD jen tak během okamžiku neseženou celou flotilu autobusů.
Potom se člověk sveze lecčíms, já jsem zažil dva extrémy. Jednou jsem si užíval luxusu zájezdového autobusu cestovní kanceláře DEZKA a podruhé byla přistavena , již z dálky nedůvěryhodně vypadající, žlutobílá Karosa ř.700 s nápisem FC JISKRA MODRÁ
Prostě musí člověk počítat s tím, že náhradní doprava je vždy nouzové řešení neprůjezdnosti trati a nějaká ta komplikace se jistě dostaví. Většinou také nevede silnice souběžně s tratí tak si autobus někdy i značně zajede, to se nedá nic dělat.