Stránka 96 z 117

Napsal: pát kvě 28, 2010 10:34
od Ondra 07
Super vysledek, kazdopadne. Pokud chces zvetsit plnici tlak musis pokroutit wastegate ventilem, aby otviral pozdeji. Stovka za 7s je super, malo komu tak lada jezdi. Seriova turbo croma ma stovku za 7,2s v lade o 300kg lehci s lehcim prevodem pujdu snad i pod tu hodnotu.

Napsal: pát kvě 28, 2010 10:36
od Ondra 07
dusin píše:Tak kdy tě uvidím přihlášenýho v českým mistráku?
:lol:
S timhle motorem tezko, vyssi souteze nez amateri vyzaduji homologovany dily a upravy podle predpisu pro danou soutez. Lada bez technicaku, s amatersky zastavenym turbomotorem tak leda na pobaveni divaku jako spestreni nebo na tuningsraz. :lol:

[ Komentář přidal: Laďuša: út červen 01, 2010 17:01 ]
Zamknuto na přání autora.

[ Komentář přidal: Laďuša: ne červen 06, 2010 10:54 ]
Odemčeno na přání autora :mrgreen:

Napsal: ned čer 06, 2010 10:23
od Atex
Dnes mi auto zase zlepsilo naladu, na chvili jsem zapomel na vsechny sve trable.

Byl jsem nucen sundat celou turbinu, protoze hovada prasacke z firmy Renault mi zprasili turbinu, kdyz jsem si ji nechaval prelisovat. Nejen ze mi nechali uplne volne srouby na vyfukove casti, je tam takovy tesnici krouzek, ktery drzi vyfukovou cast s loziskovou... Dokonce jsem zjistil ze tam jeden sroubek chybi, zrovna v miste kde nebylo videt. Tak jsem to cele sundal a zjistil jsem ze sroub zalomili, tudiz nema krouzek v jednom miste jak tesnit. Aspon ty tri zbyvajici jsem vymenil za nove a poradne dotahl.

Tlak se mi uspesne podarilo zvednout na 0.8 bar, rozdil ohromny, nedokazu pochopit, jakto ze spojka, hardy spojka, kardan, difik a poloosky jeste drzi pohromade. Ten motor jak zabere, chce normalne vyskocit z kastle.

Chlazeni turba jsem zase trochu vylepsil. Privod mam z hlavy, tam kde bylo puvodne topeni (diky Saso), ale odvod jsem dal primo do hrdla chladice. Teplota zase trochu klesla, ted uz se da bez vetsich problemu udrzet na 90ti stupnich.

Nejake videa ze vcerejska, nevim za kolik to dela stovku, ale je to pekelne nizko. Zvuk brutalni, jako nejaky 5.0 :-P

http://www.youtube.com/watch?v=j6dZSN2BpDQ
http://www.youtube.com/watch?v=6ghJWySrqBg
http://www.youtube.com/watch?v=zkRQtdIE4y4

Napsal: pon čer 07, 2010 13:34
od Ondra 07
Pak si dej do servisu neco opravit nebo zrepasovat... :x Jak jsi ten tlak zvysil, tim cudlikem od pop-off ventilu? Na tech videach neni rozdil videt, to spis urcite v aute je poznat. :twisted: Nejak nechapu ale ty tvoje rozjezdy... Davas rovnou dvojku nebo jdes od jednicky? Neklouze ti spojka? Auto sebou cukne a pak nic motor se vytaci, ale auto nijak zvlast nevypali a ten kvalt ze kteryho se rozjizdis to mas peklne dlouho, ten motor musi jednicku vytocit do maxima za sekundu nebo ne? :D

Kdyz to srovnam treba s touhle turbo ladou tak pekne zapisti kola jak se patri a slusi (a to tam ma obute pekne siroka koliska) a za sekundu je v prdeli... :P
http://www.youtube.com/watch?v=QjkXsuja ... re=related

Napsal: úte čer 08, 2010 21:29
od Atex
Ty vole, kdybych to drzel pred odjezdem v otackach jako on, tak pomalu stojim na miste.... Mi je jedno jak to na videu vypada, jede to jak hovado :-D

Napsal: stř čer 09, 2010 07:07
od Puhi
Atex píše:Ty vole, kdybych to drzel pred odjezdem v otackach jako on, tak pomalu stojim na miste....
a to by si divák rád pozrel :D :D

Napsal: stř čer 09, 2010 09:56
od Dusan
ale majitel pomenej...spojka difik polosy...

Napsal: stř čer 09, 2010 10:05
od Atex
Ale vzdyt to je jasne, kdyz je turbina v otackach, tak to samozdrejmne vystreli do otacek. Tohle ten motor udela i na dvojku. Jak pise Dusan, porad se jeste bojim kde se co ulomi :-)

Napsal: stř čer 09, 2010 12:15
od Dusan
ked tak rozmysalm hardyspojku mas origo....sem tam na nu pozri ci nieje popraskana..lebo ked sa rozleti bez nahradnej neprejdes ani 1km.

Napsal: stř čer 09, 2010 17:16
od Puhi
ja si myslím, že ak vydrží origo dif, hardyna a kardan, prípadne aj poloosy robenie kktin na klasickom motore, môžeš v tých kktinách pokračovať s týmto motorom :lol: (ak rozmer pneu ostáva)
Ale o čo by som sa bál, tak o spojku a prevodovku. V prevodovke bude zrejme poriadne horúco :?

Napsal: stř čer 09, 2010 18:29
od Marťas
O spojku bych se nebál, ta je na ladě hodně předimenzovaná.

Napsal: stř čer 09, 2010 18:36
od Puhi
preto majovi na 1.9 šmýkala sachs? :lol:

Napsal: stř čer 09, 2010 19:22
od rosta
já bych se o transmisi tolik nebál-vždyť fiati jezdili s dvoulitrem a špajzka, kardan, a difík vydrželi-není se čeho bát.....

Napsal: čtv čer 10, 2010 10:54
od ger007
kardan, diff to preziju OK podla mna, viac by som sa bal polosy, pokial viam atex tam ma 4q a verim ze tie preziju nas vsetkych, spojka by myslim mohol byt problem, postupom casu urcite keramicku :lol: , lenze ako to uz bolo pisane to by bolo vela penez ale este viac muziky

Napsal: čtv čer 10, 2010 11:53
od Puhi
ak na poloosy nenavešá nejaké mega pneu tak musia vydržať :roll: