Stránka 96 z 120
Napsal: stř čer 15, 2011 12:50
od Laďuša
Tě nevim, ale k takovej změně při zhoupnutí dochází přece i normálně u auta bez hejblátek na světla
Napsal: stř čer 15, 2011 12:54
od Hurikán
No však právě! A tady to bude o rozsah regulace ještě horší. Ne ne ne, takovéto debility mě do auta nesmí.
Napsal: stř čer 15, 2011 13:00
od Laďuša
No, jakoupa má asi tuten systém odezvu? Na ňákej kráter na cestě to snad ani nestihne reagovat
Napsal: stř čer 15, 2011 13:35
od Luděk Musil
Laďuša píše:Na ňákej kráter na cestě to snad ani nestihne reagovat
Na ňákej kráter na ceste kolikrát nedokáže zareagovat ani řidič
. Ale myslím si, že reakční doba tohoto zařízení nebude o mnoho (řekl bych řádově do desetin vteřiny) delší než u elektronického naklápění světel. L.
Napsal: stř čer 15, 2011 14:52
od Majo
jedine ze by to ciastocne riesilo problem s policiou pri xenonoch. Ostrekovace + automaticke nastavovanie svetiel(nikde nie je napisane, ze musi byt elektronicke), staci uz len zohnat kryty svetiel s oznacenim pre xenony
nj zas vymyslam pi***iny
Napsal: stř čer 15, 2011 23:11
od plavec
Kde se to používá? Třeba hydro-citroeny to maj?
Napsal: čtv čer 16, 2011 13:51
od Štěpán
plavec píše:Kde se to používá? Třeba hydro-citroeny to maj?
Nemaj.
Citroní používaj jen hydrokorektor ( ventil ) k vyrovnání výšky vozidla od vozovky. Světla z principu nemají sklápění světel. ( Jen to, které se nastavuje na STK )
Napsal: čtv čer 16, 2011 14:55
od Cory
Toto ma fiat tempra
Napsal: čtv čer 16, 2011 15:51
od MartasBrno
To je výbornej nápad. Ad Hurikán a pochybnosti s odezvou - Laďuša má asi střízlivý pohled, řekl bych, že tahle věc by měla mít takové tlumení, které zajistí rozumné osvětlení při přejezdech čehokoli. Samotná myšlenka je geniální, protože reaguje přesně na to, na co reagovat má a vynechává z procesu člověka - toho blbce, který to zpravidla neumí, nebo nechce použít. Řekl bych, že s tím kolečkem umí zarábat tak 1 ze 100 lidí. S tím větším kolečkem, co se drží obouma rukama, umí naštěstí skoro všichni.
Napsal: čtv čer 16, 2011 16:06
od Marťas
MartasBrno píše:S tím větším kolečkem, co se drží obouma rukama, umí naštěstí skoro všichni.
I o tom se dá polemizovat...
Napsal: čtv čer 16, 2011 20:38
od Majo
objavil som to v tempre kombi 4x4, v sedane, predohrabe to nemame. Ak zozeniem nove take, tak dam vediet ako to funguje
Napsal: čtv čer 16, 2011 20:57
od Puhi
a ako je tento bazmek riešený u elektro. naklápaní? myslím si, že by to bolo rozumnejšie riešenie, keďže už som videl minule na felicii plne funkčné naklápanie elektrické namiesto tých hydrokorektorov. Prerábka vraj smiešna a aj by to chvíľu vydržalo
Napsal: čtv čer 16, 2011 21:45
od ger007
Majo píše:objavil som to v tempre kombi 4x4,
to aj take sialenosti sa robili ???
Napsal: pát čer 17, 2011 09:56
od Majo
Mno robili, ale iba kombi. Tusim zalozim temu v "Inych auatach" aby ste videli aku sialenost vyrabam ja
Puhi píše:a ako je tento bazmek riešený u elektro. naklápaní? myslím si, že by to bolo rozumnejšie riešenie, keďže už som videl minule na felicii plne funkčné naklápanie elektrické namiesto tých hydrokorektorov. Prerábka vraj smiešna a aj by to chvíľu vydržalo
elektrické je riešené jedným snímačom vzadu a jedným vpredu a elektrickým motorčekom na každom svetle. Dokonca som niekde videl take Made in CR, ale nestalo to prave 5korun....
Napsal: pát čer 17, 2011 11:04
od Hurikán
MartasBrno píše:Samotná myšlenka je geniální, protože reaguje přesně na to, na co reagovat má a vynechává z procesu člověka
Právě proto to geniální není ani trošku. Jakákoliv automatika, pokud se nedá přepnout do manuálního režimu, vypnout, nebo alespoň nastavit její režim, je naprosto špatné řešení. A tohle platí kdekoliv a pro cokoliv.