Stránka 95 z 117

Napsal: pon kvě 24, 2010 19:57
od rosta
Atex píše:
Ved LR to tam uz ma
Sorry, nejak jsem to na foru prehlidl....

EDIT: Takze zatim jen tyto videa, vice muj internet nezvladne...

http://www.youtube.com/watch?v=ptC5uV3GPuk
http://www.youtube.com/watch?v=nCg8mxTct7A
http://www.youtube.com/watch?v=AKq_a3rEtnA
vrrrrrrrrrrrrmm-tsssssssssss vrrrrrrrrmmmmmmm-tssssssssss :shock: mazec

Napsal: pon kvě 24, 2010 20:48
od Puhi
mne sa to auto začína ľúúúbiť :D :D

Napsal: pon kvě 24, 2010 21:00
od Little Red Riding Hood
ten zvuk, to je ta věc, kvůli které bych si to tam dal.. :mrgreen:

Napsal: pon kvě 24, 2010 21:03
od Laďuša
Pěkný, pěkný... :)

A ty zvuky... vam to nepřipomíná trambuse? Mě totiž celkem i jo :mrgreen:

Napsal: pon kvě 24, 2010 21:53
od Atex
Tyjo no, ty zvuky jsou fakt masakr, nemohl jsem se toho nabazit :oops: Cozpak se nikomu nelibi jak to jede? :-D

Napsal: úte kvě 25, 2010 08:02
od csfousek
Musím říct mě se to líbí viděl a slyšel jsem to na vlatni oči a uši.Prostě super.

Napsal: úte kvě 25, 2010 10:25
od MartasBrno
No zkouknul sem videjka a paráda :) To musí být zážitek z jízdy úplně bezvadnej. 8)

Napsal: úte kvě 25, 2010 12:06
od Atex
Jo zazitek je to uzasny. Vice nez vykon je znat ten velky kroutak od turbiny, ta zatahne strasnym zpusobem i pri udrzovani rychlosti, jen kdyz se dotknu lehce plynoveho pedalu. Do otacek se motoru moc nechce, dokonce se mi zda, ze nekde v 6000ot/min umre a uz dal nechce. Nevim jestli je to normalni, nebo ma ten motor uz neco za sebou.

Napsal: úte kvě 25, 2010 12:14
od vintera
vymyslel, postavil a zvítězil - gratuluju .

Napsal: úte kvě 25, 2010 12:19
od Ondra 07
Vypada to ze jede velmi hezky, zvuk super i v kabine je slyset fest :lol: Ale chybi tam jeden podstatnej zvuk kterej predchazi odfouknuti a to je piskot gum. :P Ale snad se dockame, byla by skoda jezdit s takovou motorizaci jenom rovne :wink:
Atex píše: dokonce se mi zda, ze nekde v 6000ot/min umre a uz dal nechce. Nevim jestli je to normalni, nebo ma ten motor uz neco za sebou.
to muze byt otazka naladeni, dalsi vec je ze v lancii jako u fiatu je staly prevod 2,9:1 misto u ziga asi 4:1 k tomu nasobic monentu dost prodlouzi kvalty, a do 6000ot. se nedostanes, kolem 6000tis. ma maximum vykonu je mozny ze pak uz RJ zahaji snizeni vykonu aby nedoslo k poskozeni, neco jako omezovac otacek. Taky nezapomen ze jsi docela rapidne upravil vyfuk. Co brzdovej valec, bylo v pohode?

Napsal: úte kvě 25, 2010 14:33
od MartasBrno
Násobičem momentu se myslí co?

Napsal: stř kvě 26, 2010 07:40
od Atex
Ondra 07 píše:Ale chybi tam jeden podstatnej zvuk kterej predchazi odfouknuti a to je piskot gum.
Ty kola piskaji, ale jen v momentu kdy prechazeji z prokluzu do zaberu, coz je vetsinou az u tretiho rychlostniho stupne. To jde videt na druhem videu, pri hodne prudkem razeni a plynu na podlaze to akorat tancuje ze strany na stranu :-).
Ondra 07 píše:byla by skoda jezdit s takovou motorizaci jenom rovne
Je fakt ze kazdou zatacku jsem s usmevem na pul plynu bral bokem, staci si jen pockat az zahvizda turbina. Zatim ale nechci moc blbnout, cekam co kde upadne :-D
Ondra 07 píše:kolem 6000tis. ma maximum vykonu je mozny ze pak uz RJ zahaji snizeni vykonu aby nedoslo k poskozeni, neco jako omezovac otacek.
To nema klasicky omezovac (omezeni privodu paliva)?
Ondra 07 píše:Co brzdovej valec, bylo v pohode?
V tom miste se nevyskytovaly zadne problemy, horsi je to s intercoolerem, ten se ohriva :-( Takze i vykon je asi dost slabsi. Ted kdyz jsem se rozhodl ze uz nebudu delat technickou, muzu zajizdet vice do extremu a poridim si hlinikovy intercooler pred masku auta.

Napsal: stř kvě 26, 2010 09:40
od EMI
Laďuša píše:A ty zvuky... vam to nepřipomíná trambuse? Mě totiž celkem i jo
jo mě taky :mrgreen: chtěl jsem to napsat, ale tys mě předběh :)


ale jako klobouk dolů :wink: :wav:

Napsal: stř kvě 26, 2010 12:14
od dusin
Tak kdy tě uvidím přihlášenýho v českým mistráku?

Napsal: čtv kvě 27, 2010 18:02
od Atex
Dnes mi konecne prisel budik na tlak turba, samozdrejmne byly dalsi testovaci jizdy. At uz jsem tocil koleckem regulatoru doprava, doleva, tlak byl stale stejny. Zdrejmne asi nefunguje, jinak to nechapu. Jinak tlak pri prudke akceleraci vyleti na 0,6 a tam zustane at delam co delam :-)

Behem jezdeni se na mne lepilo nejake Audi TT a porad na me blikal. Tak sem zastavil, cekal co se bude dit a ejhle.. Byl to znamy, auto si pujcil od brachy. Pozdeji jsem zjistil ze se jedna o Audi TT Quattro Sport ktere dela stovku za rovnych 6 sekund. Tak jsem mu rikal at jede po rovince zamnou, jak si pred nim povedu. Dvojka trojka do plnych ale Audiny sem se nezbavil (prekvapive) :-D. Nicmene pak jsme jeste chvili pokecali a rikal mi, ze mel plyn na podlaze. To me teda potesilo, ted mam overenou stovku za 7 sekund, parada :blob4: