Stránka 93 z 117

Napsal: stř kvě 19, 2010 17:25
od Atex
Saša píše:Tu jakoby vstupní (u čerpadla) přendej na výtlak malého okruhu - třeba do topení .
Mohl bys to upresnit, nejak jsem to nepobral...

Napsal: stř kvě 19, 2010 17:49
od Saša
Myslel jsem dát vstup vody pro turbo někam kde je tlaková voda , prostě na výtlaku čerpadla a né na sací stranu .

Napsal: stř kvě 19, 2010 18:03
od Atex
Tak teoreticky bych mohl, mam vzadu na hlave zaslepene otvoty pro vyhrivani klapky a topeni. A ta ohrata voda je jiste lepsi nez zadna ze.... Dobre Sašo, zatim diky, urcite vyzkousim.

Napsal: stř kvě 19, 2010 19:05
od Puhi
Laicky, voda, pokiaľ sa neotvorí termostat tak v chladiči doslova stojí že? Je tam nejaký tlak? Nieje náhodou rovnaký, ako v hadici pred čerpadlom? Či ti to nezacne tlačiť vodu až po otvorení termostatu, myslím že napíšem to isté ako Saša, ale tú hadicu do turbíny do chladiča by asi bolo lepšie dať niekde za čerpadlo, aby to malo aj nejaký tlak :roll: Ale neviem či to chápem dobre :roll:

Napsal: stř kvě 19, 2010 19:33
od vintera
obecně princip chlazení je, že čerpadlo nasává chladnější vodu z dolní částí chladiče do motoru a ven tlačí ohřátou přes termostat do chladiče. topení je zpravidla napojené do horkého okruhu před termostatem, aby co nejvíce a hlavně nejdříve topilo. Teoreticky by stačilo vložit turbo seriově do okruhu mezi čerpadlo a chladič. buďto mezi spodní vývod chladiče a čerpadlo, nebo mezi termostat a vrchní přívod do chladiče. řešením by bylo také vložit turbo místo radiátoru topení, nebo paralelně. to by jím ale protékala ta nejvíce ohřátá voda. otzázka je, zdali to výkon čerpadla zvládne.

Napsal: stř kvě 19, 2010 19:59
od Atex
No musi to zvladnout, protoze tam nemam topeni a plo jinych zbytecnosti. To cerpadlo to ma velice usnadnene podle me.

Napsal: stř kvě 19, 2010 20:14
od vintera
tak do toho, držím palce

Napsal: sob kvě 22, 2010 20:36
od Atex
Dnes jsem dodelal tu vodu, plynovy pedal a brzdy. Privni jizda, jak to popsat.... Uzasny zazitek, buracejici vyfuk v rytmu boxera od Subaru, pronikavy zvuk turbiny a zalomena pater kopiruje operadlo sedacky. Nechci se opakovat, ale UZASNE! Kamarad za mnou priletel domu, jestli uz mi to jezdi a ze by chtel svezt. Po nekolika minutach jezdeni zacal pochodovat kolem auta, chytal se za hlavu a samou radosti vykrikoval "ty vole to je naaaadhera!!!!" Hned po tom co odesel jsem podlehl pokuseni a pootocil koleckem na regulatoru tlaku turba. 2x UZASNE, usmev na tvari mi od te doby zustal az do ted.

Pokud premluvim svou milou, zitra natocime nejake videjko :-)

Napsal: sob kvě 22, 2010 20:45
od vintera
:hello1:

Napsal: sob kvě 22, 2010 21:20
od Pája
Tak nám prozraď, jak si pořešil ten problém s vodou(vzduchem) v turbu?

Napsal: sob kvě 22, 2010 21:33
od rosta
hmmmm..... tak koukej dowalit na sraz s pořádným množstvím gum- jinak co dodat-jsi MACHR ATEXI-fakt já nevěřil že to oživíš, ale tohle je fakt pecka

Napsal: sob kvě 22, 2010 22:24
od Ivo
No hurá. Konečně si se projel. Kdy ti mám dovézt kapotu?

Napsal: ned kvě 23, 2010 07:27
od Atex
Pája píše:Tak nám prozraď, jak si pořešil ten problém s vodou(vzduchem) v turbu?
Natahl jsem tam vodu z vystupu do topeni a od turba hned do cerpadla. Prvne jsem odpojil vystup z turba a nastartoval, voda zacla porskat proudem.

Mam jeste jeden dost velky problem, nikde jsem nenasel cidlo na teplotu vody. Jedno tam je, ale ma dva kontakty, zkousel jsem to tak letmo napojit na budik, ale nic to nedela. Ventilator na chladici jsem si udelal na vypinac, ten mam pernamentne zapnuty za jizdy.
Jinak tlak ohrateho oleje mi to ukazuje na volnobeh neco pres 4 a v otackach 7baru.

Napsal: ned kvě 23, 2010 07:30
od csfousek
Tak kdy se sejdem u Ivoše, aby jsi nám to přdvedl?

Napsal: ned kvě 23, 2010 07:31
od Atex
csfousek píše:Tak kdy se sejdem u Ivoše, aby jsi nám to přdvedl?
Nemam technickou, tak bys musel prijet ty ke me :-P