Stránka 93 z 294

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: čtv úno 16, 2012 19:12
od Štěpán
dvk píše:
EDIT: teď jsem byl na parkovišti zavadit vozík a ono to zase svítí.
Vozidlo je vybavené tzv. SRS - Self Repair System
:D

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pát úno 17, 2012 09:11
od dvk
Štěpán píše:Vozidlo je vybavené tzv. SRS - Self Repair System
:D
To bude spíš SDS - Self Destroying System. Zase mám pocit, že řízení jde ztuha a včera večer při zajíždění do garáže začal brutálně vrzat tentokrát levý svislák !!!! Měsíc po tom, co jsem měnil pravý !!! Když byly oba nové na podzim !!!! :puke:

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pát úno 17, 2012 11:31
od Raduz
Jestli není lepší, být nedoslýchavý nebo si pustit hlasitěji rádio :mrgreen:

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pát úno 17, 2012 12:09
od Hurikán
dvk píše:Zase mám pocit, že řízení jde ztuha a včera večer při zajíždění do garáže začal brutálně vrzat tentokrát levý svislák !!!! Měsíc po tom, co jsem měnil pravý !!! Když byly oba nové na podzim !!!! :puke:
To jsi tam, pokud si dobře pamatuju, dával Mastersporty? Jestli jo, tak si fakt začínám čím dál víc myslet, že jde o značku s placeboefektem. Tedy čepy MS raději nebrat. Otázkou je, co ale vybrat, když i na Moogy se čas od času najdou ne úplně nadšené recenze. :? Pak už zbývá jen Lemforder, Meyle, možná TRW. :scratch:

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pát úno 17, 2012 12:24
od dvk
Naposled, když jsem "poslouchal rádio", jsem dojel domů po třech :P A ano, jsou to MS. A vyměňoval jsem je zase za MS (ze zásob), ale tyhle druhé vypadají úplně jinak než ty měněné. A fakt nevím, to není normální, furt si říkám, jestli jsem je blbě nenamontoval. I když, co se dá zkazit na montáži svisláku ?? Jediné co mě napadá, tak že jsem možná na podzim stlačil prachovky moc dolů a časem je čep "kousl" o hranu těla čepu. Jinak pak na to může mít vliv, že je předek zvedlý o cca 5cm, ale zase ten náklon čepu oproti originálu není skoro znát ... no uvidím, s jakou diagnózou vydoluju levý čep. Zkusím to pozorně ohledat, v kterém místě je prachovka načatá ...

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: sob úno 18, 2012 19:57
od ger007
otazka deti:

prestal premavat ventilator kurenia, aby som popisal zavadu, auto za studena pustim vetrak, fuka, za 3 minuty presne a uz nezacne, vypinac som vymenil, vymenil som aj poistku myslimz e je to dvojka poistka, asi sa neakym sposobom vytriasly kable priamo od vetraku, otazka je kde ich mam hladat ???? z ktorej strany od sofera alebo od spolujazdca ? da sa k nim dostat aj bez demontaze toho stredu ?

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: sob úno 18, 2012 23:19
od Křečík Barbuška
dvk, kup Lemfordery, Moogy nebo Fenoxy a vykálej se na hnusy MS apod. . Ger, zapal to, uleví se ti.

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pon úno 20, 2012 12:33
od ger007
KL. neser, apropo, zacalo to fungovat :D

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pát úno 24, 2012 13:06
od Rankl
po prostudvání temat s dobíjením mam pořád dotaz:
alternátorů mám více, ten který funguje jsem vyndal, je v kufru, a nasadil jsem jeden vytažený na vrakovišti, ten model s cernou krabičkou pro novější hranaté lady 04,05,07. Pouze jsem ho čistil, nic jsem neměnil. ujel jse s ním 60 km. Celou cestu ukazoval na měřáku 12,9-13,1 V s puštenými světly, 3,2-3,3 s vypnutými a to víceméně při jakýchkoli otáčkách. Rafička napětí v alubce se drží viceméně v půlce. Takže dotaz: to jsem jel na akumulátor, a jestli takhle pojedu dále tak ho vyždímám a zlikviduju nebo to sice dobíjí ale vlažněji než s tím, který jsem vyndal? S původním to ukarovalo okolo 14,5 V. Tohle mi přijde fakt málo.

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pát úno 24, 2012 13:17
od dvk
Protože jsem zrovna včera nandal do auta voltmetr, tak jsem dneska taky koukal jak se to pohybuje a mě to taky dobíjí 13.1 - 13.5V během jízdy, víceméně nezávisle na otáčkách. A jezdím s tímhle takhle od generálky altíku už rok, spíš krátké trasy a baterka vpohodě startuje pořád i v zimě. Altík budem mít asi ten stejný, já mám origo 044i s regulátorm buzení na těle altíku.

Teď je ještě otázka, kolik je opravdu na baterii (udané hodnoty jsou napětí někde pod palubkou).

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pát úno 24, 2012 14:05
od Rankl
tak to mi trochu uklidnilo, navečer pojedu dalších 60 km, tak uvidíme.
Loni jsme měl na uplně jiném alternátoru odešlý uhlík a jel jsem třicet kilometrů, pustil jsem jenom obrysová světla a koukal, jek ubývá benzín i elektrika. bylo to dost napínavé, nerad bych si to zopakoval.

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pát úno 24, 2012 15:06
od Luděk Musil
Rankl píše:... s cernou krabičkou pro novější hranaté lady 04,05,07...
= takový nízký černý váleček? Vypadá skoro jako tranzistor?
Mě taky palubní V-metr vykazuje nějakých 13,3 V. Ovšem při měření digitálním multimetrem přímo na akumulátoru mi vykazoval při volnoběhu i v otáčkách 13,65 V, při rozsvícených světlech cca 13,2 (a palubní byl tak trochu za 12 V).
Palubní V-metr je pouze orientační ukazatel. Pro přesné hodnoty je potřeba brát kalibrované přístroje.

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pát úno 24, 2012 15:27
od Rankl
ano přesně tohle.
já jsem si do toho měřidla které má v sobě i teploměr, tusim 300 to stálo, natahl drát rovnou od + baterky, tak jsem si říkal, že by to nemělo nějak zkreslovat, nevím kolik udělá 1m kabelu.
Takže kdyby to nenabíjelo tak to ukáže pod 12 a vysaje baterku?
vyrážím na cestu, uvidím co to udělá.
díky

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pát úno 24, 2012 16:15
od Petr HC
Rankl píše:ano přesně tohle.
já jsem si do toho měřidla které má v sobě i teploměr, tusim 300 to stálo, natahl drát rovnou od + baterky, tak jsem si říkal, že by to nemělo nějak zkreslovat, nevím kolik udělá 1m kabelu.
Takže kdyby to nenabíjelo tak to ukáže pod 12 a vysaje baterku?
vyrážím na cestu, uvidím co to udělá.
díky
Chceš-li měřit přesně, musel bys k multimetru natahnout + i - ( tím se vyloučí úbytky na zoxidovaných přechodech kostra motoru/karoserie atd.)a zkreslování hodnoty se neboj, pak může být přívod třeba 50m (vnitřní odpor digitálních V metrů je min. desítky Mohmů). Neklesá-li napětí pod 13,2 - 13,5 V, nic se neděje.

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pát úno 24, 2012 19:08
od MartasBrno
Lidi, jak dlouho trvá, než svíčky změní barvu? Vždycky to sleduju po dlouhé době, ale rád bych udělal pár sáhnutí do motoru a rád bych věděl, kolik toho musím ujet, aby to bylo průkazné. Děkuju.