Stránka 92 z 108

Re: Coryho 2105

Napsal: pon bře 11, 2013 20:41
od Cory
Maťko, Maťko, Ty si divná zmes :lol:

Re: Coryho 2105

Napsal: stř bře 13, 2013 08:29
od MartasBrno
Cory píše:Maťko, Maťko, Ty si divná zmes :lol:
:lol:

Cory, dobře! :-) Co to máš na brzdách, že rozděluješ přední okruh kostkou? Máš válec jen se dvěma vývody?

Re: Coryho 2105

Napsal: stř bře 13, 2013 09:16
od JmJ
MartasBrno píše:
Cory píše:Maťko, Maťko, Ty si divná zmes :lol:
:lol:

Cory, dobře! :-) Co to máš na brzdách, že rozděluješ přední okruh kostkou? Máš válec jen se dvěma vývody?
naopak. ma valec se 4 vyvody. o par stranek vys je to vysvetlene.

Re: Coryho 2105

Napsal: stř bře 13, 2013 16:12
od Cory
Nerozdeľujem, naopak, spájam :D Ako písal JmJ, valec ma 4 vyvody (Samara) a chcel som sa vyhnuť zaklepávaniu trubky.

Re: Coryho 2105

Napsal: stř bře 13, 2013 17:08
od MartasBrno
wow, škoda, že nejde udělat 4 trubkový systém, mohly by být okruhy do kříže...

Re: Coryho 2105

Napsal: stř bře 13, 2013 17:39
od ger007
:? udelat by urcite isiel, keby sa to cele zobralo zo samary ale ta praca :? :_D ale chcel by som si to tak buduci rok spravit

Re: Coryho 2105

Napsal: stř bře 13, 2013 20:03
od Cory
Nevidim dovod robit to do kriza :)

Re: Coryho 2105

Napsal: stř bře 13, 2013 23:32
od MartasBrno
Lepší účinnost brždění při vysazení jednoho okruhu, řekl bych. Ale může to být jen dojem.

Re: Coryho 2105

Napsal: čtv bře 14, 2013 23:52
od Hurikán
Celková účinnost papírově lepší, ale řiditelnost výrazně horší. ;) Při rozdělení okruhů na jednotlivé nápravy je vždy zachován souměrný účinek brždění. Samozřejmě za předpokladu správného stavu brzd na obou kolech téže nápravy. V případě zapojení do kříže a vynechání jednoho z okruhů, by došlo k situaci, že by brzdilo jedno přední a jedno zadní kolo. Jelikož má přední brzda několikanásobně větší účinnost, než brzda zadní, znamenalo by to, že by auto silně táhlo na stranu funkčního předního kola. :idea: Čili rozdělení okruhů na nápravy je správné a logické. Jakoukoukoliv změnu proto důrazně nedoporučuju.

Re: Coryho 2105

Napsal: čtv bře 14, 2013 23:54
od MartasBrno
A proč se to na některých autech dělá?

Re: Coryho 2105

Napsal: čtv bře 14, 2013 23:57
od Hurikán
Nevím, ale co třeba hledat souvislost s ABS a podobnými nesmysly?

Re: Coryho 2105

Napsal: pát bře 15, 2013 00:13
od JmJ
No jedna vec je, jestli to brzdi soumerne a druha bude, jestli to brzdi :-)

Kdyz vezmu v potaz vsechny zasekle omezovace zadnich brzd, tak mam obavu, ze pri selhani predniho okruhu muze vetsina zigulikaru tahat rucku nebo vyhazovat kotvu ci vystrcit brzdnou kosili.

Nejspis uprednostnili ucinek pred soumernosti a nemyslim si, ze by to nekdo aplikoval jen tak od stolu.

Re: Coryho 2105

Napsal: pát bře 15, 2013 12:53
od Vašátor
Hurikáne, ony ty brzdy do kříže, po prasknutí jednoho okruhu, zase tolik na stranu netáhnou. Navíc brzdná účinnost je naprosto někde jinde. Měl jsem tu "čest" vézt na dílnu Fiat Punto s jedním prasklým okruhem a brzdilo to celkem obstojně. Na stranu to nijak výrazně netahalo, přirovnal bych to k zarezlému jednomu prasátku na přední brzdě. Prostě na stranu to jelo, ale nijak extrémě.

Re: Coryho 2105

Napsal: pát bře 15, 2013 13:05
od dvk
No vida ... hlavně, že na STK furt tak prudí ... a přitom by těch brzd stačila jenom půlka :P :mrgreen:

Re: Coryho 2105

Napsal: sob bře 16, 2013 08:35
od mceza
Mě prudili i za nefungující čtvrtinu :D